cobb89 Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Grejen är att den här tjejen och ett par kompisar har en blogg som projektarbete där hon är med på massor med bilder där hon blir sminkad. Eftersom hon själv lagt ut dem till allmän beskådning är det väl inte så lamt om jag lägger ut någon bild därifrån här på pf? Or is it. Ganska kluven ändå Inte lamt! Du visar din uppskattning av hennes skönhet imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Länk till bloggen är väldigt innocent imo. EDIT: Dessutom kan du ju även hävda att du bara ville skryta med att visa vilken fin personlighet och charm hon har om det nu skulle komma fram att du länkat till bloggen (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 ja och sedan kan en anonym pfare posta länk till din dagbok så att hon kommer hit och får läsa alla snälla saker som du har skrivit om henne. win win win win win Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Att bli kär är gay edit: oh and pics or it didn't happen +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2009 Länk till bloggen är uteslutet, redan fått nog med skit i mitt privatliv efter att ha bjudit på mig själv på forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Länk till bloggen är uteslutet, redan fått nog med skit i mitt privatliv efter att ha bjudit på mig själv på forum. I'll respect that, var kanske inte så genomtänkt. Men bilder vore kul att se iaf (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2009 Jag gör så att jag lägger upp en bild i 30 min sen tar jag bort den =) Alldeles strax! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2009 Pic and it dit happen *edit* slut på det roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Jag gör så att jag lägger upp en bild i 30 min sen tar jag bort den =) Alldeles strax! Du är en riktig bro!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Try hitting her. Hur gammal var hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 lik effy från skins Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Vilken vuxen smak du har ronnpan (= Vacker tös, kör hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Hon var riktigt snygg, gränsar till vacker faktiskt. Men vi kan väl gissa på att du inte la ut den sämsta bilden på henne heller? Men 177 jävla cm? Är du 2,10 eller varför tycker du det är bra att hon är så lång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Pic and it dit happen WP Rooney!! Du har min tillåtelse.. tror dock att vi ska invänta svar från Supertequila. GL och GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Edit: ogenomtänkt quote när han skulle ta bort bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Väldigt lik din avatar imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Hon var fin Rooney, gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2009 Try hitting her. Hur gammal var hon? 18 år, 90:a född i november lik effy från skins En aning kanske Vilken vuxen smak du har ronnpan (= Vacker tös, kör hårt! Såna här brudar före vilken blondin som helst varje dag i veckan imo Älskar brunetter Hon var riktigt snygg, gränsar till vacker faktiskt. Men vi kan väl gissa på att du inte la ut den sämsta bilden på henne heller? Men 177 jävla cm? Är du 2,10 eller varför tycker du det är bra att hon är så lång? Nä självklart är det en av de bättre bilderna Imo är hon dock ännu finare IRL än på bild... Jag är 192 cm så 177 är mer eller mindre perfekt. Alltid ett problem annars att brudarna är så jävla korta. Under 170 går liksom inte ens WP Rooney!! Du har min tillåtelse.. tror dock att vi ska invänta svar från Supertequila. GL och GG Ty! Väldigt lik din avatar imo Ja jag tänkte på det häromdan att hon är väldigt lik Linda Bengtzing på många sätt och vis, och med min kärlek till Linda så Hon var fin Rooney, gl Tack Supertequila Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 18 år, 90:a född i november Såna här brudar före vilken blondin som helst varje dag i veckan imo Älskar brunetter Tyckte mest att hon såg äldre ut än jag väntade mig, +1 på brunett/semiantiblond-grejen. Wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Kuriosa: När jag var 20 år gammal ville Linda Bentzing gå på date med mig. Jag glömde bort daten helt o hållet. Hon blev sur o hörde aldrig av sig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Amen? Fick man bara en chans? Nu när man fick läsa hon var lik Linda Bengtzing blev man ju riktigt nyfiken. Fin flicka ju, mkt fin flicka! Kan man inte en andra chans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Kuriosa: När jag var 20 år gammal ville Linda Bentzing gå på date med mig. Jag glömde bort daten helt o hållet. Hon blev sur o hörde aldrig av sig igen. Det här fick en sliten liten Puni att skratta högt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 lol, jag missa bilden... GAMEOVER. tack för sofflänken btw, men dom är ju jävligt hemliga av sig vad alla prisgrupperna innebär. Den ska jag iaf dra o kika på sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 Det här fick en sliten liten Puni att skratta högt mm, man garvade faktiskt åt det eftersom han fick det att inte ens låta som en brag-post på något sätt. Han liksom badbeata sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FatFrank Postad 20 April , 2009 Rapport Share Postad 20 April , 2009 lol skön torsk haru msn lä? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts