Texas Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Varför har inte jag med flera inte den möjligheten att föra över pengar till andra användare ??? Medans en del andra som spelar på 24h har den länken på sin sida ?? Har en polare som brukar föra över till mig men jag kan inte föra över till han eller någon annan. * Lite RP - QoS * Citera
QoS Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Man måste ha spelat ett visst antal VIP-poäng (tror det är 200) för att den ska dyka upp automagiskt. Alt. så kan du maila supporten och be dom aktivera den funktionen för ditt konto. - QoS Citera
jezaja Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Du måste spela dom 200 vipsen, jag mailade och fick det inte ändrat förän jag kom upp i 200. Citera
Texas Postad 16 April , 2005 Författare Rapport Postad 16 April , 2005 Okej tack då vet jag,trodde väl att det skulle fixa sig här på PF.nu ni är bättre på support än 24h själva THX Citera
ergith Postad 26 April , 2005 Rapport Postad 26 April , 2005 Går det att överföra pengar till eller från ett annat konto inom B2Bnätverket? eller måste man första ta ut dom på vanligt sätt och sen sätta in dom på det andra kontot? Citera
gdaily Postad 26 April , 2005 Rapport Postad 26 April , 2005 Går det att överföra pengar till eller från ett annat konto inom B2Bnätverket? eller måste man första ta ut dom på vanligt sätt och sen sätta in dom på det andra kontot? Det beror från vilka skin det handlar om, exempelvis går 24h <-> martinspoker bra, medan 24h <-> Unibet inte går bra. Citera
Swede Postad 26 April , 2005 Rapport Postad 26 April , 2005 24h <-> Royal Card Room gar ocksa bra Citera
sostlind Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 24h <-> Staffpoker går även fint Detta har att göra med om de är med i 24hNetwork eller direkta partners till B2B Poker - som tex Unibet och bet24 är. Vi kan ha satt spärrar mellan andra inom 24hNetwork också. För uppgifter om vilka som är partners direkt till B2B Poker se deras hemsida http://www.b2bpoker.com /s Citera
Recommended Posts