Gunnfjaun Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Finalbord på 55k GTD på Betfair: Blinds 5000/10000 1000 ante 3 spelare kvar Jag ligger 1a med 513k och sitter i BB BTN höjer 38k (2a med totalt 239k) - Jag skulle tro att BTN handrange är ganska stark eftersom han vet att jag synar sb all-in med allt. SB går all in för 18k Vilka händer ska man isolera med här och är all-in alltid det bästa sättet isf? Citera
FraZin Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 varför inte bara checka ner, större chans att få ut shorten? om du nu inte träffar riktigt bra o kan vara säker på att din hand står mot shorties okända. Citera
Rebonius Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Tror att du ska shova rätt brett faktiskt. Ska tänka lite mer på ranges senare. varför inte bara checka ner, större chans att få ut shorten? om du nu inte träffar riktigt bra o kan vara säker på att din hand står mot shorties okända. Tänk efter lite. Citera
greywolf Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 skulle shovat typ top 50%. spelar typ aldrig turneringar men inte vill vi väl ha ut shortien här. trevägspott och sen checka ner det måste ju typ vara apsämst. Citera
Gunnfjaun Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2009 Mot en random tomte borde vi kunna pusha allt tycker jag.. Kan även vända på frågan, hur borde BTN spela? Citera
Recommended Posts