AA-MRPoker Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 hallå är ny på 2+2 även här Undrade om ni vet några bra trådar som man kan lära sig mycket på ? Några bra postare så man kan läsa deras trådar osv? Spelar cap nlh 6max på cap $30 nivån sån ni vet lite vilken typ av trådar som kan vara bra för mig. Alltså grudare stack spelar jag oftast med. Men det viktigaste är att det är nlh. tack för din gåva Citera
ulaf Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 Jmans (OMGClayAiken) "The Well" är läsvärd. Citera
mattiaz Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 De står vettiga saker i de flesta av trådarna...planera in en dag i veckan när du läser en tråd eller två kolla mircro-stakes tråden... Citera
Lixifer Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 Jmans (OMGClayAiken) "The Well" är läsvärd. Verkligen läsvärd! Tack för tipset! Meeting Tom (durrrr) was a huge part of my move to high stakes play. He opened my mind to thinking about situations completely differently. I remember one time when he was discussing a hand with h@ll in front of me, where he had something like weak top pair and was facing a big river bet. He was like, 'I think a call is better than a fold' and I thought to myself, 'yeah I agree' and then he said 'but I would shove' and I exploded. I realized that you should think of every possible option you have in nlhe. You usually have a ton of them. Citera
AA-MRPoker Postad 29 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2009 Jmans (OMGClayAiken) "The Well" är läsvärd. tack för länken Om du har något mer bra så är det bara att länka. Eller om någon annan har något bra ? Citera
Supertequila Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Jmans (OMGClayAiken) "The Well" är läsvärd. Det första jag tänkte på när jag såg titeln. Riktigt nice tråd imo. Citera
Snygglenn Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Jmans (OMGClayAiken) "The Well" är läsvärd. Gillar den! Han får sklansky att verka så efterbliven när han tar upp G-bucks Edit: Fan vad dum jag är, fick för mig att det var hans inlägg på cardplayer eller var det var du länkade till. Hans well är grym den också Citera
Recommended Posts