parre Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 Någon som spelar där? Vet att eurythmech var jävligt aktivt (och rätt bra om jag minns rätt!) förr i tiden.. Halkade in där för någon dag sedan och kände suget, kanske ska ta upp spelandet där. WeBL är alltså en gratis elektronisk boxningsliga, typ. Jävligt intressant. Länk: http://www.vivi.com/ * Pill - QoS * Citera
eurythmech Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 Jag hänger allt som oftast kvar där, kikar in forumet osv. Spelar nån månad då och då, men har egentligen inte känt sug och motivation på samma gång på 2-3 år. Det är jävligt kul dock när man spelar sitt a-game. Jag rekommenderar alla som inte provat att prova på. Jag ställer gärna upp med tips i början (fast eventuellt får man bättre hjälp i det skandinaviska forumet). Citera
parre Postad 15 April , 2005 Författare Rapport Postad 15 April , 2005 Mjo, måste försöka få tillbaks mitt forumpassword bara... Tog tillbaka några gamla fajters som inte såg så illa ut, får se hur det går. Citera
eurythmech Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 Jag kanske får plocka fram nån jag med och hjälpa till ta över världen. Citera
piggeh Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 Usch då. Jag kan ju inte besöka sajter som ser ut som att de är gjorda på 80-talet, tänk om någon ser. Citera
eurythmech Postad 19 April , 2005 Rapport Postad 19 April , 2005 Och som jag hade hoppats så får min nyskapade fighter möta parre på söndag Citera
parre Postad 19 April , 2005 Författare Rapport Postad 19 April , 2005 Bah, jag ska knocka din äckliga dvärg all världens väg. Hade ju varit skönt att få en mjukstart med enklare motstånd, men oj vad däng du ska få Lite svårt att få en bra read dock... din ability range är ju gaaaaanska så bred om man säger så Citera
eurythmech Postad 19 April , 2005 Rapport Postad 19 April , 2005 Det ska bli trevligt att komma in i hetluften direkt tycker jag mot en motståndare man måste fundera lite på taktiken mot istället för att bara använa en stockplan. Särskilt trevligt är det ju också att även motståndaren är ringrostig Posta resultatet i den här tråden sen? Citera
parre Postad 21 April , 2005 Författare Rapport Postad 21 April , 2005 Måste säga att jag gjorde en ruskigt het comeback: 3-0-0 (2/0), matcher på rating 15, 12 och 0.... Är så skönt att trycka in en read-baserad 5h/11!/4 (allout) i andra ronden för att man vet att motståndaren kommer köra något i stil med 11/1/8 om man vinner första. Gjorde faktiskt resten av fightplanen meningslös, hade räckt med två rader Min flasher på rating 12 krossade också sitt motstånd... sen vann min nya kille en relativt enkel och ohotad seger mot okänt motstånd. PASSA DIG! Citera
HeadLess- Postad 21 April , 2005 Rapport Postad 21 April , 2005 nu får ni ju komma med tips till fighting plan;> fatta rju ingenting av det där=) Citera
eurythmech Postad 21 April , 2005 Rapport Postad 21 April , 2005 PASSA DIG! tsssk! Headless: Skicka gärna PM med lite specificerade frågor angående fight plans så får jag en uppfattning om exakt HUR lost du är Så ska jag nog kunna vara till hjälp. Citera
parre Postad 21 April , 2005 Författare Rapport Postad 21 April , 2005 if round = 1 then 5h/11!/4 (allout) lägg den i slutet av alla dina fightplans så ska du se att det löser sig. för att denna ska funka så ska du helst ha en fighter som ser ut ungefär som: Str - 1 Kp - 0 Spd - 10 Agl - 20 Chn - 10 Cnd - 15 Hgt - 14 Fråga eurythmech, han är typ jättebra (eller var) på WeBL. Själv är jag bara en liten tattare som aldrig kom över 20-21 i status Citera
eurythmech Postad 21 April , 2005 Rapport Postad 21 April , 2005 Hehe jo, en och annan vm-titel har det ju blivit. Jag är väl inte i högform eller så, men kunskapen sitter ju kvar. Att hjälpa till med att träna upp en rookie skulle nog vara bra för motivationen också Citera
HeadLess- Postad 21 April , 2005 Rapport Postad 21 April , 2005 haha fattar ingenting av det där spelet=) torskar varje sparring och allt sånt=) så nu är det bara att komma med hjälp Citera
parre Postad 21 April , 2005 Författare Rapport Postad 21 April , 2005 Läs t.ex. The Rife Files samt annan newbiehelp som finns. Där hittar du användbara tips om olika fightertyper, olika fight plans samt hur man skriver dessa osv. Citera
eurythmech Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 "Fight Delay Tonight (Apr 24 fights)" Fan fan fan! Jag vill ha resultat nu! Citera
parre Postad 24 April , 2005 Författare Rapport Postad 24 April , 2005 Jag har uppdaterat var 10e minut i snart 2 timmar nu. GAH! Kanske borde fixa de uppenbara luckorna i min fightplan som jag fixade igår innan jag gick och lade mig när man ändå har chansen.... Citera
parre Postad 24 April , 2005 Författare Rapport Postad 24 April , 2005 Klassisk oavgjord match, 114-114 på alla domares scorecards. Hoppas på rematch nästa vecka! Citera
Recommended Posts