okocha Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 sweet, är där 26-6, ska du bo borta på palazzo med alla rikingar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 sweet, är där 26-6, ska du bo borta på palazzo med alla rikingar? Tror du bor bland dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Guld! Jag är där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Tror du bor bland dem. jag är fattig. palms va det kanske dom skulle bo på när jag tänker efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 palms, fullt där nu. tur man bokade i tid.................................... ELLER?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 jag är fattig. palms va det kanske dom skulle bo på när jag tänker efter? Ja det var det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 being ronnagangstern liksom. hur svårt kan ett falskleg vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Det är ju inget falskleg när leget är riktigt Btw vart jag aldrig leggad när jag spelade poker sist. Nattklubbarna dock Vi kommer nog bo på Mirage. Verkar vara mest prisvärt nu när jag kikat runt lite. ca 1k/natt. Någon med bättre idé? Planet hollywood gick o få lite billigare och är också ett alternativ. Läget känns ytterst viktigt så man slipper pröjsa massa taxi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Det är ju inget falskleg när leget är riktigt Btw vart jag aldrig leggad när jag spelade poker sist. Nattklubbarna dock Vi kommer nog bo på Mirage. Verkar vara mest prisvärt nu när jag kikat runt lite. ca 1k/natt. Någon med bättre idé? Planet hollywood gick o få lite billigare och är också ett alternativ. Läget känns ytterst viktigt så man slipper pröjsa massa taxi pröjsa massa taxi får man göra ändå då ingen orkar strosa runt i hettan, dessutom är det längre avstånd än man tror. Mirage är fint dock, schyst pool, fina rum, kan rekomenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Inte massa lögner om att vi ska bo på Palms.. Vi ska bo på Palms place vilket är en jävla skillnad.. mvh PK från ScamEkan0707s account Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 palms, fullt där nu. tur man bokade i tid.................................... ELLER?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Lars Eller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 palms, fullt där nu. tur man bokade i tid.................................... ELLER?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? spelaroll när man är grisrik som du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 spelaroll när man är grisrik som du alla vill bo med punabombern du vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Ronkan, jag funderar på att bo på Trump! Studiosviter för runt 80 bucks natten har jag hittat för perioden 15-30 juni iaf. Kolla på det! Bubbelmäs och TV i badrummet osv, verkar jävligt prisvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Då blir vi typ grannar Okocha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Ronkan, jag funderar på att bo på Trump! Studiosviter för runt 80 bucks natten har jag hittat för perioden 15-30 juni iaf. Kolla på det! Bubbelmäs och TV i badrummet osv, verkar jävligt prisvärt. Sick prisvärt med boende i Vegas. Det är ingen av er Sky Limit-Hjältar som råkar ha ett jetplan man kan snika sig in på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Då blir vi typ grannar Okocha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Ronkan, jag funderar på att bo på Trump! Studiosviter för runt 80 bucks natten har jag hittat för perioden 15-30 juni iaf. Kolla på det! Bubbelmäs och TV i badrummet osv, verkar jävligt prisvärt. Jo jag kikade lite på trump o det verkade nice men de enda bokningsbara rummen jag hittade hade en king-size säng o inget alternativ fanns ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 lol att det blir så fel att man blir lowstakeshånad för palms place Sumpas bor med oss ffs. Kan typ inte bli mer sky limit imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 FI 23/18 foldar 45% mot cbet , raisar cbet 10% över rätt stort sample. AA. Har han nånsin annat än KJ/77? Seat 2: Fabsnipe ($243.20 in chips) Seat 5: MissKentucky ($223 in chips) Seat 8: Lena_15 ($289.35 in chips) Seat 9: JUANOVICH ($205.60 in chips) Seat 10: shamaran ($197 in chips) ANTES/BLINDS Fabsnipe posts small blind ($1), MissKentucky posts big blind ($2), PRE-FLOP Lena_15 folds, JUANOVICH raises to $6, shamaran folds, Fabsnipe folds, MissKentucky calls $6. FLOP [board cards: ,, ] MissKentucky checks, JUANOVICH bets $10, MissKentucky raises to $30, JUANOVICH calls $30. TURN [board cards: ,,, ] MissKentucky bets $50, JUANOVICH calls $50. RIVER [board cards: ,,,, ] MissKentucky bets $137 and is all-in, JUANOVICH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Wtf blev detta för sjukt, hur spelar ni floppen här? Pottbet kvar Cerle är reg o spejlblanko nån konstig form av reg han med JJ Seat 1: SpejlBlanko ($202.50 in chips) Seat 2: JUANOVICH ($200 in chips) Seat 8: CerleMires ($297.15 in chips) Seat 10: al taire ($82.25 in chips) ANTES/BLINDS SpejlBlanko posts small blind ($1), JUANOVICH posts big blind ($2), PRE-FLOP CerleMires raises to $7, al taire folds, SpejlBlanko raises to $23, JUANOVICH raises to $50, CerleMires calls $50, SpejlBlanko calls $50. FLOP [board cards: ,, ] SpejlBlanko checks, JUANOVICH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 21 Maj , 2010 Rapport Share Postad 21 Maj , 2010 Svårt i sista faktiskt. Känns ju som det kmr knackas runt om du inte betar vilket så klart inte är så bra. Å andra sidan, betar du, vad fan ska du ha liksom. Är väl om nån slowat AA eller hittat settet i tior du får spel av något du slår. Svårt som sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2010 Cpsession... Skulle bli äckeltiltad av att kolla resultatet. Skulle kunnat vara en väldig massa plus men har spewat o spelat kasst o sumpat alltihop. Raka motsatsen till spelfilosofin jag försöker nyttja normalt att försöka sätta mig i så enkla lägen som möjligt. Klarar inte av att hantera att spela lösare o trebetta mer när det blir så mycket fler svåra situationer. Går bort mig massor. Ska väl inte vara så svårt att tänka lite i stridens hetta.... Imorgon ska jag äntligen få spela fotbollsmatch Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Maj , 2010 Rapport Share Postad 21 Maj , 2010 Hyvla in det i pott#2 känns väl rätt standard? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts