eurythmech Postad 10 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2009 5. 4. 3. 2. 1. Citera
GruGloG Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Finns det inget sätt att börja prenumerera på en dagbok förutom att skriva i den? Citera
HataB2B Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Tyvärr är jag inte helt insatt i alla homosexuella bögorgier, cross-dressingfantaster och småpojkälskare inom musikbranschen, men det vore ju fegt att inte kämpa in en kvalitetslista: Citera
Reaperboy Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Platsar inte denna på listan? Citera
eurythmech Postad 10 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2009 Just nu skiter jag i allt vad musik heter. Alla andra dubblar sin stack varje hand och fan själv vädrar fittan i mitt ansikte där jag springer in i AA var fjortonde hand. Oh poker, slemmig rumänsk trollkorv är ditt namn. Citera
eurythmech Postad 10 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2009 JAG FÅR ALLTSÅ KÖPA UT EN MONGOLID, DÄR JAG HAR AA, FÖR ATT RÄDDA -15% ROI DEN HÄR SESSIONEN ÄT SPRUTBAJS MED TRASIG SKED Amen. Citera
Skanke Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Nice lista, skulle nog sätta Pet shop boys överst, de är lite av mina alltimeheroes.... Citera
Skanke Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 JAG FÅR ALLTSÅ KÖPA UT EN MONGOLID, DÄR JAG HAR AA, FÖR ATT RÄDDA -15% ROI DEN HÄR SESSIONEN ÄT SPRUTBAJS MED TRASIG SKED Amen. Du var iallafall 200 upp när fläsksettet från helvetet satte in..... Citera
eurythmech Postad 10 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2009 I förrgår menar du? Jo, det var jag ju. Eller 168 iaf. Vet du vad jag tror? Jag tror att det vänder för dig nu. I och med 5k-inlägget. Jag menar, vidskeplighet är fånigt - men alla medel är tillåtna när man ska jaga bort variansdemoner. Kul med PSB förresten. Jag har blivit övertalad av en väldigt god vän att gilla dem. Efter 3-4 år, kanske fler, lyckades han få mig att förstå det fina med herrarna. Citera
hnat Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Michael Jackson saknas på era listor! Citera
SouthEast Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 eurythmech - SouthEast 5 - 6 (1:12 - 1:24) Citera
SoderKrippa Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Just nu skiter jag i allt vad musik heter. Alla andra dubblar sin stack varje hand och fan själv vädrar fittan i mitt ansikte där jag springer in i AA var fjortonde hand. Oh poker, slemmig rumänsk trollkorv är ditt namn. +1 /SK Citera
Skanke Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 I förrgår menar du? Jo, det var jag ju. Eller 168 iaf. Vet du vad jag tror? Jag tror att det vänder för dig nu. I och med 5k-inlägget. Jag menar, vidskeplighet är fånigt - men alla medel är tillåtna när man ska jaga bort variansdemoner. Kul med PSB förresten. Jag har blivit övertalad av en väldigt god vän att gilla dem. Efter 3-4 år, kanske fler, lyckades han få mig att förstå det fina med herrarna. Nej jag menar idag enligt din ss graf. Håller på med ett sett nu, åkte i flera innan 5K inlägget men efter har jag itm i två raka 54a..... Citera
HataB2B Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Michael Jackson saknas på era listor! Förstår inte vad som är så avvikande med hans sexualitet... Citera
Skanke Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Förstår inte vad som är så avvikande med hans sexualitet... Hetro är lit udda i den världen.... Citera
Saint_Bjorn Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Förslag till lista: 5 bästa låtarna med "love" i titeln och som inte är ballader. edit: snacka om taskig tajming... hade inte läst senaste eury-inläggen. Citera
dekutree Postad 11 Februari , 2009 Rapport Postad 11 Februari , 2009 Anthony känns som en given etta, bra jobbat där .. ytterligare en låt på temat : Citera
Thorn- Postad 11 Februari , 2009 Rapport Postad 11 Februari , 2009 Platsar inte denna på listan? sick att han inte hade med några queenlåtar, första man tänkte på när man såg dagboksrubriken ju! Citera
hnat Postad 11 Februari , 2009 Rapport Postad 11 Februari , 2009 Förstår inte vad som är så avvikande med hans sexualitet... Pedofili är inte avvikande? EHEHHEHEEH Citera
ulaf Postad 11 Februari , 2009 Rapport Postad 11 Februari , 2009 Hmm var Kurt Kobain avvikande? Och trots sminket visste jag inte att Bowie var det heller!!! Inte heller Morrissey eller Stipe. Och Michael Jackson är inte pedofil! *hoppas* Citera
Saint_Bjorn Postad 11 Februari , 2009 Rapport Postad 11 Februari , 2009 Åååååå, Skunk Anansie/Skin är så jävla bra. Skin har en av de absolut bästa rösterna någonsin. Lyssna bara på den här, så underbar (tror den faller eury i smaken också). Hur fan kan det ha gått minst ett år sen jag lyssnade på det här senast? Ikväll blir det öronorgasmer. Citera
devalanteriel Postad 11 Februari , 2009 Rapport Postad 11 Februari , 2009 TMKF!! Tycker dock att Hitler in My Heart borde passa bättre på det här forumet. Nu ska jag lyssna på Antonys nya eftersom jag glömt det. Citera
HataB2B Postad 11 Februari , 2009 Rapport Postad 11 Februari , 2009 Pedofili är inte avvikande? EHEHHEHEEH Inte i Belgien... Citera
eurythmech Postad 11 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2009 Jag tänkte posta en alternativ lista med bättre låtar med samtliga de artister som Hata postade, men med tanke på Gary Glitter så orkar jag inte gräva. Angående Skunk Anansie så tyckte jag om dem en hel del när det begav sig - men vi har inte åldrats i samma takt. Jag tycker Skin sjunger rätt dåligt. Låten Saint Bjorn postade tycks också ha drummaskin - det går inte ihop med rockattityden i mina ögon. Hade inte heller någon aning om att Cobain var avvikande, men han verkar ha sagt en del saker som tydde på det, enligt wikipedia. Visst funderade jag en kort stund på Queen - men insåg snabbt att ingen låt skulle kunna vara top 5 - så jag skrev inte upp någon låt på kandidatlistan - som blev sjutton låtar lång. Angående Vetligan så får jag storskärpa mig! Jag kan ju inte åka ur ettan. Igen. Citera
Recommended Posts