Apophis Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Redan 1988 kördes det första inofficiella svenska mästerskapet i Sten-sax-påse. Vi arrangerade det sedan 4-5 år. Reglerna var enkla. Vi körde tennisräkning. Först till 6 vann 1 set (ingen tiebreak), bäst av 5 set. Det fanns inga officiella regler då. S-S-P är enormt mycket psykologi. Spela tilläckligt länge och med tillräckligt tempo så märker man att de flesta hamnar i en slinga på ett eller annat sätt. Jag vann förresten det första inofficiella SM:et. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manbearpig Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Redan 1988 kördes det första inofficiella svenska mästerskapet i Sten-sax-påse. Vi arrangerade det sedan 4-5 år. Reglerna var enkla. Vi körde tennisräkning. Först till 6 vann 1 set (ingen tiebreak), bäst av 5 set. Det fanns inga officiella regler då. S-S-P är enormt mycket psykologi. Spela tilläckligt länge och med tillräckligt tempo så märker man att de flesta hamnar i en slinga på ett eller annat sätt. Jag vann förresten det första inofficiella SM:et. Då kanske jag äntligen kan få reda på det jag alltid undrat nu när en mästare skrivit: Ska man hålla på påsen så länge som möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Då kanske jag äntligen kan få reda på det jag alltid undrat nu när en mästare skrivit: Ska man hålla på påsen så länge som möjligt? hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 nog fan kan du få reads på Fi i sten-sax-påse abc-readen är tittar de över ditt huvud innan slaget så kör de påse. tittar de mot ditt mellangärde -sax tittar de på din hand -sten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts