Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En jävla fylla igår.... Träffade tjejen ute också men hände inget speciellt. Hon var väldigt nykter dock. Och alla mina polare grisfulla. Såg nog inte så bra ut :) Däckade på soffan och vaknade upp i ett vardagsrum fullt av polare fortfarande full. Nyktrat till nu och ett jävla städande framför mig :(

 

Träffade en sjukt skön kille i tuxedo från ludvika :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Filmen spelar väl ingen större roll, sällskapet är ju det viktigaste:-)

 

Det är väl sant men det gör ju inget om filmen inte suger hestballe!

 

 

Vinner matchen med 3-0 och gör det mycket viktiga 2-0 målet snyggt när jag driver in från vänster efter en perfekt passning och placerar den till vänster om målvakten när han har vikten på fel ben. Får gott om tid på mig eftersom de var så säkra på offsiden men icke! Minst en meter på rätt sida 8-)

 

Laget vi mötte ska vara tippade i topp i år och håller lagen inte högre klass än såhär lär vi springa hem femman med U-laget. Riktigt stark trupp i och med att många är nära div 3 spel och de som inte är det håller hög klass de med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va i helvete... Fick just telefonräkning och 275 spänn är registrerade till "Medlemsskap" med betalningsförmedlare "Jeansson Media". Alla är registrerade på samma dag och varierar inom loppet 4-160kr per "medlemsskap". Vad i helvete är detta för något... Det sjuka är att jag ska få räkning för 3 månder i stöten men detta är registrerat 08/11/07 :?

 

 

Blir de inget Algarve för dig?:-(

 

Nej det blev aldrig så... Mycket på gång på hemmaplan osv :( Ska se hur det blir med vegas senare i sommar dock

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...