sexyterran Postad 28 Januari , 2009 Rapport Share Postad 28 Januari , 2009 Undrar hur jag bäst ska göra om jag vill rengöra min skärm... den e smudgy av alla feta fingrar som pillat på den och matstänk tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 Januari , 2009 Rapport Share Postad 28 Januari , 2009 Med en sån här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 28 Januari , 2009 Rapport Share Postad 28 Januari , 2009 Tror den här funkar bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 28 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2009 ty för alla svar jag hade tänkt mej mer nåt i stil med hushållsprodukter som jag kan hitta lite varstans liksom typ papper Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Januari , 2009 Rapport Share Postad 28 Januari , 2009 Jag köpte något som heter Screen Cleaning Moist Vipes på en kontorsvarubutik. Märket är Timing. Tror den kostade en åttiolapp eller så för 100st. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 28 Januari , 2009 Rapport Share Postad 28 Januari , 2009 nångång i tiden köpte jag en sån: http://www.netonnet.se/item.asp?iid=63853 nuförtiden fyller jag bara på den 50-50 med fönsterputs-vatten... undvik dom som innehåller starka lösningmedel, ammoniak. Diskmedel ska väl gå bra med om man är rädd... är man räddast så: sök efter flat screen cleaner i valfri online affär...finns en hel del olika Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 28 Januari , 2009 Rapport Share Postad 28 Januari , 2009 Jag använder en ihopvikt bomullsstrumpa, drar på varmvatten med handen över den kant som blir efter vikningen, drar vågrätt över skärmen och avlägsnar därmed alla spår efter skrattsalvor, nysattacker och tiltkaffestänk. Billigt, enkelt och effektivt. Enda nersidan är att det blir allt svårare att para ihop ett par strumpor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 28 Januari , 2009 Rapport Share Postad 28 Januari , 2009 Jag använder en putsduk för glasögon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts