Madraiia Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Hej! Jag spelar lite små turneringar på unibet, men nu känner jag att jag skulle vilja testa någon annan site. Dom turneringar jag brukar spela är dom som ligger runt 20 euro. Och där det max blir 100 spelare med. Vilken site skulle ni rekomendera med tanke på vad jag brukar spela. Tacksam för svar! Citera
MikeTime Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Hej! Jag spelar lite små turneringar på Unibet, men nu känner jag att jag skulle vilja testa någon annan site. Dom turneringar jag brukar spela är dom som ligger runt 20 euro. Och där det max blir 100 spelare med. Vilken site skulle ni rekomendera med tanke på vad jag brukar spela. Tacksam för svar! Ja, är du ute efter turrar med max 100 deltagare och i inköpsklassen 100-300:- passar faktiskt Svenska Spel rätt bra. Turrar på andra sajter / skin med så låga inköp brukar få ett betydligt högre deltagarantal. Dessutom är kvalitén på spelarna i genomsnitt väldigt låg på SvS. Ett annat tips kan vara att lira flerbords-sng´s på exempelvis Full Tilt eller Poker Stars. En 180-manna sng på de sajterna fylls upp ganska snabbt. Citera
Recommended Posts