Dead-Inside Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 Right, i den här tråden postar jag anonyma bekännelser från forumets användare. Bekännelser skickas via PM till mig (skriv gärna bekännelse eller dylikt i titel) och postas sedan anonymt här. Det går även att bekänna sig rent allmänt i denna tråden, om anonymiteten inte är så viktig. Ett exempel från 2+2: http://forumserver.twoplustwo.com/62/bbv4life/anonymous-confession-thread-321619/ Självfallet åker jag på självutnämnd ban om jag skulle dela med mig av någons identitet Citera
Uniktnamn Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 Ok here we go! Jag har lyssnat på Petter på spotify senaste veckan och jag tycker dessutom att Take me to your heaven med Charlotte Nilsson är en jävligt bra låt att stryka skjortor till. /Anonym Citera
Dead-Inside Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2009 Ok here we go! Jag har lyssnat på Petter på spotify senaste veckan och jag tycker dessutom att Take me to your heaven med Charlotte Nilsson är en jävligt bra låt att stryka skjortor till. /Anonym Anonymt var det nog inte Men om vi nu ska bekänna "dålig" musiksmak kan jag bidra med: Äckligt bra låt, imo. Citera
Uniktnamn Postad 15 Januari , 2009 Rapport Postad 15 Januari , 2009 Anonymt var det nog inte Men om vi nu ska bekänna "dålig" musiksmak kan jag bidra med: Äckligt bra låt, imo. Ha ha du vinner! Nu skäms jag inte,lika mycket längre <3. Förre Citera
Dead-Inside Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2009 Dags att börja bikta er. Har inte fått in en enda än! Citera
Dead-Inside Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2009 #1 En gång när jag precis börjat spela poker tog jag med egna marker till ett homegame och smusslade in dom i min stack. Vann inget i alla fall. Kan bero på att jag tagit de marker med näst minst värde och ökade min stack med ynka 2 procent. Citera
Recommended Posts