Gå till innehåll

Unibet Diskriminerar Oss Svenskar !!


mirella1

Recommended Posts

Hej,

 

Finns det någon representant från UNIBET ?

 

Jag har spelat över 4 år på unibet och är tills idag en trogen unibet kund. Fick reda på från en bekant att unibet ger rakeback dealar till spanska spelare som har möjlighet att få packet till diverse stora live event runt om i europa.

Jag har försökt komma i kontakt med unibet men utan restultat ?

 

Här nedan har de några alternativ gällande packeten som de erbjuder spanska spelare.

 

(Torneo Paquete Unibet Rake a generar)

 

Packet Rake du måste generara

España 2(CEP*) 1.100€ 2.100€

España 2 (SPT**) 1.100€ 1.700€

España1 3.200€ 5.000€

EPT 5K 6.200€ 10.000€

EPT/WSOP 9.200€ 15.000€

WSOPE 16.200€ 25.000€

 

VARFÖR KAN MAN INTE SOM TROGEN SVENSK KUND FÅ ERHÅLLA SAMMA ERBJUDANDEN !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va glad att du får spela mot en massa spanjorer istället =)

 

Som vi alla brinner för är det att kunna komma ut och spela de stora live eventet runt om i europa.

 

Jag vet inte hur du ställer dig till att lira stora live event såsom EPT mfl ?

 

Men att spela mot spanjorer online är nog inget jag har drömt om hela mitt liv men kanske något du själv har drömt om ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som vi alla brinner för är det att kunna komma ut och spela de stora live eventet runt om i europa.

 

Jag vet inte hur du ställer dig till att lira stora live event såsom EPT mfl ?

 

Men att spela mot spanjorer online är nog inget jag har drömt om hela mitt liv men kanske något du själv har drömt om ?

 

Det var precis så Okocha menade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är upprörande att Lidl i Tyskland har extrapris på kycklingen, men här i Sverige måste vi minsann betala fullpris! Diskriminering!

 

Nja, den jämförelsen faller väl ändå lite. Är det inte det som är själva poängen med internetpoker att vi alla "handlar" i deras engelska eller maltesiska butik.

 

Så jämförelsen är väl snarare att vi åker till butiken i Tyskland men inte får extrapriset på grund av att vi inte är tyskar.

 

Personligen är jag dock inte så upprörd över det hela, spanska pokermarknaden expanderar likt den skandinaviska för några år sedan och alla vill få en bit av kakan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...