Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag kommer att köra den bonusen om ett tag.

Lite seg lär den vara eftersom det krävs 200 rejkade händer där man själv bidragit till potten.

Det finns många andra bonusar inom Prima som är mycket bättre än den här, så börja med dom ifall du inte redan gjort det.

Postad
200 händer är väl knappast ett krav?

200 rejkade händer är inte så mycket, men när kravet dessutom är att du ska ha bidragit till potten så blir det lite fler. Jag håller med om att det är rätt få, och att det går ganska fort att fixa den, men det finns enklare bonusar på Prima att börja med.

Postad

50 usd in rake står det. ALltså ej 200 rakeade händer. Och dem tar 0.25 -1.25 rake på 0.5/1 borden. Alltså kan den inte var så svår clearad.

Jag frågade supporten, han sa dealt cards in hand. Inte att man skulle delta i potten- men som sagt dem kan ju ha fel. Då avstår jag den bonusen just nu.

Jag trodde man kunde diskutera sajtens bonus på sajtens tråd. Rätta mig moderator.

• 2 weeks later...
  • 4 months later...
Postad
50 usd in rake står det. ALltså ej 200 rakeade händer. Och dem tar 0.25 -1.25 rake på 0.5/1 borden. Alltså kan den inte var så svår clearad.

Jag frågade supporten, han sa dealt cards in hand. Inte att man skulle delta i potten- men som sagt dem kan ju ha fel. Då avstår jag den bonusen just nu.

Jag trodde man kunde diskutera sajtens bonus på sajtens tråd. Rätta mig moderator.

Sedan ska du ta raken delat i antal spelare på bordet. Sitter det 10 pers vid bordet och det tas $1 i rake får du $0.1 mot dina $50 i bonus.

Så visst tar det lite längre tid.