Starfitter Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 Köpte nyligen en ny samsung 24 tums skärm att mysgrinda på ihop med min laptop och som ett lite extra plus har skärmen 2 extra usb uttag.. Nu är frågan, hur fan får jag igång dom? Kör duelview på skärmarna och blablabla har ställt in de så de funkar iaf, men när jag tryckte in min externa hdd och min webcam i uttagen så får jag ingen respons? Ty för svar Citera
lolzor Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 Har du installerat drivrutinerna till skärmen? Citera
Starfitter Postad 26 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2009 ja annars borde väl inget fungera med den eller? Citera
Dead-Inside Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 ja annars borde väl inget fungera med den eller? Jodå. Edit: Har tyvärr ingen aning angående USB-uttagen. Citera
Bubbla Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 Gissar att du måste dra en kabel mellan datorns USB och ett uttag på skärmen(Dock inte en av dom två du har extra) för att få dom att fungera. Blir väl egentligen bara en förgrening 1 till 2. Så har jag iaf på min dell. Citera
Starfitter Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2009 Jepp så var det... Inte så nötigt till en laptop som man fifflar runt med en hel del =( Citera
Recommended Posts