DjLuppy Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Vad är det för ngt som ska kalasas i Lund? Är det ngt som händer i stan () eller inget speciellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Felstavad rubrik? Ditt nick hemligt på b2b btw? edit: läste ovan att ditt nick håller du för dig själv, ibland är man bra lat. Gl iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Vad är det för ngt som ska kalasas i Lund? Är det ngt som händer i stan () eller inget speciellt? Jorå, Johanna och Jessica har födelsedagsfest! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 No offence, men om jag inte jag ser fel ligger du efter i A3s-handen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 No offence, men om jag inte jag ser fel ligger du efter i A3s-handen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 No offence, men om jag inte jag ser fel ligger du efter i A3s-handen... Board: 6d 4d 5c Dead: equity win tie pots won pots tied Hand 0: 54.293% 44.44% 09.85% 440 97.50 { Ad3d } Hand 1: 45.707% 35.86% 09.85% 355 97.50 { 4h3h } Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Jorå, Johanna och Jessica har födelsedagsfest! Just det! Nu kommer jag ihåg sk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Board: 6d 4d 5cDead: equity win tie pots won pots tied Hand 0: 54.293% 44.44% 09.85% 440 97.50 { Ad3d } Hand 1: 45.707% 35.86% 09.85% 355 97.50 { 4h3h } + Att det var ju inte ens det posten handlade om. 0/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Vad är det för ngt som ska kalasas i Lund? Är det ngt som händer i stan () eller inget speciellt? Jorå, Johanna och Jessica har födelsedagsfest! Felstavad rubrik? Ditt nick hemligt på b2b btw? edit: läste ovan att ditt nick håller du för dig själv, ibland är man bra lat. Gl iaf! Det råkade det visst bli ja Den andra frågan löste du ju bra själv No offence, men om jag inte jag ser fel ligger du efter i A3s-handen... Offence hit och offence dit, även om jag nu faktiskt ligger före var det inte här vikten i låg som JoeFalk stämmer in. Sen behöver vi väl inte ens tala om hur krossad han är mot min range Skäms matte! Planerna för ikväll blev inställda vilket öppnar möjligheter för lite mer grind ändå. Ska man, eller ska man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Jag nådde en slutsats angående att kanske spela poker väldigt snabbt, och det var att avstå! Började skrika åt datorn bara av att inte komma in på aktiedepån Lätt till tilten sas Hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Också kommer det såklart fram att Matte levlade oss allihop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Jag är inte bra på att skämta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VaNiaL Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 va lirar du för stats rooney? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 va lirar du för stats rooney? Håller det för mig själv. Säger jag det är jag ju väldigt lättidentifierad helt plötsligt Här sitter man och är littiltad och bestämmer sig för att försöka få HM att fungera en gång för alla. Smart val. Jävla skitprogram. 3k importerade händer jag tydligen är plus 12k euro på. Jävla hån är vad det är. Sen 41000 errors. Och inte fan hittar jag min registreringskod i mailen heller. Yuck Har för mig att registreringskodsmailet kom från en ganska konstig adress när man reggade till HM. Nån som kan kolla upp vad för mail den skickades från? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipstutten Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 vad nickar du ? mvh tutten^ +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Har för mig att registreringskodsmailet kom från en ganska konstig adress när man reggade till HM. Nån som kan kolla upp vad för mail den skickades från? Jag fick min kod från sales@holdemmanager.net. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 Hemma efter en mycket trevlig helg i de nedre regionerna av landet. Sliten som satan dock. SPelar imorgon igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Föds man med tur? Jag tror fan det. Jag gjorde det iallafall inte. Fy fan vad saker går fel hela hela hela tiden. Så sjukt trött på det. Och nu har jag inte ens dragit igång med pokern igen och klagar redan. Sjukt det här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Alltså ust23 säger jag bara Satte mig och spela trots att dagen varit åt helvete då jag kände mig någorlunda i balans. Vinner snabbt en flipp och tänkte lägga ner och safea plusset på 5-600. Ger mig dock fan på att jag ska sitta ett tag så spelar vidare. Hela b2b är så äckligt söndergrindat att det är äckligt. Hittar iaf ett par fiskar på ett bar bord men det hjälper inte. Efter bland annat AK vs AA och JJ ai pre och två fliptorskar mot turäckel15/10mongot I_Do_Goats har vi ett fint back istället, som fullbordar en svinigt jävla äcklig dag €1.6k, 700 händer. Ska överge b2b snarast möjligt bara jag spelat några vipar till så jag får några extra % rb. Helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 måndags exemplar av en måndags sas Jobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 måndags exemplar av en måndags sas Jobba! Haha drog på smilbanden där faktiskt Satte mig och tittade på lite bilder som gör mig glad och blev genast lite mer tillfreds inombords. Ganska bra terapi för en sargad själ efter en sån här dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Alltså ust23 säger jag bara Satte mig och spela trots att dagen varit åt helvete då jag kände mig någorlunda i balans. Vinner snabbt en flipp och tänkte lägga ner och safea plusset på 5-600. Ger mig dock fan på att jag ska sitta ett tag så spelar vidare. Hela b2b är så äckligt söndergrindat att det är äckligt. Hittar iaf ett par fiskar på ett bar bord men det hjälper inte. Efter bland annat AK vs AA och JJ ai pre och två fliptorskar mot turäckel15/10mongot I_Do_Goats har vi ett fint back istället, som fullbordar en svinigt jävla äcklig dag €1.6k, 700 händer. Ska överge b2b snarast möjligt bara jag spelat några vipar till så jag får några extra % rb. Helvete. mer vipar? hoppas du har minst 60% rakt av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 mer vipar? hoppas du har minst 60% rakt av. Jojo har en utökad deal med min affe bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Jojo har en utökad deal med min affe bara... menar de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VaNiaL Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 va blir de för site? 10/20 SvS ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts