Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har tänkt lite på det där. Jag skulle tycka det kändes sådär om hon hade ätit middag med en killkompis när jag varit utomlands. Lite som att "jag ska sätta griller i huvudet på dig också när du gör det på mig en hel vecka" :mrgreen:

 

Oavsett så kommer jag inte säga något om middagen. Hon vet om att jag har flera nära tjejkompisar och vi har pratat öppet om det. Nu är det dock mitt ex och inte allt för längesen gångna KK (brag tillägnad dig okocha) det handlar om och då hade då fan inte jag varit bekväm med att höra om någon middag iallafall. Exet requestade massage också (berömda skills obv, braging on) men där går fan gränsen ändå... Det var iallafall hennes idé med middagen också och vi brukade ofta laga mat förr så varför inte. Hon har dessutom snart gått klart skolan här och försvinner hem igen nu om ett par veckor vid studenten. Får ta vara på den tid som e kvar!

 

 

Tror aldrig jag sett så mycket hidden brag i ett inlägg förut. Wp ronny!

 

:mrgreen:

 

De enda som fattades var som någon skrev i någon dagbok att flickvännen skulle iväg en vecka så han minsann fått en god morgon med mycket action :mrgreen:

 

Du får ju dock se antibragsen också som nästan sitegul osv ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart en trevlig kväll. Standard att mest snacka sex antar jag :mrgreen: Går ju att lära sig så mycket genom att samtala med det andra könet. Dock bad jag henne att överraska med vad vi skulle käka så väljer hon bakpotatis :-| Mat för en karl liksom.... Det var ganska gott iallafall så ska väl inte klaga :) Standard med donken nu dock för att fylla kistan ordentligt inför natten.

 

Skrattade konstant hela donkenbesöket. Har så sköna polare när det blir i rätt dos och man är på rätt humör och kan släppa att 90% av dem är snubbar med enda plan att göra flickvännen datorn till lags :)

 

Blev en bra dag tillslut ändå, lirar obv inget mer för att booka plusset för dagen, mkt viktigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IMO. Berätta om middagen. Då får du ju även reda på hur hon reagerar på sånt vilket gör det lättare att undvika missförstånd i framtiden. Det är ju betydligt bättre att va ärlig om sånt. Både för din och hennes skull. Hon tycker nog det är skönare att höra om det än att inte höra om det trots att hon kanske aldrig får reda på det(Am I making sense?). Vänta givetvis tills hon kommer hem. Honesty=Fucking great!IMO! :mrgreen:

 

 

/Dr Phil

 

Edit: Är jag för mogen/bögig/mesig/tofflig med mitt inlägg så säg till. I need to here it!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IMO. Berätta om middagen. Då får du ju även reda på hur hon reagerar på sånt vilket gör det lättare att undvika missförstånd i framtiden. Det är ju betydligt bättre att va ärlig om sånt. Både för din och hennes skull. Hon tycker nog det är skönare att höra om det än att inte höra om det trots att hon kanske aldrig får reda på det(Am I making sense?). Vänta givetvis tills hon kommer hem. Honesty=Fucking great!IMO! :mrgreen:

 

 

/Dr Phil

 

Edit: Är jag för mogen/bögig/mesig/tofflig med mitt inlägg så säg till. I need to here it!!

 

Makes NO sense at all ;) Håller inte med om att det ens är något att göra en grej av eftersom det helt enkelt inte är något speciellt över huvud taget.

 

Letar man bara djupt i sitt eget hjärta kan man aldrig få fel svar :h:

 

Så mjukt, var du som nyss träffat brud eller nått va? :mrgreen:

 

 

 

Superövernötväder idag. Ska ta vara på den starka dags-solen och nöta ett par timmar balkong med talboken! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IMO. Berätta om middagen. Då får du ju även reda på hur hon reagerar på sånt vilket gör det lättare att undvika missförstånd i framtiden. Det är ju betydligt bättre att va ärlig om sånt. Både för din och hennes skull. Hon tycker nog det är skönare att höra om det än att inte höra om det trots att hon kanske aldrig får reda på det(Am I making sense?). Vänta givetvis tills hon kommer hem. Honesty=Fucking great!IMO! :mrgreen:

 

 

/Dr Phil

 

Edit: Är jag för mogen/bögig/mesig/tofflig med mitt inlägg så säg till. I need to here it!!

 

Förstår ditt resonemang. Skulle middagen på något sätt komma fram till den nya jäntan utan att du berättat om den kan du vara stekt 4 life Ronny. Och jag tror du smakar bäst lätt friterad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...