Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är ju inget falskleg när leget är riktigt 8-) Btw vart jag aldrig leggad när jag spelade poker sist. Nattklubbarna dock

 

Vi kommer nog bo på Mirage. Verkar vara mest prisvärt nu när jag kikat runt lite. ca 1k/natt. Någon med bättre idé? Planet hollywood gick o få lite billigare och är också ett alternativ. Läget känns ytterst viktigt så man slipper pröjsa massa taxi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju inget falskleg när leget är riktigt 8-) Btw vart jag aldrig leggad när jag spelade poker sist. Nattklubbarna dock

 

Vi kommer nog bo på Mirage. Verkar vara mest prisvärt nu när jag kikat runt lite. ca 1k/natt. Någon med bättre idé? Planet hollywood gick o få lite billigare och är också ett alternativ. Läget känns ytterst viktigt så man slipper pröjsa massa taxi

 

pröjsa massa taxi får man göra ändå då ingen orkar strosa runt i hettan, dessutom är det längre avstånd än man tror.

 

Mirage är fint dock, schyst pool, fina rum, kan rekomenderas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ronkan, jag funderar på att bo på Trump! Studiosviter för runt 80 bucks natten har jag hittat för perioden 15-30 juni iaf. Kolla på det! Bubbelmäs och TV i badrummet osv, verkar jävligt prisvärt.

Sick prisvärt med boende i Vegas. Det är ingen av er Sky Limit-Hjältar som råkar ha ett jetplan man kan snika sig in på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ronkan, jag funderar på att bo på Trump! Studiosviter för runt 80 bucks natten har jag hittat för perioden 15-30 juni iaf. Kolla på det! Bubbelmäs och TV i badrummet osv, verkar jävligt prisvärt.

 

Jo jag kikade lite på trump o det verkade nice men de enda bokningsbara rummen jag hittade hade en king-size säng o inget alternativ fanns ;S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FI 23/18 foldar 45% mot cbet , raisar cbet 10% över rätt stort sample.

 

AA. Har han nånsin annat än KJ/77?

 

Seat 2: Fabsnipe ($243.20 in chips)

Seat 5: MissKentucky ($223 in chips)

Seat 8: Lena_15 ($289.35 in chips)

Seat 9: JUANOVICH ($205.60 in chips)

Seat 10: shamaran ($197 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

Fabsnipe posts small blind ($1), MissKentucky posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

Lena_15 folds, JUANOVICH raises to $6, shamaran folds, Fabsnipe folds, MissKentucky calls $6.

 

FLOP [board cards: King of Clubs,7 of Spades,Jack of Diamonds ]

MissKentucky checks, JUANOVICH bets $10, MissKentucky raises to $30, JUANOVICH calls $30.

 

TURN [board cards: King of Clubs,7 of Spades,Jack of Diamonds,Queen of Diamonds ]

MissKentucky bets $50, JUANOVICH calls $50.

 

RIVER [board cards: King of Clubs,7 of Spades,Jack of Diamonds,Queen of Diamonds,6 of Clubs ]

MissKentucky bets $137 and is all-in, JUANOVICH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wtf blev detta för sjukt, hur spelar ni floppen här? Pottbet kvar

 

Cerle är reg o spejlblanko nån konstig form av reg han med

 

JJ

 

Seat 1: SpejlBlanko ($202.50 in chips)

Seat 2: JUANOVICH ($200 in chips)

Seat 8: CerleMires ($297.15 in chips)

Seat 10: al taire ($82.25 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

SpejlBlanko posts small blind ($1), JUANOVICH posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

CerleMires raises to $7, al taire folds, SpejlBlanko raises to $23, JUANOVICH raises to $50, CerleMires calls $50, SpejlBlanko calls $50.

 

FLOP [board cards: King of Hearts,Jack of Spades,10 of Clubs ]

SpejlBlanko checks, JUANOVICH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt i sista faktiskt. Känns ju som det kmr knackas runt om du inte betar vilket så klart inte är så bra. Å andra sidan, betar du, vad fan ska du ha liksom. Är väl om nån slowat AA eller hittat settet i tior du får spel av något du slår. Svårt som sagt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cpsession... Skulle bli äckeltiltad av att kolla resultatet. Skulle kunnat vara en väldig massa plus men har spewat o spelat kasst o sumpat alltihop. Raka motsatsen till spelfilosofin jag försöker nyttja normalt att försöka sätta mig i så enkla lägen som möjligt. Klarar inte av att hantera att spela lösare o trebetta mer när det blir så mycket fler svåra situationer. Går bort mig massor. Ska väl inte vara så svårt att tänka lite i stridens hetta....

 

 

Imorgon ska jag äntligen få spela fotbollsmatch :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...