Gå till innehåll

Caroline87 - SH nystart, STATS ANALYS!


Caroline87

Recommended Posts

  • Svars 798
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jaha, nu är det byte igen.. 600 glada amatörer är instoppade hos Fulltilt. De här ska försöka föröka sig så gott det går på Nl10 6max och förhoppningsvis klättra uppåt. Riktigt fin deal på FTP med RB, bonus, vipshop samt att jag kommer nog kunna få in lite gratis stoxpoker veckor här och där, har stora förhoppningar om detta faktiskt.

 

Känns riktigt bra faktiskt, till en början var jag otroligt aggressiv och 3betten bara flög omkring men kom efter ett tag till insikten att detta nog inte lämpar sig på NL10, istället är spelet väldigt tight och det är på det viset man krossar NL10 :-)

 

Jag spelar fortfarande på svenskaspel och då FR 0,5/1.. tkr ändå det är bra att jag provar runt lite olika spel så jag kan hitta det som känns bäst. Har dock förhoppningar på 6max eftersom det är populärast osv. Kanske blir det några nya läsare här i db'n som kan ge lite feedback på HH's som kommer komma! Dagen på FTP går upp och ner som en jojo men landar tillslut på +21$

 

Ett annat plus med ftp är att PT3 HUD funkar direkt, ger faktiskt en ganska fin edge :-D

 

Har själv spelat ett antal tusen händer på micro på FTP, dock Omaha. Men jag tror som du säger att 3-bet osv inte är något större EV plus. Invänta nötterna och tryck för kung och fosterland. Ett å annat överbet gör dom misstänksamma och synar ganska light!

 

Egentligen tycker jag att du borde spela på ex. Ongame. Går att få bättre RB-deals där och spelet är MYCKET lösare. FTP är på alla nivåer väldigt söndergrindat.

 

Bara en tanke! =) kör hårt, gl!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...