Gå till innehåll

JohnH


JohnH

Recommended Posts

By the way nr två:

 

Hotellen som vi valt ut är Caesars (lite finare) och Flamingo (billigare). Kolla in om du inte ska bo på Flamingo med oss i stället för Bellagio, det ligger bra till mitt emot Caesars så du kan faktiskt gå över gatan bara.

 

Flamingo kostar normale, utan avdrag (mina obokade dagar):

Wed 06/30/2010 $55.00

Thu 07/01/2010 $55.00

Fri 07/02/2010 $120.00

Sat 07/03/2010 $130.00

Sun 07/04/2010 $130.00

Mon 07/05/2010 $50.00

Tue 07/06/2010 $50.00

Wed 07/07/2010 $50.00

 

Snitt $80

 

Tror jag har nåt i inkorgen om 20% off i sommar där via Harrah's (alla deras hotell) så det blir rätt ok pris.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

*Servitriser och dealers i toppklass (utseendemässigt)?

 

Haha, jag tror jag kommer ihåg Julia, som Ola pratade om. Alla var efter henne som flugor, och alla visste hennes namn. Håller med, de har några riktigt snygga servitriser. Synd bara att de måste klä ut sig så att de ser ut som cirkusartister som kommer direkt från att ha extraknäckt på Rocky Horror Show samtidigt som de firat ett allsvenskt SM-guld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan vara frikostig med hud och form på mer eller mindre smakfulla sätt.

 

charlize-theron-nude.jpg

 

 

tex.

 

Skulle bli rätt få kort/bärs levererade om de skulle sitta så där graciöst iof. Så snart de rör sig så trillar hängpattarna ner och fläbbröven visar sitt rätta jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle bli rätt få kort/bärs levererade om de skulle sitta så där graciöst iof. Så snart de rör sig så trillar hängpattarna ner och fläbbröven visar sitt rätta jag.

 

Du har en poäng. Men då tar jag denna dealer ist alla gånger:

 

bikini_bj_press_photos070309_1_588.jpg

 

Eller ännu hellre:

 

ModelDealers.jpg

 

Hon bevisar tesen att stil och smak är viktigare än hud. Imho.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hade ju aldrig hittat henne om hon inte haft sån urringning och massa push up. Brunbrända blottade axlar. Hon står bergis i bikini också.

 

Blixtedit: ser ju nu också att första bilden innehåller bikininederdel på de stackars flickorna. Vulgo. Tacka vet ja feministerna i Tallinn som har långbyxor och täckta axlar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hade ju aldrig hittat henne om hon inte haft sån urringning och massa push up. Brunbrända blottade axlar. Hon står bergis i bikini också.

 

Så sant som det var sagt. Men som sagt: Man kan visa hud med olika grad av stil och smak. Jag sa inte att det är fel att visa hud. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sälen

 

Både sprit och skidåkning långt mer än förväntat. Tottibarotti var vi 6 pers som bodde på nåt ställe som hette skii lodge. Riktigt shyst. Vi varvade de 3 dygnen med finmiddag, skidor, hämtpizza, drinkar och hemmabärs på hotellrummet. Hur jag hittade till liften varje morgon innan kl 09.00 är en gåta. Jag hade dessutom inte åkt utför de senaste 17åren så mina gamla skidor fick allt stå kvar på mammas vind. För min del var det tur att det var med 2st som kunde åka skidor och lära ut tekniken. Det tackar vi för. Löjligt jobbigt med offpist och enda stället (brag) som jag vurpade också. Riktigt riktigt kul att åka skidor!

 

Sista dygnet

Vi köttade på 15åk sedan förmiddagsfika, el rättare sagt bärs i baren kl 11.00. Inte medvetet men det blev bara så. 2 öl... sen var det lunchdags. Mer öl. Sen var det ju dags att klämma storflaskan av champagne. Vi hinenr inte åka mer helt enkelt. Den och ett par bärs, oliver och paté åkte ner i väskan och sen raka vägen till stolsliften, offpist och ryggläge.

 

hVqqrdvXA.jpg

 

Jag kände att polarna började bli lite för softa så jag började skojbrottas lite med alla. Det jag inte hade koll på var att han som jag gick loss på först, som väger 20kg mer än mig, lirar amerikansk fotboll. Jag flög som en vante. Alla andra hade kul och garvade så... mission accomplished. När vi åkte ner i backen typ kl 15-16 så var man rätt slirig. Kronan i koppen var något som jag tyckte var en bra idé till pizzan. Tyvärr åkte man på 90% av all dricka och minnesluckan var ett faktum.

 

LUgODjaSR.jpg

 

Vid 22 tog vi taxin till HC och där nånstans är jag riktigt suddig. Enligt kvittona var jag iaf inne på stället i 2h. Jag blev utslängd och fick ta taxi hem. Satt i fillingarna och kollade wresling el vad det var och drack vatten. Där börjar minnet komma tillbaka. Jag åt ett par ägg + caviar som var kvar från frullen samt chips. Jag hör hur en taxi kommer och mina miffopolare dyker upp. En av dom halar fram en skumpa som han köpt med sig från HC och sprejar mig och hela hotellet med. Jag blir oxtokig och skriker åt honom vilken idiot han är. Vi gastar i ett par minuter sen går vi alla och slaggar.

 

På söndag är vi bakis och kompisar igen. Vi drar en donken vid 11snåret och hittar nåt reklamtält där man kan prova alkomätaren. Vi testar allihop och landar på 3st 0or, 0.37, 0.39, 0.41. Jag tog hem en hedrande andraplats. Sjukt att man inte vann. Jag kanske spydde i taxin?

 

 

 

Sån här fylla har jag inte haft de senaste 10åren. Bakis i 2 dagar. Som straff när jag kom hem på söndagkvällen var att hänga med sambon till sin bästis som hade en 5dagar gammal lite bäs. Det snackades moderkakor, stygn och förlossningsskador. Hua. Rätt åt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejja Djurgårn!

 

Hejja Leksand!

 

 

Btw, undrar om man ska gå loss på vegasturrarna på PAF. Har inte bstämt mig. Ska man bryta halvårstrenden eller leva med att man inte vinner nåt på internet?

 

Funderar faktiskt på precis samma sak. Ska nog göra ett tappert försök på PAF.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heja heja.

 

Lyckades bubbla PPCfinale igår för $1500paketet. Fick $108 som plåster på såren. Blir fan brain dead på det där. :(

 

Kör minst en finalturre för vegaspaket. En gång i livet.

 

Dags att börja bygga rulle så man får spela NL$1000 i vegas. Fisklimit verkar dock ligga på 500 så man får ju inte vara alltför kåt att lira så högt som det går.. Jag kommer ju köra gamble och gå ner i nivå vid bara 5 inköp kvar. Upp om jag har 8 för nivån över. Startar med $5000 om jag inte lyckas plussa på cc nu i vår. Backar jag kommer det fortsatt vara 5lax. Man kan ju inte lira med scared money.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var riktigt trist igår på cc. Risigt värde. De som spelade dåligt spelade svintight och/eller short. Endast en galenpanna (se nedan) hittades på två bord som jag totalt lirade på.

 

Skönaste potten.

 

Hero: 4900, knappen, :Ah::Jh:

Fi: 1050, bb

 

4 syn

Hero: syn

Fi: AI

fold

fold

fold

fold

Hero: blixtsyn

 

Det ramlar ut 5 kort med :Jw: på topp. Fi visar :Jd::9s: för tvåpar

 

 

Kanske kör vegaskval i kväll isf live. Vi får se. Man tappar sugen när minimiinköpsreggs sätter sig vid bordet. Nästa helg är nog roligare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag alltid tjatat om stämmer fortfarande. Tjejporschen är sjukt billig att äga då den drar lite och knappt har några tyngre servicear att prata om. Underhållsservicen kostar som en saab o volvoservice. Som bonus är den riktigt snygg och kul att köra.

 

Tioåringarna som klarar sig bäst: Plats: Modell: Andel underkända:

1. Porsche Boxster 0,89 procent

2. Porsche 911 Kupé 1,29 procent

3. Toyota Corolla Halvkombi 1,3 procent

4. Porsche 911 Cabriolet 2,33 procent

5. Mazda MX-5 2,89 procent

6. BMW Z-serien 3,3 procent

7. Toyota Yaris 3,69 procent

8. Chevrolet Corvette 4,05 procent

9. Toyota Corolla Sedan 4,1 procent

10. Mercedes Benz SLK 4,2 procent

 

Statistik är hämtad från Bilprovningens tester under 2009

 

 

 

Du får plats med en massa grejer. Köp en!

 

Bilsemester JohnHstyle ToR Sthlm - Monaco, 2v med fru. Allt fick plats.

 

Starten när alla håll ska fyllas (noterbart är att det är skuff även under huven fram).

qSFTyaCxQ.jpg

 

SanRemo. Skiten måste tvättas hela tiden, var man än är. Det är väl nackdelen med en sån jämfört med en volvo 144 GLE. Man får tvättnoja.

ApEOBLapi.jpg

 

Cinque Terre, Italy. Fantastiskt fint område med mysiga byar. Man glider genom tunnlar längst med bergssidorna i värsta bondstil. Tar en drink på en balkong ut mot havet.

BViaLgNTT.jpg

 

 

... ja, jag har andra bilder också än på bilen men man vill ju bragga lite. Brag 2: Frugan körde om snuten på autobaan i 240km/h. Moget =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...