Torsus Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 I varje fall så har jackpoten på CC nya spel Emillions ALDRIG fallit ut...det har funnits i 7-8 månader nu och jackpoten är över 13 millioner.... Citera
Uniktnamn Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 I varje fall så har jackpoten på CC nya spel Emillions ALDRIGfallit ut...det har funnits i 7-8 månader nu och jackpoten är över 13 millioner.... Och vem skulle tjäna på detta? 7-8 månader är ingenting i jackpott-sammanhang det kan lika gärna ta 7-8 månader till innan den faller ut, och sen klonkar den in 3 ggr på en månad. Slumpen har ingen tidsuppfattning! Så självklart är svaret: Nej svenska spel riggar inte sina spel. Förre Citera
Torsus Postad 19 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2009 Och vem skulle tjäna på detta? 7-8 månader är ingenting i jackpott-sammanhang det kan lika gärna ta 7-8 månader till innan den faller ut, och sen klonkar den in 3 ggr på en månad. Slumpen har ingen tidsuppfattning! Så självklart är svaret: Nej svenska spel riggar inte sina spel. Förre Då så. Då går jag dit efter jobbet idag och klonkar in 13 mille... Citera
Uniktnamn Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Då så. Då går jag dit efter jobbet idag och klonkar in 13 mille... Det hoppas jag att du gör =) Lycka till! Förre Citera
Recommended Posts