Gå till innehåll

Vad gör man när riggen är emot en?


Henkiee5

Recommended Posts

När du verkligen inser att du är motriggad.. Menar inte 2 dagar, utan kanske mer 2 månader - ska du byta ut ALL hårdvara, helst byta bredbandsleverantör, kanske även flytta iom att du då får en ny station på telenätet.

 

I värsta fall kan du också bli tvungen att gå under hemlig identitet första 2-3 åren.. Alla vet ju att det är just du som är motriggad liksom..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar tiltrunka med vänstern medans jag spelar med högern, vilket har resulterat i oroväckande reumatiska besvär i vänster ringfinger. Med hänsyn till detta avser jag begära sjukskrivning för runkfinger.

 

Vad skoj, en av de roligaste pokerhistoriorna jag hört handlar om när en polare var på CC i Sthlm och sög ut en Stoor vältränad svart snubbe i en ganska stor pott.. Varpå den stora svarta mannen flyger upp från bordet och börjar "tiltrunka" ovanpå byxorna.

 

Kan det ha varit du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fasiken vad många duktiga pokerspelare som har kommit med goda råd i den här tråden!

 

Ett STORT tack till er som varit vänliga att bidra med era konstruktiva förslag.

 

Om, jag säger om, man tycker att frågan är dålig, har varit uppe förr eller är ointressant för en själv, kan man då inte bara lämna tråden och läsa någon annan tråd?

Måste man lämna sitt "fotavtryck" för att försöka påvisa att man är så mycket duktigare alt. bättre än frågeställaren?

 

Hemskt tråkigt måste jag säga.

 

Visar ju egentligen bara vilken liten människa man är.

Att komma med vass OCH konstruktiv kritik är väl OK men att som i denna tråden bara försöka visa sig på styva linan är bara löjligt.

 

Även ni har varit nybörjare någon gång och haft funderingar alt tiltat när det gått er emot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad skoj, en av de roligaste pokerhistoriorna jag hört handlar om när en polare var på CC i Sthlm och sög en Stoor vältränad svart snubbe med en ganska stor .. Varpå den stora svarta mannen flyger upp från bordet och börjar "tiltrunka" ovanpå byxorna.

 

Kan det ha varit du?

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...