Gå till innehåll

Lånade ut pengar, han betalar inte tillbaks


zlarver

Recommended Posts

  • Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nope det var ett snitsigt, vad ska polisen göra, tror du? underton av ironi svar. Det är inte vad jag sökte. Fattar du inte det så är hajar du inte vissa sociala signaler.

 

Din enda fråga var ju

Vad kan jag göra för att åsamka så mycket skada som möjligt på individen nätvägar d.v.s? så jag förmodar att du vill ha hjälp att komma åt honom "datorvis"? Korrekt?

 

Finns vissa som fixar detta.. hur mycket är det värt tycker du? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar hur mycket lagrad komplex ifrån grundskolan som uppvisas här om man orkar yttra sig som du gör. Du är fortfarande samma loser oavsett antal $:) på banken. Thrust me m8.

 

Tänkte skriva något långt och drygt, men hey, det behövs inte. Du har givit bort 2k$ till en främling på msn och känner dig scammad. Går inte att bräcka det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nope det var ett snitsigt, vad ska polisen göra, tror du? underton av ironi svar. Det är inte vad jag sökte. Fattar du inte det så är hajar du inte vissa sociala signaler.
Du har helt jävla fel, jag försökte bara på ett ärligt sätt bara tala om för dig att polisen skiter i dig om du går dit. Jag brukar inte vara ironisk, och väldigt sällan dryg, med vilje,.

 

Men vi gör så här: Jag skiter i att ge dig några som helst råd i framtiden. Jag sätter upp dig på min ignorera-lista. Du är luft. Tänker inte slösa min tid på dig mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har helt jävla fel, jag försökte bara på ett ärligt sätt bara tala om för dig att polisen skiter i dig om du går dit. Jag brukar inte vara ironisk, och väldigt sällan dryg, med vilje,.

 

Men vi gör så här: Jag skiter i att ge dig några som helst råd i framtiden. Jag sätter upp dig på min ignorera-lista. Du är luft. Tänker inte slösa min tid på dig mer.

 

coola ner dig lite. Hasta inte upp dig p.g.a ett missförstånd. Är inte konstigt att jag missuppfattade givet din formulering samt den allmänna attityden på detta forum.

Ber om ursäkt ifall jag hade fel. Att dra luftsnacket osv är bara larvigt. Men som sagt, missuppfattade jag så ber jag om ursäkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har helt jävla fel, jag försökte bara på ett ärligt sätt bara tala om för dig att polisen skiter i dig om du går dit. Jag brukar inte vara ironisk, och väldigt sällan dryg, med vilje,.

 

Men vi gör så här: Jag skiter i att ge dig några som helst råd i framtiden. Jag sätter upp dig på min ignorera-lista. Du är luft. Tänker inte slösa min tid på dig mer.

 

Med "inte ge råd i framtiden", menar du då att du inte tänker håna honom i form av ironiska svar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med "inte ge råd i framtiden", menar du då att du inte tänker håna honom i form av ironiska svar?

 

Är du seriös? Inte nog med att han är så efterbliven att skicka $2k till nån random holländare utan han tror att hela PF ska ställa sig på rad med vita näsdukar och skandera "skandal" "skandal"... Ibland får man bara inse att man begår misstag och lära sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med "inte ge råd i framtiden", menar du då att du inte tänker håna honom i form av ironiska svar?

Jag fattar fortfarande inte varför folk tycker det där var ironiskt.

 

Med inte ge råd betyder att jag numera har satt honom på ignoreralistan, jag kan inte ens läsa det han skriver, än mindre svara på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..som redan sagts, vad ska man polisanmäla? Det är knappast ett brott om nån inte betalar tillbaka ett lån?

 

är det ", eller hur?" som är så irriterande? Förslaget om polisanmälan måste ju vara ännu mer level och ironi isf :)

 

Kom igen, lite får man väl ta så man kommer ihåg det till nästa gång. Man är ju inte precis "scammad" när man frivilligt ger/lånar ut pengar till okända över im eller för den delen irl heller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Älskar det faktum att ingen verkar fatta att killen låg 10k + på sharkscope senast jag kollade och att det var hyfsat statistiskt säkerhetställt...verkade vara en vinnande spelare alltså....+ att han låg under min affe och hade intjänat 10k sek till mig på en dryg månad. Det förändrar situationen avsesvärt när det gäller att låna ut 2k dollar. Speciellt om han skulle fortsätta raka som han gjorde. Men aja pubertala hävdningskids. Chill on.

 

hur som helst är inget brott begånget, och du är inte scammed as topic says.

 

du har med egna slutsatser kommit fram till att du skulle låna ut pengar ...gamblingen gick inte hem, shit happens, en erfarenhet rikare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

True that m8, true that. Bara att lägga det åt sidan. Dock är det självklart ett brott per definition. Dock kan det ju inte bevisas så är väl bäst att skita i det. Jag undrade mest om jag kan få han bannad ur Ipoker eller nå sånt skit. Men kan väl lika gärna låta snubben busta sina tillgångar på pokern. Sen irriterar jag mig på smågrabbar som Tottyville som irl inte ens vågar öppnar käften men härjar runt på nätet och känner sig "cool". Kid-beteende p.g.a komplex från högstadiet är sådant som sänker detta forum.

 

Close the thread.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

coola ner dig lite. Hasta inte upp dig p.g.a ett missförstånd. Är inte konstigt att jag missuppfattade givet din formulering samt den allmänna attityden på detta forum.

Ber om ursäkt ifall jag hade fel. Att dra luftsnacket osv är bara larvigt. Men som sagt, missuppfattade jag så ber jag om ursäkt.

 

Kan upplysa dig om att du har den vidrigaste attityd jag någonsin läst på pf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar vara en del personliga vendettor här ja :)

 

tänkte bara lägg till med tanke på att:

- vinnande spelare inte brukar låna och oftast har fler metoder att överföra pengar om en strular

- statsen enligt dig har radikalt ändrats på kort tid

 

...kan det vara möjligt nån kapat spelarens konton? dumpar, och tigger in mera på msn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ironi (grekiska είρωνεία eironeía, bokstavligen "omkasta", "förställa") är en stilfigur som innebär att det finns en skillnad mellan vad som sägs och vad som egentligen menas. Publiken skall även vara införstådd med detta. Ironi kan vara humoristisk, men behöver inte vara det.

 

Ett vardagligt exempel på ironi är att säga "Vilket underbart väder!" när det spöregnar och man egentligen inte alls tycker om regnväder. Ett annat vardagligt exempel är följande replikväxling:

 

- Vi har gått i konkurs!

- Snyggt jobbat!

 

edit: för de retarderade som känner sig träffade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...