Gå till innehåll

Rooney

Rooney

Recommended Posts

• Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej Ronny! Tänkte höra med dig om shoppingen i N Y då jag ska dit om en månad. Du var på woodbury, eller hur? Var det bra? Har du några andra tips på butiker/outlets som kan vara värda att besöka?

Woodbury var nice, hittade ganska mkt grejer där. Besviken på polo ralph lauren butiken dock... Mest XXL kvar av allt. Tommy Hilfiger var bättre! Hade storlekar osv. Jämfört med outleten i vegas var lacostebutiken sämst av alla. Bara de gräsligaste färgerna till bra pris

I NY shoppades det efter broodway nere i Soho och lite efter fifth avenue där man hittar abercrombie and fitch på 57e gatan tror jag det är och inte 53e som varenda jävel sa. Möjligt att de nyligen flyttat butiken o de va därför alla sa fel till oss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kombon att vara stillasittande och alkoholintag brukar göra att man somnar rätt enkelt, så drick dig semifull på planet.

Förhoppningsvis har du all-inclusivebiljett så slipper flygbolagens överpriser på mat/dryck gräva ett hål i plånboken.

wtf, alla längre resor är väl inklusive dryck och mat?

Länk till kommentar

Va? eller vadå?

Sjukt med maten för övrigt, typ det jag gillar mest med NY - alla grymma restauranger, men man får ofta vara beredd att betala lite extra om man inte ska få allt std äckelskit.

Mvh

Pinnen

Inte vad som helst som duger åt greven :-D

Länk till kommentar

tramadol+valium ronkan! det är nötkombom obv. eller bara det ena utav dem om du inte kan styra bägge. GÅR inte att flyga sådär utan nån sorts piller imo.. tkr de är nog svårt ändå. i förrgår till igår reste jag 31 timmar totalt innan jag var hemma. ett jääävla helvete är de.

Länk till kommentar

tramadol+valium ronkan! det är nötkombom obv. eller bara det ena utav dem om du inte kan styra bägge. GÅR inte att flyga sådär utan nån sorts piller imo.. tkr de är nog svårt ändå. i förrgår till igår reste jag 31 timmar totalt innan jag var hemma. ett jääävla helvete är de.

Hej emop1!

Tänkte bara fråga vilka stopp du ska göra på touren under 2010?

mvh Johan

Länk till kommentar