Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag kör 100bb inköp på 1/2

Hoppade över 0.5/1 nivån pga de är så sjukt respektlöst spel där, spelar ingen roll om du raisar 2bb pre eller 20, dom hittar synen med sånna konstiga händer så de är bara tiltande.

1/2 kan man iaf få lite spel.

/Rob

Postad
Jag kör 100bb inköp på 1/2

Hoppade över 0.5/1 nivån pga de är så sjukt respektlöst spel där, spelar ingen roll om du raisar 2bb pre eller 20, dom hittar synen med sånna konstiga händer så de är bara tiltande.

1/2 kan man iaf få lite spel.

/Rob

nit nit nit nit nit nit nit nit nit... :D

Gl på dig Murberg! btw du tror inte 300 kanske är lite lita att bygga rulle på? Såg nu dock att du hade 900 i rullen en bit på vägen =) GL

Postad

Där stod jag, med två kalsonger som inte va mina och jag hade ingen aning vad jag skulle göra. Jag ringer till min kompis som jag hade fått uppdraget av, jag kan säga att det inte var nå glada miner. Jag erbjöd mig att köpa nya, men nej nej..

Mission; failed:oops:

"You ask no question, you need no lie"

Imo, du skulle ringt affären först och kollat ifall det gick bra även fast du tappat bort kvittona... om inte så hade du bara betalt och sätt glad ut.

Postad
Jag satt in i förrgår 300kr, och insåg ganska snabbt att det inte går att spela normalt på dessa nivåer, folk synar på vad man än höjer med. Jag kommer försöka bygga rulle successivt på 0.5/1 nivån för att sedan (försöka) avancera upp.

Går hur bra som helst att spela normalt på 0.5-1. Standardpoker rakt igenom ger dig bättre pengar än vad de flesta jobb ger i timmen.

I övrigt önskar jag dig lycka till! Fast samtidigt kan jag tycka du är för ung för att ge dig i kast med speldjävulen. Var jag dig så skulle jag jobba extra på donken, spela fotboll och ligga med så många 17-åringar som möjligt. Pokern kan du börja med när du blir en gammal bitter gubbe som inga tjejer vill ha(läs: som mig) :)

Postad
Det har du rätt i. Jag ska lägga in så jag får 6-7inköp till iaf. Gör det nog nästa vecka, får se hur ekonomin ser ut nu under veckan bara.

Jag är väldigt rädd för att coinflippa osv. just nu, och det är ju inte ett bra tecken :)

Ja , eller så vinner du 6-7inköp! :-P

Postad
Tack :)

Måste säga att jag inte lyckas att spela "normalt" på den nivån. Jag sitter i princip bara o väntar på monsterhänder o försöker träffa bra på flopp. Vad man än höjer med preflopp så får man med sig 4personer.

Låter strålande. Prova då att bara spela par från alla positioner utom blindsen. Får du överpar. Dega in då! Får du triss, dega in ännu mer!

Sånt gör jag ändå. Förutom fotboll och jobba på donken då ;)

Bra :)