Supertequila Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Den här är väl självskriven: o den här För övrigt, varför lägger du ner tid o energi på DoN som ger så lite tillbaks? Spela CG + ett schysst RB-program ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Glömmer du sunday morning så slutar jag läsa dagboken! No Doubt? Om ledtråden ovan syftar på Mando Diao så vill jag spy, samt påpeka att du är några decennier fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Om ledtråden ovan syftar på Mando Diao så vill jag spy, samt påpeka att du är några decennier fel Nope, och jag är runt '90. edit: 1991 för att vara exakt (tvungen att kolla). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Glömmer du sunday morning så slutar jag läsa dagboken! Han lär inte glömma den....men jag skulle inte betta kalsongerna på att den är med på listan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Jag har fjorton kandidater nu, det får räcka. Tror inte jag glömt någon asbra i varje fall. Hoppas nu de fem bästa finns på tuben. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SNGPRO Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 No Doubt? Om ledtråden ovan syftar på Mando Diao så vill jag spy, samt påpeka att du är några decennier fel Skulle faktiskt fortsätta läsa om du tog No Doubts. Men jag tänkte snarare: http://www.youtube.com/watch?v=7Cru2ld06-A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Men va fan, ingen som minns Stonecake?? Från Borlänge. Plattan från 1991. Låten är extremt mycket Beatles. Vill dock minnas att de var mycket stökigare än vad de verkade på "Tuesday Afternoon". Var megastora under flera veckor med den här singeln. Stonedead sen dess, iaf kommersiellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Sunday bloody sunday Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Jag minns att en av mina Kalle Anka-tidningar hade en annons för Stonecake, men jag har aldrig gått tillbaka och lyssnat. Nånå, femman kommer snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Men va fan, ingen som minns Stonecake?? Från Borlänge. Plattan från 1991. Låten är extremt mycket Beatles. Vill dock minnas att de var mycket stökigare än vad de verkade på "Tuesday Afternoon". Var megastora under flera veckor med den här singeln. Stonedead sen dess, iaf kommersiellt. Solklar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Jag minns att en av mina Kalle Anka-tidningar hade en annons för Stonecake, men jag har aldrig gått tillbaka och lyssnat. Nånå, femman kommer snart. Alla på en gång ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Jag minns att en av mina Kalle Anka-tidningar hade en annons för Stonecake, men jag har aldrig gått tillbaka och lyssnat. Jag anar viss kritik på mitt omdömme. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Absolut inte! Jag har bara ingen aning om det är bra musik eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Alla på en gång ffs! Det kan du fetingglömma. Här inleds listan. Jag ber om ursäkt för att flickskrik, men jag hittade ingen albumversion: Plats 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Det kan du fetingglömma. Alla under kvällen iaf? Semidålig start på listan för övrigt. edit: Blir förresten mycket besviken om du missar en given mtp historiken i denna db Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Jodå, alla kommer nog inom en halvtimme, förutsatt att jag hittar videos. Kul med kritik! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Här hittade jag inte heller den version jag eftersökte, men är ändå hyfsat nöjd. Mer nöjd än med förra: Plats 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 HELVETE!ASDSsd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Skanke >>> eury Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Paniklösning följer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Ord kan knappt förklara hur bra den låten är. Den ska vara självskriven. Jag lyssnade på den senast igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Vi låtsas att jag ska posta top 6 helt enkelt. Skanke postade just tvåan. Jag har postat sexan och femman. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 HELVETE!ASDSsd Du är rätt vass på att tilta du med..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 omg att du missade den. Den är iofs inte på min lista men mtp hur du hyllat honom tidigare är det fan riktigt pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts