Odrike Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Jag håller med om att det är tiltande med folk som ska signera alla sina inlägg. Men jag är lätttiltad. Sorry för OT. Citera
Loveless Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Jag håller med om att det är tiltande med folk som ska signera alla sina inlägg. Men jag är lätttiltad. Lätt fascinerande att så många som stör sig på Förres signatur har egna signaturer. Skillnaden är att han skriver dit det själv medan ni använder forumets automatiska funktion. För att citera gotharna i South Park, "Conformist!". /Member of the Förre fanclub Citera
Odrike Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Lätt fascinerande att så många som stör sig på Förres signatur har egna signaturer. Skillnaden är att han skriver dit det själv medan ni använder forumets automatiska funktion. För att citera gotharna i South Park, "Conformist!". /Member of the Förre fanclub Kanske är underligt att man kan störa sig på en sådan sak. Vet inte riktigt varför man reagerar på det. För mig är det skillnad på en automatisk signatur och att skriva in en egen signatur i varje inlägg. Men man får väl skriva som man vill och jag får helt enkelt vänja mig. Citera
chepplin Postad 21 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2009 Eftersom jag startade denna korkade tråd så tänkte jag ställa frågan igen: Är det olagligt med analsex i Norge? Anledning till mitt huvudbry är att jag för tillfället är i Norge och jobbar läste en tidning där två personer "spådde" för 2009 varav en skrev "Analsex blir lagligt i Norge" Jag googlade lite på ämnet men hitta inget som direkt bekräftade något (ja googla är kanske inte det bästa sättet av söka info men ändå) ja...gud vad jag undrar Citera
brainslicer Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 Eftersom jag startade denna korkade tråd så tänkte jag ställa frågan igen: Är det olagligt med analsex i Norge? Anledning till mitt huvudbry är att jag för tillfället är i Norge och jobbar läste en tidning där två personer "spådde" för 2009 varav en skrev "Analsex blir lagligt i Norge" Jag googlade lite på ämnet men hitta inget som direkt bekräftade något (ja googla är kanske inte det bästa sättet av söka info men ändå) ja...gud vad jag undrar <message> FRA har avlyssnat och spårat detta gränsöverskridande meddelande. Enligt överenskommelse byter FRA insamlad information med Nato landet Norge. Innan gryningen är kommen så knackar Norska säkerhetspolisen på din dörr. Anal sex is serious crime <end of message> Citera
Uniktnamn Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 <message>FRA har avlyssnat och spårat detta gränsöverskridande meddelande. Enligt överenskommelse byter FRA insamlad information med Nato landet Norge. Innan gryningen är kommen så knackar Norska säkerhetspolisen på din dörr. Anal sex is serious crime <end of message> Ja Chepplin nu ångrar du dig va......nu blir du inlåst 8 år med norges tyngsta kriminella så nu lär du få din beskärda del av analsex, kanske dock inte på det sätt du hoppats. Se upp när du tappar tvålen i duschen....... Förre Citera
chepplin Postad 21 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2009 Ja Chepplin nu ångrar du dig va......nu blir du inlåst 8 år med norges tyngsta kriminella så nu lär du få din beskärda del av analsex, kanske dock inte på det sätt du hoppats. Se upp när du tappar tvålen i duschen....... Förre ja helvete...så här var det ju inte tänkt Citera
Odrike Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 Eftersom jag startade denna korkade tråd så tänkte jag ställa frågan igen: Är det olagligt med analsex i Norge? Anledning till mitt huvudbry är att jag för tillfället är i Norge och jobbar läste en tidning där två personer "spådde" för 2009 varav en skrev "Analsex blir lagligt i Norge" Jag googlade lite på ämnet men hitta inget som direkt bekräftade något (ja googla är kanske inte det bästa sättet av söka info men ändå) ja...gud vad jag undrar Om du nu är i Norge så kan du ju gå och knacka på hos en av dina grannar och fråga. De vet säkerligen. gl Citera
Recommended Posts