Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det lyckades bra med metoderna för att jobba ner bakfyllan. Visserligen sitter jag här fortfarande med en ganska stadig bakfylla men riktigt lika pissigt som det brukar vara har det inte varit, och jag lyckades på något sätt jobba mig igenom träningen förut. I övrigt har jag legat med illamående typ hela dagen. Dricker jag tillräckligt mycket händer det 100% av fallen oavsett vilka kurer man tar. Känslig mage

Upp tidigt imorgon o iväg på bortamatch :(

• Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Fortfarande inte kommit igång med grinden :S Finns ju så mkt annat mkt roligare att göra ju...

Som idag, U-laget spelade match eftersom kidsen har sportlov så då frågade jag om jag fick vara med och det fick jag ju. Tänkte mig en halvlek eller så skulle vara lagom att lira för det har varit ganska tufft program på slutet. Körde ett styrkepass med a-truppen igår också. Gick på tuuunga utfallssteg med stång på ryggen tillsammans med lagets djur som man aldrig ska träna med :S

Ruggig träningsvärk i sätesmuskulaturen idag och vad gäller matchen slutar det med att jag får hoppa in efter 20 min på grund av näsblod för en spelare och blir kvar. Kan knappt gå nu o är nå vidrigt trött.

Matchen slutade 4-0 men inga mål. Väldigt mkt ur form atm... Riktigt trist även om det är på gång, men saknar helt självförtroende i avsluten.

Sen har jag varit med tjejen de senaste två kvällarna och då innebär det ju obligatorisk NHL-kväll idag liksom.

Högskoleprov på lördag. Planen var ju att lira på med pokern och förbereda mig ordentligt inför hsp det här året. Har väl failat ganska hårt på båda om man säger så. Visst har jag kollat en del i boken men inte i närheten av så mkt som jag tänkt. Iof finns ju hösttillfället också! Kanske ska hardcoreplugga inför det, eller :rolleyes:

Alldeles förslappad.. Hur ska det gå till att ändra denna livsstil. Självdisciplin existerar inte atm, och har fan inte gjort det sen 9an på högstadiet.

Postad
Har fått för mig att ni bor tillsammans men så är alltså inte fallet?

Nej det gör vi inte. Skulle ju kunna men två pers på 43 kvm känns inte aktuellt. Flytta till nytt, större här i stan inte det heller eftersom vi antagligen rör på oss inom något år

I övrigt tycker jag nog att det är ganska överlägset att bo själv överlag. Ruggigt gött med ensamtiden mellan gångerna man ses och möjligheten att släpa hem polare när man känner för det

Postad

Högskoleprov på lördag. Planen var ju att lira på med pokern och förbereda mig ordentligt inför hsp det här året. Har väl failat ganska hårt på båda om man säger så. Visst har jag kollat en del i boken men inte i närheten av så mkt som jag tänkt. Iof finns ju hösttillfället också! Kanske ska hardcoreplugga inför det, eller :rolleyes:

Alldeles förslappad.. Hur ska det gå till att ändra denna livsstil. Självdisciplin existerar inte atm, och har fan inte gjort det sen 9an på högstadiet.

Vad har du tänkt läsa och vilket hsp-resultat krävs?

Jag hade verkligen noll självdisciplin, hade jättelätt för skolan i åk 1-6, sen la jag av ganska rejält på högstadiet men klarade mig hyfsat för att jag hade ganska lätt för flera ämnen. I gymnasiet blev det ännu värre, gick teknik-IT, mest pga polare som valde det, det var i princip ingen i klassen som pluggade till nånting, gick ut med 13.00 i betyg, hade varit ännu värre om jag inte haft lätt för datorkurserna och semi-lätt för matten. Fick 1.6 på HP och kom in på det jag ville (civ. ing i design & produktutv., tror intaget var runt ~19 i gymnasiebetyg i höstas). Här hamnade jag med ett grymt gäng som både är seriösa i skolan och icke-nördiga(i brist på bättre ord) och har klarat mig ganska bra, även om jag är bland de latare i gänget :-)

Dvs, skaffa bra vänner :)

Postad
Vad har du tänkt läsa och vilket hsp-resultat krävs?

Det vet jag faktiskt inte men jag siktar på att få 1.5+ på provet, då är jag nöjd. Räcker längre än mina 17.5 på gymn

Kollade just lite HSP. Inte gjort det på väldigt länge. Vilken sjuk jävla fembet ai ivey gör med 52o :S wow

Postad
Det vet jag faktiskt inte men jag siktar på att få 1.5+ på provet, då är jag nöjd. Räcker längre än mina 17.5 på gymn

Kollade just lite HSP. Inte gjort det på väldigt länge. Vilken sjuk jävla fembet ai ivey gör med 52o :S wow

Skulle normalt kalla den äckligt superrekordkall men den mannen är så jävla sjuk att jag inte ens tänkte tanken.

Däremot är Lex Veldhuis fruktansvärt usel. Typ Negreanuklass??

Postad
Skulle normalt kalla den äckligt superrekordkall men den mannen är så jävla sjuk att jag inte ens tänkte tanken.

Däremot är Lex Veldhuis fruktansvärt usel. Typ Negreanuklass??

Mår ju dåligt av att se dom... Hur fan kan dom ha vunnit så mkt pengar på det här spelet :(

Postad

Jag har av o till haft problem med vänsterknäet o nu är det ganska illa efter matchen igår. Ganska säker på att det rör sig om hopparknä. Hade problem med slatter när jag var yngre.

Det går ju att tejpa men problemet är bara att jag har brutalt håriga ben. Luktar rakning med andra ord, lär ju bli sjukt läckert med en rand runt benet under knäet :)

Postad
Förresten så sjukt standard att brudarna ska hänga i klasor efter en när man har stadigt sällskap. I annat fall skyr de en som pesten. Förstår icke

Lies, all lies!

Antar att det blir Lund du ska flytta till :D?

Postad
Lies, all lies!

Antar att det blir Lund du ska flytta till :D?

Haha

Planen är att ansluta till hjältarna i sthlm :)

Kollat lite mer på HSP nu o tiltar ju ur på Dennis Phillips också av det jag sett. Jävla turarapa till att klonka wsop

Postad

trodde han skulle vara monsterfisken men vad av man sett känns det så imponerar han ju fan. kanske beror på att jag hade förutfattade meningar att han skulle suga. rätt solid och inget dumhuvud.

Postad
trodde han skulle vara monsterfisken men vad av man sett känns det så imponerar han ju fan. rätt solid och inget dumhuvud.

Jasså? Bara sett 1½ avsnitt. Får väl ta tillbaka det då :) Negreanu fortsätter briljera med A3o i den limpade potten i avsnitt 7 mot Durrs Q2

Postad
trodde han skulle vara monsterfisken men vad av man sett känns det så imponerar han ju fan. kanske beror på att jag hade förutfattade meningar att han skulle suga. rätt solid och inget dumhuvud.

+1, blir lite konfunderad då han gör stabila spel och gör om JJ till en bluff mot durrrr. Jag är dock, med min förutfattade mening om att han är en jättefisk inte helt säker om det var tanken med hans spel.

Vilket som, så fick han av durrrr en bättre hand, och som faktiskt inte var slagen av särskilt mycket.

Postad

Köpte bahnhof aktier för 3 månader sen typ på ett tips, 78% sen dess :) Investerade bara en liten del av innehavet men fortfarande väldigt sköna pengar!

Köpte samtidigt lika många ratosaktier o de har gått upp 21%! Resten ligger i avanza zero o där kan man ju inte heller direkt klaga på utvecklingen :)

Postad
Köpte bahnhof aktier för 3 månader sen typ på ett tips, 78% sen dess :) Investerade bara en liten del av innehavet men fortfarande väldigt sköna pengar!

Köpte samtidigt lika många ratosaktier o de har gått upp 21%! Resten ligger i avanza zero o där kan man ju inte heller direkt klaga på utvecklingen :)

Slängde in allt de lilla jag hade i Zero för några månader sen och gav mig fan på att jag inte skulle kolla dem! Gått bra alltså? 8-)

Postad
Slängde in allt de lilla jag hade i Zero för några månader sen och gav mig fan på att jag inte skulle kolla dem! Gått bra alltså? 8-)

uppe i 26 nu iaf =) antar att ronny jinxat sönder dom nu bara :(