Gå till innehåll

Johan Ocklind


Klunken

Recommended Posts

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ni har lagt fram en teori som ni har misslyckats något enormt med att bevisa. Ni har en hypotetisk partikel och en hypotetisk lukt, men inte mycket mer än så.

 

Som sagt, jag har pissat stående hela mitt liv och inte märkt av något problem som ni nämner varken hemma hos mig eller någon annan.

 

Så FU! :-)

härligt, jorden är platt och gud skapade människan av en trädstam. gg np.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fruktar och fruktar. Det är inte så att jag tror att jag blir sjuk eller så. Däremot luktar urin. En jävla massa.

 

Så du försöker tala om för mig att jag går runt och luktar piss?

 

Och att mitt badrum luktar piss?

 

Edit: Ni som sitter ner lär ju pissa ett antal dagar mer av ert liv än mig och andra ståpissare, btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det brukar komma i toastolen. Om man inte typ har hållit på innan!Städerskan torkar ju upp, så att det är inget man märker om det kommer en skvätt vid sidan då och då.

Funderar på att övergå till nästa stadie, att inte fälla upp sitsen:-) (som en slags kvalitetskontroll att kroppen fungerar som den ska)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den här var bra, A+

 

lmao på allt patetiskt wannabe-machosnack om att man ska ska stå och kissa för sakens skull.

 

Men det jobbiga är ju varken de som sitter eller de som står. Det jobbiga är alla typiska intoleranta svenskar som bankar huvudet mot väggen, och i vanlig ordning förgäves försöker tvinga fram en standard som måste gälla precis alla.

 

OT: Man kanske kan dressera han-hundar till att sitta och kissa. Någon som har provat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det jobbiga är ju varken de som sitter eller de som står. Det jobbiga är alla typiska intoleranta svenskar som bankar huvudet mot väggen, och i vanlig ordning förgäves försöker tvinga fram en standard som måste gälla precis alla.

 

OT: Man kanske kan dressera han-hundar till att sitta och kissa. Någon som har provat?

 

Om jag inte är helt ute och cyklar så sitter hanhundar och kissar precis som honhundar tills dom uppnår en viss ålder då dom dom blir macho och lyfter på benet i stället.

 

I alla fall så gör min väns Rhodesian ridgeback det och det var hennes förklaring.

 

Jag kan inte zip om hundar så ingen ide att gå i argumentation med mig om detta.

 

Säger någon att jag har fel så är det säkert så.

 

 

Förre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästa gång jag går på en herrtoalett ska jag inhalera frukterna av våra gemensamma ansträngningar. Tre djupa andetag genom näsan kommer förvissa mig om att bouqueten är överlägsen motsvarande på damernas. Denna skillnad i luftburna aromer finns det tyvärr ingen förklaring till, det bara är så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är en mycket viktig tråd!!! Kanske den viktigaste någonsin... eller?

 

Nja, troligen inte men ämnet är högintressant och tydligen ganska brännande och av dessa anledningar ämnar jag här lämna min syn på saken. Jag skall inte peka finger åt någon. Ej heller ska jag tala om för er hur ni bör utföra era toabesök. Jag hoppas att de flesta här är kompetenta nog att bemästra denna syssla utan instruktioner eller goda råd.

 

Sittkissare som jag är sedan yngre tonåren har jag bara gott att säga om denna metod. (Det händer ofta (i stort sett alltid faktiskt) att jag ståfjölar å allmänna platser då dessa alltsomoftast saknar den hygieniska standard jag kräver för att sittkissa. Sittkissa ska vara en trevlig sysselsättning).

 

Mitt sittkissande tog som sagt sin början när jag var i 13-14 års åldern. Det var min kloke Far som en dag föreslog denna variant. Anledningen härtill har jag faktiskt ingen aning om men jag kan tro att jag på den tiden, ståkissare som jag var, kan ha lidit av någon form av precisiondefekt vilket kan ha resulterat i att min Far en gång för alla ledsnat på att skura muggen. Vad vet jag?

 

Hursomhelst; Jag skrattade åt detta trams och sade att här ska det inte sittkissas överhuvudtaget. Blotta tanken tycktes mig befängd men en dag när jag var ensam hemma och säker på att ingen skulle upptäcka mig bestämde jag mig för att åtminstone pröva denna gåtfulla metod att lätta sig på... Och kan man tänka...

 

En befrielse och ett lugn kom över mig när jag lät mitt vatten i sittande ställning. För det första var det rätt gött bara det faktum att jag satt istället för stod men som en välkommen bonus hamnade allt (utom kanske några gasformiga mikrodroppar som tydligen alltid bildas när man fjölar) fjöl i pissholken. Inget ofrivilligt stänk som jag tidigare så skamsen hade lämnat efter mig för mig far att torka upp, inga irriga droppar som under min ståkissande period ibland inte ens lyckats leta sig ner i mojen utan kanske rentav landat på högerskon min. Jag upplevde helt enkelt en smärre revolution av uriniär art. Härligt.

 

Alltsedan den dagen sällar jag mig till Sittkissarna. Inte för att jag är fjolligare eller mjukare än gemene man utan bara för att det är så jävla skönt och bekvämt att i sittande ställning pinka loss med den starka förvissningen om att allt kommer att gå bra. Ibland kan det vara så att jag förlorar mig i en tidningartikel eller varför inte i en god bok. Detta brukar vara förunnat den som klubbar men vi sittkissande kan njuta denna tillvaro flera gånger om dagen.

 

Om man skall rada upp fler fördelar så är det ju faktiskt så att det ibland händer att man mitt i fjölandet märker att man, oturligt nog, gått och blivit hastigt skitnödig. Detta har nog hänt oss alla gång efter annan. Ett sådant scenario kan leda till oanade bekymmer och en räcka av svåra beslut om man är en ståkissande individ. Vi sittkissare å andra sidan ler bara åt hela situationen eftersom vi redan så att säga befinner oss i attackställning. Mycket bekvämt måste jag tillstå!

 

Det som dock måste understrykas är vikten av att kontrollera att mängden

skithuspapper är godtagbar för en rejäl sittning innan man övergår i fas två! I annat fall kan det bli tråkigheter av svåröverblickbara proportioner, vilket man naturligtvis till varje pris vill undvika.

 

Med vänlig hälsning:

 

Lazarus, den evige Sittkissaren.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...