Gå till innehåll

eurythmech 3ithriwenth84wut8reijhgifsdznd


eurythmech

Recommended Posts

Ang Eddie Izzard och Death Star Canteen så tycker jag det vore vansinnigt roligt att göra så på en liveturnering om man satt vid samma bord som Phil Hellmuth.

 

"Are you Bill Hellmuth?!"

"I'm PHIL Hellmuth?"

"Oh, you're his brother! Can you get his autograph?"

"I'm the best no limit holdem player in the world!"

"Oh, are you [välj helst någon som Hellmuth ogillar]?"

 

etc.

 

Briljant!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sundsvall - der Lützen auf das Norrland?

 

Äsch, jag kan inte ens låtsas om att jag är bra på tyska.

 

Jag tror att det eventuellt blir film och chips ändå. Eller doodlez? Finns ju nån ny variant med chilismak...

Jag kanske bara inbillar mig att jag är trött, men det är okej med tanke på vilken session jag just haft. Mungipor uppåt och väldigt fina siffror!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nog inte pratat så mycket om mina pokermässiga mål i den här dagboken. I vart fall så är det inget jag i sådana fall minns, och det är väl det som räknas?

 

Först och främst har jag på kort sikt ambitionen att varje månad nå över gränsen för platinum star, dvs 10k VPP - eller 1000 st $50+2-turrar varje månad. Hittills i min karriär är december 2007 den enda månad jag uppnåt de målen. Förhoppningsvis är det storändring på det nu, så att jag kan vara platinum fram till slutet av året någon gång. Sedan är det dags att leva som supernova.

 

Spelresultat då? Jo, självklart. Jag har inga bestämda mål med siffror, annat än att januari var alldeles för dåligt - så får det inte se ut. Jag tror att en ROI runt 5% är ganska rimligt för mig (det är ganska exakt vad jag har life-time över 3k spelare), men det där kan ju förändras relativt snabbt om motståndet bättrar på sig t.ex. För att inte tala om hur poänglöst det är att ha den typen av mål.

 

Så mina månader bör i regel landa mellan $1.5k och $4k - vilket i nuläget känns som en väldigt fin summa (eller ja, 70 procent av den summan är fint). Hon kommer igång med pengar nu snart, så jag blir inte totalberoende av att vinna. Däremot har jag stora utgifter de närmsta månaderna, innan jag kan betala igen en större skuld, samt börja spela ostejkad. Att spela $100+4 stejkat skulle också funka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Egentligen skulle jag känna mig ganska trygg med $5k eller så. Jag menar - backar jag 20 inköp kan jag alltid gå ner ett steg. En positiv sak med att spela stejkad är att det inte känns så jobbigt att gå upp i nivå.

 

Hade jag lirat för egen rulle hade jag kanske gått upp runt $5k-7k nånstans, men tyvärr kanske vänt ner igen för tidigt vid eventuell motgång. Nu känner jag mer att jag är bra nog att slå en nivå till med marginal, och kommer inte gula.

 

Ser nivåerna ungefär likadana ut på Ongame? Högre rake va? Trots bananer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min signatur är som zen. Den ska drickas, inte förstås.

 

Men det är klart det finns referenser, från wikipedia:

 

Russian reversal

Russian reversal or "In Soviet Russia" is a type of joke originated by Arte Johnson[citation needed] on Rowan & Martin's Laugh-In, and popularized by Smirnoff, and is an example of antimetabole. The general form of the "In Soviet Russia" joke is that the subject and objects of a statement are reversed, and "In (Soviet) Russia", or something equivalent, is added. For example:

 

In America, you catch a cold.

In Russia, cold catches you!

 

In America, you can always find a party.

In Russia, The Party can always find you!

 

Det där är mycket mer än jag själv nyss visste, men jag kände till skämttypen. Jag tycker min egen variant är väldigt bra. Ukraine - Kraine U. Jo, jag är jävligt stolt. Men det betyder ju inte direkt nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir lite annurlunda på Ongame iom trafiken, jag spelar bara reg då turbosarna helt enkelt går för for. 3min mot Stars 5min. Med rb bli rejken 3 dollar på hundringarna. Grejen är att jag aldrig spelat bara en nivå då trafiken inte räcker till. Med runt 1500 i rulle ser ett set ungefär ut såhär: 4*22 2*33 2*54 vilket gör att jag har ungefär 42 inköp :). Kommer jag upp i 2k rulle kan jag blanda in nån entaka 108a för att spetsa till det lite.

Kan ju säga att det har gått jävligt tungt slutet av förra året, är iallafall pluss hittills iår fast med rb är jag breakeven totalt. Då känner jag iallafall att det är svårt att gula...

Jag har väldigt svårt att få ihop någon vettig text men vafan jag försökte :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag är back mer än $500 hittills den här sessionen. Jag är inte det minsta tiltad. Bryr jag mig för lite?

 

 

 

Då du spelar så pass bra som du gör borde du fått smaka på både två och tre utdragningar av kaliber OMFFFFG så är du inte tiltad då luktar det skumtote. Fast du kan ju å andra sidan vara riktigt jävla tokförbannad utan att tilta :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...