Gå till innehåll

sturedenstore - sadlar om eller slutar


sturedenstore

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Boxning är skiten när de gäller träning alltså! Jag har kört styrketräning i 4år och började med boxning för 2år sen och de är grymt bra träning! Ett stort plus är att det är lätt att köra hemma, bor du nu inte i en jordhög likt en hob så är de inga problem att hoppa hopprep och köra skuggboxning.

Kom ihåg att strecha efter bara och passa benhinnorna och vader, hopprep nöter på dom som fan.

 

Sry hade missat de här inlägget!

 

De låter hur najs som helst faktiskt och jag tror de kommer passa mig som en handske. Inom en snar framtid kommer jag också att bo ensam i lägenheten, då kommer jag ha utrymme att fixa till det lite. Har planer på att göra ett rum till ett litet "gym" Med motionscykel och boxningssäck, ser det framför mig och det vattnas i munnen :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att se att du har medvind igen. Vågar man fråga om det är dags för 1/2 nu eller jinxar jag skiten då?

 

Man börjar ju fan bli vidskeplig alltså, 1 min efter jag läst inlägget.

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Button ($212.75)

Hero (SB) ($421.25)

BB ($184)

UTG ($252.60)

MP ($215.85)

CO ($199)

 

Preflop: Hero is SB with Kclub.gif, Kheart.gif

2 folds, CO raises $7, Button calls $7, Hero raises $31, 1 fold, CO raises $192 (All-In), 1 fold, Hero calls $167

 

Flop: ($407) Jspade.gif, 3club.gif, 6spade.gif(2 players, 1 all-in)

 

Turn: ($407) Aheart.gif(2 players, 1 all-in)

 

River: ($407) 8heart.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: $407

 

Results:

Hero had Kclub.gif, Kheart.gif (one pair, Kings).

CO had Kspade.gif, Adiamond.gif (one pair, Aces).

Outcome: CO won $404

 

För att svara på inlägget så är väl medvind en liten överdrift sprungit $400 under ev de 2 dagar jag spelat NL200, kom undan med blotta förskräckelsen igår och hittade lillplus och dagen är inte så mkt upp längre. Men de är klart att de är bättre än under den värsta perioden på NL100. Känns helt klart bättre att spela 4 bord NL200 än 9 bord NL100 så kommer fortsätta med det ett tag framöver.

 

4 bord NL100 känns inte aktuellt då de skulle vara ganska löjligt i förhållande till rullen, NL200 passar mycket bättre :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas för din skull att jag inte jinxar dig, du kommer inte kunna hålla mig härifrån ändå. :mrgreen:

 

Hehe de ska nog inte vara någon fara, vann en flipp för inköp för nån timme sen :shock:

 

Hur mycket har du att jobba igen nu då ?!?

 

Kanske inte tar så lång tid om du rushar lite på 1/2$ :-)

 

Är väl inte så farligt, är väl runt 10k ner för månaden eller nåt.. De går som du säger snabbt i en liten rush :-)

 

Sture:D hur vinner man på ipoker?

 

Kommentera mina händer e dusnäll, skit e de gamla ta de ja postade idag!

 

tack på förhand!

 

/// Isbjörnen

 

Hehe du frågar helt fel kille, fråga nån av shortstackåsnorna som inte kan förlora flipps :-P

 

Tar mig en titt och ser om jag kan bidra med något. Skulle dock ta det med en nypa salt, kom ihåg att jag är 100bb fisk :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska man säga tronen som forumets skönaste håller på att rinna heltoker ur händerna, wp cerveza du mystiske riddare.

 

Inte grindat nåt ikväll utan ägnat tiden åt lite nya filmer jag piratat. Först ut var "Outlander" en medeltid/sci-fi film, lite udda men det funkade faktiskt okej. Den var medelmåttig men inte mycket mer, 6/10 får den. Trailern säljer nog iaf :-P

 

 

Kvällens andra film var dessto bättre, det var faktiskt en av de absolut bästa jag sett på mycket länge. Filmen var "Tropa De Elite" och handlar om knarkhandeln, korruptionen och specialstyrkan som städar upp i Rio De Janeiro, ger den 9 starka utav 10 i betyg. Om någon mot förmodan förstår portugisiska så kan nog trailern vara underhållande :-)

 

 

Vettefan hur jag ska tillbringa resten av kvällen.. För trött för att grinda men för pigg för att sova typ. Orkar nog inte heller dra på en film till då det skulle bli för sent i säng ytterligare en natt..

 

EDIT: Problem solved, MacGyver på tv :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...