Nstradamus Postad 10 Februari , 2009 Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Snyggt avvägda satsningar men han spelar handen riktigt jäkla illa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 10 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Boxning är skiten när de gäller träning alltså! Jag har kört styrketräning i 4år och började med boxning för 2år sen och de är grymt bra träning! Ett stort plus är att det är lätt att köra hemma, bor du nu inte i en jordhög likt en hob så är de inga problem att hoppa hopprep och köra skuggboxning.Kom ihåg att strecha efter bara och passa benhinnorna och vader, hopprep nöter på dom som fan. Sry hade missat de här inlägget! De låter hur najs som helst faktiskt och jag tror de kommer passa mig som en handske. Inom en snar framtid kommer jag också att bo ensam i lägenheten, då kommer jag ha utrymme att fixa till det lite. Har planer på att göra ett rum till ett litet "gym" Med motionscykel och boxningssäck, ser det framför mig och det vattnas i munnen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 10 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Snyggt avvägda satsningar men han spelar handen riktigt jäkla illa.. Jo, jag var helt säker på att splitta denna med AJ typ, så blev helt klart en positiv överraskning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 10 Februari , 2009 Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Kul att se att du har medvind igen. Vågar man fråga om det är dags för 1/2 nu eller jinxar jag skiten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 10 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Kul att se att du har medvind igen. Vågar man fråga om det är dags för 1/2 nu eller jinxar jag skiten då? Man börjar ju fan bli vidskeplig alltså, 1 min efter jag läst inlägget. No-Limit Hold'em, $2.00 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com Button ($212.75) Hero (SB) ($421.25) BB ($184) UTG ($252.60) MP ($215.85) CO ($199) Preflop: Hero is SB with K, K 2 folds, CO raises $7, Button calls $7, Hero raises $31, 1 fold, CO raises $192 (All-In), 1 fold, Hero calls $167 Flop: ($407) J, 3, 6(2 players, 1 all-in) Turn: ($407) A(2 players, 1 all-in) River: ($407) 8(2 players, 1 all-in) Total pot: $407 Results: Hero had K, K (one pair, Kings). CO had K, A (one pair, Aces). Outcome: CO won $404 För att svara på inlägget så är väl medvind en liten överdrift sprungit $400 under ev de 2 dagar jag spelat NL200, kom undan med blotta förskräckelsen igår och hittade lillplus och dagen är inte så mkt upp längre. Men de är klart att de är bättre än under den värsta perioden på NL100. Känns helt klart bättre att spela 4 bord NL200 än 9 bord NL100 så kommer fortsätta med det ett tag framöver. 4 bord NL100 känns inte aktuellt då de skulle vara ganska löjligt i förhållande till rullen, NL200 passar mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 10 Februari , 2009 Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Jag kanske ska hålla mig borta från din dagbok från och med nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 10 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Jag kanske ska hålla mig borta från din dagbok från och med nu. Hehe ta det inte så hårt, Alexander Lukas skulle jinxa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 10 Februari , 2009 Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Hoppas för din skull att jag inte jinxar dig, du kommer inte kunna hålla mig härifrån ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 10 Februari , 2009 Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Hur mycket har du att jobba igen nu då ?!? Kanske inte tar så lång tid om du rushar lite på 1/2$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 10 Februari , 2009 Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Sture:D hur vinner man på ipoker? Kommentera mina händer e dusnäll, skit e de gamla ta de ja postade idag! tack på förhand! /// Isbjörnen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 10 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Hoppas för din skull att jag inte jinxar dig, du kommer inte kunna hålla mig härifrån ändå. Hehe de ska nog inte vara någon fara, vann en flipp för inköp för nån timme sen Hur mycket har du att jobba igen nu då ?!? Kanske inte tar så lång tid om du rushar lite på 1/2$ Är väl inte så farligt, är väl runt 10k ner för månaden eller nåt.. De går som du säger snabbt i en liten rush Sture:D hur vinner man på ipoker? Kommentera mina händer e dusnäll, skit e de gamla ta de ja postade idag! tack på förhand! /// Isbjörnen Hehe du frågar helt fel kille, fråga nån av shortstackåsnorna som inte kan förlora flipps Tar mig en titt och ser om jag kan bidra med något. Skulle dock ta det med en nypa salt, kom ihåg att jag är 100bb fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 10 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Btw, vad bör man ha för winrate för att anses "krossa" nivån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 10 Februari , 2009 Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Btw, vad bör man ha för winrate för att anses "krossa" nivån? Beror väl på sample, men har för mig att CTS/sbrugby nämde 8-10ptbb i en av sina äldre vids. Lite osäker, var ett tag sen jag hörde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loysi Postad 10 Februari , 2009 Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Sture du verkar vara en helschysst grabb i mina mått, haru lunar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 10 Februari , 2009 Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Sture du verkar vara en helschysst grabb i mina mått, haru lunar? 4-0 för mattiedonken.. när kommer ditt första inlägg tillägnat mig? saknar dig, bye Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loysi Postad 10 Februari , 2009 Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 4-0 för mattiedonken.. när kommer ditt första inlägg tillägnat mig? saknar dig, bye En örn beblandar sig bäst med en annan örn. Inte fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 10 Februari , 2009 Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 En örn beblandar sig bäst med en annan örn. Inte fisk. örnen dyker ju ner och plockar firren, viktigt att notera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loysi Postad 10 Februari , 2009 Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 precis min poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 10 Februari , 2009 Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 skämta fan inte om bira Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 10 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Vad ska man säga tronen som forumets skönaste håller på att rinna heltoker ur händerna, wp cerveza du mystiske riddare. Inte grindat nåt ikväll utan ägnat tiden åt lite nya filmer jag piratat. Först ut var "Outlander" en medeltid/sci-fi film, lite udda men det funkade faktiskt okej. Den var medelmåttig men inte mycket mer, 6/10 får den. Trailern säljer nog iaf Kvällens andra film var dessto bättre, det var faktiskt en av de absolut bästa jag sett på mycket länge. Filmen var "Tropa De Elite" och handlar om knarkhandeln, korruptionen och specialstyrkan som städar upp i Rio De Janeiro, ger den 9 starka utav 10 i betyg. Om någon mot förmodan förstår portugisiska så kan nog trailern vara underhållande Vettefan hur jag ska tillbringa resten av kvällen.. För trött för att grinda men för pigg för att sova typ. Orkar nog inte heller dra på en film till då det skulle bli för sent i säng ytterligare en natt.. EDIT: Problem solved, MacGyver på tv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 11 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 mitt urinrör läcker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 mitt urinrör läcker Täpp till det då för tusan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 lever du som en ensam man efter österrike? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 lever du som en ensam man efter österrike? Ingen är ensam! De finns flickor på nätet dygnet runt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 11 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 öööööh astiltande session atm.. JJ vs AA på TTTx, 79 vs AJs på 6s8sx5s bräda och lite annat smått och gott.. Dryga 4 hundringen back i skrivande stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts