CarlDenStore Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Avstår nog den tillsammans med brorsan Ska alltså inte dit med tjejen obv Hahaha fan, trodde tjejen skulle med:) Menmen, next time kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Hej Ronny! Tänkte höra med dig om shoppingen i N Y då jag ska dit om en månad. Du var på woodbury, eller hur? Var det bra? Har du några andra tips på butiker/outlets som kan vara värda att besöka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 17 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2009 Hej Ronny! Tänkte höra med dig om shoppingen i N Y då jag ska dit om en månad. Du var på woodbury, eller hur? Var det bra? Har du några andra tips på butiker/outlets som kan vara värda att besöka? Woodbury var nice, hittade ganska mkt grejer där. Besviken på polo ralph lauren butiken dock... Mest XXL kvar av allt. Tommy Hilfiger var bättre! Hade storlekar osv. Jämfört med outleten i vegas var lacostebutiken sämst av alla. Bara de gräsligaste färgerna till bra pris I NY shoppades det efter broodway nere i Soho och lite efter fifth avenue där man hittar abercrombie and fitch på 57e gatan tror jag det är och inte 53e som varenda jävel sa. Möjligt att de nyligen flyttat butiken o de va därför alla sa fel till oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 17 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2009 dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 17 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2009 Lite rolig detalj angående mitt lag förresten; vi gjorde tydligen flest mål av alla lag i Sverige i seriesystem div 3 och uppåt Uppmärksammades i tidningen häromdan. Hade ingen aning om att det var så många Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Tjena Ronkan. Hur gick det med drogtestet efter Amsterdam? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 17 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2009 Tjena Ronkan. Hur gick det med drogtestet efter Amsterdam? Droger? Amsterdam? Lugn nu puniponken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Va? eller vadå? Sjukt med maten för övrigt, typ det jag gillar mest med NY - alla grymma restauranger, men man får ofta vara beredd att betala lite extra om man inte ska få allt std äckelskit. Mvh Pinnen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Va? eller vadå? Sjukt med maten för övrigt, typ det jag gillar mest med NY - alla grymma restauranger, men man får ofta vara beredd att betala lite extra, beställa två rätter och äta upp en halv, om man inte ska få allt std äckelskit. Mvh Pinnen fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Kombon att vara stillasittande och alkoholintag brukar göra att man somnar rätt enkelt, så drick dig semifull på planet. Förhoppningsvis har du all-inclusivebiljett så slipper flygbolagens överpriser på mat/dryck gräva ett hål i plånboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 Kombon att vara stillasittande och alkoholintag brukar göra att man somnar rätt enkelt, så drick dig semifull på planet. Förhoppningsvis har du all-inclusivebiljett så slipper flygbolagens överpriser på mat/dryck gräva ett hål i plånboken. wtf, alla längre resor är väl inklusive dryck och mat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 wtf, alla längre resor är väl inklusive dryck och mat? Från vem är ditt citat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 Va? eller vadå? Sjukt med maten för övrigt, typ det jag gillar mest med NY - alla grymma restauranger, men man får ofta vara beredd att betala lite extra om man inte ska få allt std äckelskit. Mvh Pinnen Inte vad som helst som duger åt greven Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 Från vem är ditt citat? Haha från nån gammalt whineinlägg från pf från någon med "extrem otur". Kan ha varit spelberoendedelen, kommer inte riktigt ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 wtf, alla längre resor är väl inklusive dryck och mat? Mkt möjligt. Då är det isf bara beställa så mkt dryck du "vågar" utan att skämmas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 tramadol+valium ronkan! det är nötkombom obv. eller bara det ena utav dem om du inte kan styra bägge. GÅR inte att flyga sådär utan nån sorts piller imo.. tkr de är nog svårt ändå. i förrgår till igår reste jag 31 timmar totalt innan jag var hemma. ett jääävla helvete är de. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 tramadol+valium ronkan! det är nötkombom obv. eller bara det ena utav dem om du inte kan styra bägge. GÅR inte att flyga sådär utan nån sorts piller imo.. tkr de är nog svårt ändå. i förrgår till igår reste jag 31 timmar totalt innan jag var hemma. ett jääävla helvete är de. Hej emop1! Tänkte bara fråga vilka stopp du ska göra på touren under 2010? mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 Alla biljetter som inte är charter har väl mat och dricka inkluderat. Har iofs inte åkt charter så det var bara en gissning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 Alla biljetter som inte är charter har väl mat och dricka inkluderat. Har iofs inte åkt charter så det var bara en gissning. Beror ju på vilka bolag det är och hur långt man flyger, tror inte SAS bjuder på käk och dryck mellan sthlm-cph direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 Hej emop1! Tänkte bara fråga vilka stopp du ska göra på touren under 2010? mvh Johan hej min vän punkrock_kid! jag vet inte riktigt än.. inte kollat in spelschemat nånting. har du några förslag? mvh emop1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 hej min vän punkrock_kid! jag vet inte riktigt än.. inte kollat in spelschemat nånting. har du några förslag? mvh emop1 Hej Skulle väl vara EMOP Gran Canaria isf! Slutet av Januari. Många som ska åka vet jag, Bl.a. sprutpuni är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 oj det lät inte fel! sprutpuni också! låter ju kanoners. lär fundera över det.. watz är lite sugen också säger han nu! ja är lite resmätt atm, men de lär väl ändra sig ganska snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 fan vad dyrt, en liveturre till alltså. Riktigt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 Alla pfs hardcore till GC, så kan vi hålla hand, en gång för alla. Come in peace sas... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 Vad sägs om Stilnoct att flyga med? Har en hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts