Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

På tre spelare? Jag vet inte om du kanske bara lirar för nöjes skull men isåfall låter det som en taktisk jätteläcka såvida du kanske inte har något trackingprogram som hjälper dig.

 

:shock:

 

 

Kör du utan trackingprogram? Låter som en taktisk jätteläcka ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tre spelare? Jag vet inte om du kanske bara lirar för nöjes skull men isåfall låter det som en taktisk jätteläcka såvida du kanske inte har något trackingprogram som hjälper dig.

 

Det e du å ja utan trackingprogram kvar i hela sverige carl.

Å titta på oss så bra det går 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har många läckor:) Men just note-biten den är jag iallafall hygglig på.

 

Hur räknar du ut frekvensen av Fi.s handling baserad på dina noter?

 

Låt oss säga att du ser att Fi checkar TPgk i pos efter pfr vid 2 tillfällen. Vilket resultat drar du ifrån detta? Hur ofta checkar han TPgK i pos efter pfr? 100%? 50%?

 

Var går gränsen för att han ska beta TP på floppen? TPTK, TP med kung kicker?

 

Låt oss säga att Fi CR flop med färgdrag utan överkort en gång. Vad drar du för resultat utav detta?

 

 

 

Vad jag försöker komma fram till, vilket bör va ganska uppenbart, är att noter ger lika bristfällig information som att "höja för info", och är ett klumpigt redskap som överskattas.

 

Bättre o försöka hålla sig till near-GTO o låta Fi göra misstagen, avstegen från jämviktsläge, o betala för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur räknar du ut frekvensen av Fi.s handling baserad på dina noter?

 

Låt oss säga att du ser att Fi checkar TPgk i pos efter pfr vid 2 tillfällen. Vilket resultat drar du ifrån detta? Hur ofta checkar han TPgK i pos efter pfr? 100%? 50%?

 

Var går gränsen för att han ska beta TP på floppen? TPTK, TP med kung kicker?

 

Låt oss säga att Fi CR flop med färgdrag utan överkort en gång. Vad drar du för resultat utav detta?

 

 

 

Vad jag försöker komma fram till, vilket bör va ganska uppenbart, är att noter ger lika bristfällig information som att "höja för info", och är ett klumpigt redskap som överskattas.

 

Bättre o försöka hålla sig till near-GTO o låta Fi göra misstagen, avstegen från jämviktsläge, o betala för det.

 

vet inte vad du har för uberhud, men själv så ser jag bara på mina siffror o tänker, jahapp, han cbettar jävligt ofta, då ska vi checkraisa ofta på schyssta brädor/floata, eller typ... oj han 3bettar 40% 4BETTTTTTTTTTTTTT

 

Tror mkt få är djupare än så(ja, notes gör detta också om du är bra på nota.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet inte vad du har för uberhud, men själv så ser jag bara på mina siffror o tänker, jahapp, han cbettar jävligt ofta, då ska vi checkraisa ofta på schyssta brädor/floata, eller typ... oj han 3bettar 40% 4BETTTTTTTTTTTTTT

 

Tror mkt få är djupare än så(ja, notes gör detta också om du är bra på nota.)

 

Pratade inte om HUD i o f s utan om notes, som CDS verkar överskatta.

 

Dessutom är det farligt att försöka exploatera HUD-värden för mkt baserat på alldeles för liten sample.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt samma grej med notes ju, för litet sample= inte att lita på.

Jag tenderar att glömma spelare ganska lätt och tycker det e jättebra me notes.

Fixa just min första tracker då jag bytt siter å tyckte det behövdes.

Tror en mix av båda är det ultimata men smo sagt akta sig för ett för litet sample bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

kolla hans blick i mitten av videon 8-).

 

Snackat om honom med tre tjejer på msn och alla är seriöst försälskade i killen :roll:

 

Oj jävlar vad bra han spelar fiolen :shock:

 

Ja hon programledaren verkar också bli förälskad när han kollar på henne och sjunger "look into your hearth".. 1:16.

 

rooney > rybak imo!:h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag orkar inte. Måste whina någonstans. Är så JÄVLA tiltad 2335t34uyerhjure35. Laddar om över helgen osv och är tillbaka vid borden igår. Blir obv pissad på och vinner inte en enda 200bb pott. Backar 3 bi. Idag sätter jag mig igen, gott till mods och taggad. Back hela sessionen och varje gång man börjar närma sig even så är det ner i skiten igen. Obv djupare ju längre sessionen går. 700 back slutar det.

 

Hur fan är det här möjligt. Back de senaste 7 sessionerna. Spelar verkligen bra det sista också, inte alls påverkad av backet tidigare. Varenda jävla utdragning och setup gör ett så jävla djupt sår också när man fan inte får vinna en 200bb pott

 

gOWCjrOha.jpg

 

Med andra ord inte tagit mig från b2b än, men det är på gång. Man tror ju att skiten måste vända någon gång men det gör ju inte det. Sprungit så äckligt dåligt ända sen jag skapade mitt nya konto när man skapade det i hopp för att vända riggen. 20 jävla bi back den här månaden på 17k händer :( 25 bi på de sessionerna ovan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FI 23/18 och en av de bättre på nätverket. Bra eller dåligt??

 

SB (€203,90)

BB (€208,25)

UTG (€275,50)

MP - Hero (€206,83)

CO (€389,80)

Button (€201,00)

 

Preflop: Hero is MP with 8:heart:, 9:heart:

Hero raises to €7,00, 1 fold, Button calls €7,00, 2 folds

 

Flop: (€17,00) 8:club:, A:spade:, 4:heart: (3 players)

Hero bets €12,75, Button calls €12,75

 

Turn: (€42,50) K:heart: (3 players)

Hero bets €34,00, Button calls €34,00

 

River: (€110,50) Q:spade: (3 players)

Hero bets €80,00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rooney

 

Whina på du. Bättre att du gör det här än går och är bitter irl. Lider faktiskt med dig på riktigt. Sjukt att man faktiskt gör det för en person man inte känner. Men vet hur skit jag mår när det går dåligt. Och då har jag ändå varit förskonad mot rejäla downswings, har bara två back månader på lika många år.

Har inga råd att ge dig då jag tror du har koll på vad du gör vid pokerbordet. Tänkt skriva nått tidigare men kändes som jag inte hade något vettigt att tillföra. Men vafan, lite kärlek kan ju inte skada. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FI 23/18 och en av de bättre på nätverket. Bra eller dåligt??

 

SB (€203,90)

BB (€208,25)

UTG (€275,50)

MP - Hero (€206,83)

CO (€389,80)

Button (€201,00)

 

Preflop: Hero is MP with 8:heart:, 9:heart:

Hero raises to €7,00, 1 fold, Button calls €7,00, 2 folds

 

Flop: (€17,00) 8:club:, A:spade:, 4:heart: (3 players)

Hero bets €12,75, Button calls €12,75

 

Turn: (€42,50) K:heart: (3 players)

Hero bets €34,00, Button calls €34,00

 

River: (€110,50) Q:spade: (3 players)

Hero bets €80,00

 

 

Standard imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...