Gå till innehåll

Internet poker!


Ghiabi

Recommended Posts

Hej jag har under en tid funderat på att börja spela lite poker. Inte allt för mycket, hade kanske tänkt mig börja med 50-100$. Jag har kollat runt lite och ville se vilket det mest attraktiva registreringserbjudandet är just nu?

 

Jag har hittat Titan Poker vilket jag tycker är väldigt lockande för mig del.

 

Där får jag ett Texas Holmem pokerset 500 och 100% bunus tydligt. Stämmmer detta erbjudande? De har ett sammarbete med rounders.se tydligen.

Sedan kan jag sälja pokersettet till min farbror direkt så det är bra.

 

Lite förslag kanske?

 

Och hur fungerar detta med internetpoker? Vad kan jag göra med mina pengar om jag tex lyckas dubbla upp mina 100$. Kan jag ta ut pengarna eller hur blir det?

 

Edit: Såg precis att det finns en avdelning för online poker. Så vore bra om admin kunde flytta min tråd.

 

Man skulle kunna säga att jag frågar efter den bästa hemsidan för småspelare som mig.

 

Undrar även om det finns någon sorts av start-guide till internet poker som man kan ta hjälp av?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej tack!

 

Men finns det nån ny börjar tråd eller liknande här på forumet? Eller någon guide? Jag har bara spelat live poker och med det ligger jag iaf +.

Men onlinepoker är en helt annan värld!

 

Väldigt liten skillnad på onlinepoker och livepoker imo. Överlag så överskattar alla imagen live, och tror att de fattar hur folk spelar efter 50 händer. Generellt sett är motståndet mycket softare live också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...