-PK- Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Vad är det som händer i algarve som alla snackar om? Unibet open 14-17 maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Unibet open 14-17 maj. Ah, ty. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Beachparty med Norinder och Glimne fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Det verkar som Jeansson Media håller på med tekniken bakom sms-betalningar. Det verkar vara rätt blandat utbud på vilka som anlitar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2009 Det verkar som Jeansson Media håller på med tekniken bakom sms-betalningar. Det verkar vara rätt blandat utbud på vilka som anlitar dom. Yes jag tror jag kommit på vad det är nu. Jag ville använda upp mina pengar på mitt kontantkort innan jag bytte till abbonemang. Något måste ha blivit fel där och jag antar att jag inte kommer kunna slinka ur det heller. Konstigt att det kommer ett halvår efter bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2009 Skapligt förstörd efter gårdagen. Tog en promenad till affären och har ont i varenda led i kroppen. Inte blev jag nå piggare heller. Sjukt seg. Ska lira lite ändå. Fortsätter gneta NL200 ett tag till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2009 Vad äckligt det här spelet är... Satt en dunderfisk jag kunde skinna så många ggr om men han lyckades alltid rädda upp sig själv på något jävla vänster. Sessionen något bi upp iaf så ska väl inte klaga för mycket. Segt och tråkigt spel i övrigt. Var längesen jag slängde upp en HH. Inte så mycket stats på FI men han spelar 19/16 och har 8% trebet över någon hunka händer. watwat UTG (€102,48) MP (€188,89) CO (€209,00) Button (€211,57) SB (€200,00) BB - Hero (€229,21) Preflop: Hero is BB with T:club:, Q:diamond: MP raises to €4,00, 2 folds, SB calls €3,00, Hero calls €2,00 Flop: (€12,00) K:heart:, T:spade:, Q:spade: (4 players) SB checks, Hero bets €12,00, 1 fold, SB calls €12,00 Turn: (€36,00) 4:diamond: (3 players) SB checks, Hero bets €32,00, SB raises to €109,00, Hero Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 TQ e nog bara o kasta där, once in a while e du upp mot ett naket spaderdrag och nån gång med Js, resterande gånger e det nog färdiga händer. Men jag vet inte, statsen säger mig inte så mycket annat än att han är en tråkig standardgrinder på 6max åt det tightare hållet, och med tanke på att det är nl200 så tycker jag inte att spader/Jspadercombo'n bör infinna sig så jätteofta. Å andra sidan är jag en sh-fisk numera så min åsikt är nog inte så jättevärderad. Posta inte resultat för tidigt ! Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2009 8% trebet är inte riktigt standard på b2b. Snarare 5 Känns som han trebettar KQ pre ganska ofta iaf. AJ oftare ändå. Känns dock som att han hör av sig med de flesta dragen på flopp istället för turn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Weird hand, jag tro jag stoppar in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Weird hand, jag tro jag stoppar in det. Jag stoppar nog också in det. Ja, weird. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Förklara gärna flop-donken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Förklara gärna flop-donken...Handen checkas ofta igenom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2009 Handen checkas ofta igenom? Förstört trött, gn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Jag frågar bl.a. för att jag inte kan bestämma mig för om det kan vara ett bra spel eller inte här och undrar resonemanget bakom. Det jag kommer fram till är att jag tror jag hellre hade sett flop donk ifall vi hade varit sb, men jag är inte säker på att spelet är det jag hade gjort i vilket fall.. Relativpositionerna i det här fallet gör nog att jag hellre checkar först. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Jag bettar flop. Tycker det är bättre än check, checkraise. Handen checkas jätteofta igenom, fiskar synar med drag eller tj,Qj ensam k osv. Jag foldar turn som spelat utan riktiga fisknotes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 (fundera på) 3bet pre. Typ Js9s går väl ihop som hans hand men känns inte som jag någonsin kan folda här readless. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Du slår väl inget av hans värderange men samtidigt känns den väl rätt smal på grund av floppsynen? Å andra sidan är säkert bluffrangen lika smal den och vad vet jag... Röstar på fold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Folk som inte är antingen totalt retarderade eller riktigt duktiga bluffar typ aldrig här. Tror inte standard Fi kvalificerar för någon av grupperna. Det är helt enkelt bara en typ av bräda det är väldigt svårt att hitta bra händer att bluffa med på. Vi är ju obv helt slaktade av värderangen och vi kommer att ha tillräckligt många bättre händer vi vill syna med. Fold mao. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 http://karlskoga-kuriren.se/sport/fotboll/1.121969 [x] Not so hidden brag;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 [x] Not so hidden brag;-) Du måste verkligen förbättre dina forum-skillz. Din kommentar kan vara okej i ett vakum men tar man med metagame och historik är den solklart -EV Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2009 Folk som inte är antingen totalt retarderade eller riktigt duktiga bluffar typ aldrig här. Tror inte standard Fi kvalificerar för någon av grupperna. Det är helt enkelt bara en typ av bräda det är väldigt svårt att hitta bra händer att bluffa med på. Vi är ju obv helt slaktade av värderangen och vi kommer att ha tillräckligt många bättre händer vi vill syna med. Fold mao. Jag tycker att detta i efterhand summerar upp det hela bra När jag spelade handen tänkte jag dock "Har han J9 så får han väl ha det" och synade in i KQ Jag frågar bl.a. för att jag inte kan bestämma mig för om det kan vara ett bra spel eller inte här och undrar resonemanget bakom. Det jag kommer fram till är att jag tror jag hellre hade sett flop donk ifall vi hade varit sb, men jag är inte säker på att spelet är det jag hade gjort i vilket fall.. Relativpositionerna i det här fallet gör nog att jag hellre checkar först. Som sagt jag känner bara att brädan kommer checkas igenom så väldigt ofta. Särskilt som aggressorn minraisar alla händer han spelar pre men cbettar sällan. Hur vill du spela flopp? C/R? C/C? Kul att så många tittade in och kommenterade på handen Nyckeln att bara posta en hand i kvartalet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2009 Fy i helvete vad mina ben är stela idag. Aldrig varit med om make... Var nyss på gymmet och joggade lite på bandet och körde bröst. Benen i princip lika stela fortfarande och rejält jävla slut i kroppen. Borde nog vilat helt idag istället. Får se om jag ens orkar grinda. Känner mig helt borta i huvudet också. Ikväll är man upptagen på annat håll sas Massage ligger nog nära till hands. Vågar inte riktigt dock då kvinnan på massagen börjat flirta med mig de senaste gångerna och spårade ur senast. Sa att jag var en "mycke fiiiin pojke" och frågade om jag inte skulle med hon och hennes 30+ thaipolare på krogen på den knaggligast tänkbara svenskan :S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Hahaha. Var hittar man sådana massageställen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Happy ending nästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts