chcar Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Att döma av namnet på en del fotbollscuper på MZ finns det en del pokerspelare som hänger där. Någon här? Citera
Macaronis Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Nope. Tycker däremot Hattrick är ett mycket bättre spel och har lirat det aktivt i sex år. Citera
RaMz Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Jag var också tokih i Hattrick förut, men tröttnade till slut. När det var som värst skolkade jag från lektioner för att det var en bra transfer på g. Citera
daniel74 Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Samma här. Spelar inte MZ men dock Hattrick. Citera
LiLLEN Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 En kompis lurade mig att skaffa ett hockeylag på managerzone, men det var så buggigt så jag gav upp det efter 2 dagar. Citera
Rille Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Kan vara kul att veta vad ni heter på HT. Jag har Rilleteam och Macaronis har bland annat spelat cupfinal med sitt FC Macaronis men ni övriga? Citera
eurythmech Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Mitt lag heter Two Pounds of Frozen Jellyfish Citera
chcar Postad 14 April , 2005 Författare Rapport Postad 14 April , 2005 Och mitt lag i MZ heter Gunnarsbyn om någon bryr sig... Citera
ZuperDP Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 Supreme - Alkolisterna Cliff Barnes Bk Här Citera
snauen Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 MZ vik hädan ! Hattrick Träben FC en gång i tiden ett av värdens bästa ht6 lag nu är dock poker som gäller för nästan hela slanten... Citera
Clarre Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Freekick är ett trevligt svenskt managerspel som är helt gratis. En liten donation ger dock lite mer info om spelana, men inget som påverkar resultaten. De har mycket bra matchreferat som ger insikt i vad som behöver förbättras. länk till freekick Citera
Avsaknad Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Jo tack mycket PF folk på Hattrick har man märkt. Avsaknad - Lansera Citera
Loveless Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 Vart rätt förvånad när jag såg att expekt körde odds på hattrick matcher. Citera
Sigge Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 Spelar MZ.. Ostens BK i fotbollen och Ostens IK i hockeyn Citera
stoffisimo Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 stoffisimo - Bekaert IF FF i MZ. Har haft ett uppehåll på nästan ett halvår beroende på olika orsaker, men försöker nu jobba upp formen igen. Kanske en pokerforum.nu kompisliga? Citera
Kricka Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Hattrick såklart... Sandviken FF i div III.45.. Sunne IK alltså, väldigt vilka storlag som fanns här Citera
Papa Kubo Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Själv håller jag mig till CM/FM-serien. Gillar inte riktigt påhittade lag och spelare. Citera
cheunce Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Själv håller jag mig till CM/FM-serien. Gillar inte riktigt påhittade lag och spelare. Så CM/FM är verktyg för att styra den riktiga världen? Du vet väll att de spelare du köper där till ditt favoritlag inte händer i verkligheten Håller f.ö. med om att CM/FM-serien är riktigt bra. Citera
Staahla Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Själv håller jag mig till CM/FM-serien. Gillar inte riktigt påhittade lag och spelare. Jag var riktigt nere i CM/FM-träsket ett tag, framförallt senare delen av 90-talet. Då hade det gått så långt att jag printade ut mängder med spelarstatistik och plockade med på en krökarresa med polarna till Cypern. Låg med nere vid hotellpoolen och hinkade pilsner samtidigt som jag funderade över vem jag skulle köpa som ersättare för alla de där ruttna norska ytterbackarna som huserade i Liverpool under slutfasen av 90-talet. På senare år har jag dock lyckats dämpa suget, men jag har givetvis alltid spelet installerat för att kunna klämma igång en LFC när tristessen sätter in... Citera
Recommended Posts