ypsil0n Postad 3 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 Hehe, hade inte mkt bra händer men fick alla bra händer på precis rätt ställe. Skönt med klonk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 3 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 Typ inte gjort nått alls idag. Mest mysit in klonken Varit och tränat och spelat NHL med en polare. Vann med stabila 3-0, 6-0 och 5-0. Rungood där också verkar det som. Blir nog inget spel idag. Ska upp tidigt imorgon så tar det lungt och laddar till imorgon eftermiddag/kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 GRATTIS! Du vet att det ar obligatoriskt att dra ivag ett bragsms efter sadan klonk, glom inte det nasta gang! (fast nasta gang du klonkar behover du nog inte skicka sms, eftersom vi bada ska vinna nagot pa sondag forhoppningsvis;-)). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 GRATTIS! Du vet att det ar obligatoriskt att dra ivag ett bragsms efter sadan klonk, glom inte det nasta gang! (fast nasta gang du klonkar behover du nog inte skicka sms, eftersom vi bada ska vinna nagot pa sondag forhoppningsvis;-)). hehe, jag tänkte dra iväg ett sms men jag hitta inte mobilen och sen glömde jag bort det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Spelat en session nu på förmiddagen. Många rivrar som gick åt fel håll och sen en superfisk som drog ut gånger två. Men hitta ett plus på 1k så helt okej. Mycket tack vara den här handen. ***** Hand History for Game 935667814 ***** $500.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, February 04, 10:42:28 ET 2009 Table Diana 5 (Real Money) Seat 1 is the button Seat 1: Bajselof ( $1359.92 USD ) Seat 5: Relient ( $1442.28 USD ) Seat 3: Percan ( $911.78 USD ) Seat 4: Jebo123 ( $492.10 USD ) Seat 2: softbrake ( $649.50 USD ) Relient posts small blind [$2.50 USD]. Bajselof posts big blind [$5.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to Relient [ 9s 9c ] softbrake folds Percan raises [$14.37 USD] Jebo123 folds Relient calls [$11.87 USD] Bajselof calls [$9.37 USD] ** Dealing Flop ** [ Jh, 5h, 9d ] Relient bets [$32.33 USD] Bajselof raises [$99.66 USD] Percan folds Relient raises [$269.66 USD] Bajselof raises [$1245.89 USD] Relient calls [$1043.56 USD] ** Dealing Turn ** [ Ac ] ** Dealing River ** [ Qc ] Bajselof shows [5c, 5d ] Relient shows [9s, 9c ] Relient wins $2719.21 USD from main pot Hur spelar ni den här? Går inte att göra så mkt annat eller? ***** Hand History for Game 935650881 ***** $500.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, February 04, 09:59:00 ET 2009 Table Diana 7 (Real Money) Seat 1 is the button Seat 1: KBG73 ( $1843.50 USD ) Seat 2: Relient ( $500.00 USD ) Seat 3: NollAcE ( $146.16 USD ) Seat 4: Bajselof ( $1050.52 USD ) Seat 5: FHult ( $583.85 USD ) Relient posts small blind [$2.50 USD]. NollAcE posts big blind [$5.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to Relient [ Qd Qh ] Bajselof folds FHult calls [$5.00 USD] KBG73 folds Relient raises [$17.50 USD] NollAcE folds FHult calls [$15.00 USD] ** Dealing Flop ** [ Tc, Td, Th ] Relient checks FHult checks ** Dealing Turn ** [ 5h ] Relient bets [$40.00 USD] FHult calls [$40.00 USD] ** Dealing River ** [ Qs ] Relient bets [$100.00 USD] FHult raises [$295.00 USD] Relient calls [$195.00 USD] FHult shows [Js, Ts ] FHult wins $700.00 USD from main pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Hur spelar ni den här? Går inte att göra så mkt annat eller? ***** Hand History for Game 935650881 ***** $500.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, February 04, 09:59:00 ET 2009 Table Diana 7 (Real Money) Seat 1 is the button Seat 1: KBG73 ( $1843.50 USD ) Seat 2: Relient ( $500.00 USD ) Seat 3: NollAcE ( $146.16 USD ) Seat 4: Bajselof ( $1050.52 USD ) Seat 5: FHult ( $583.85 USD ) Relient posts small blind [$2.50 USD]. NollAcE posts big blind [$5.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to Relient [ Qd Qh ] Bajselof folds FHult calls [$5.00 USD] KBG73 folds Relient raises [$17.50 USD] NollAcE folds FHult calls [$15.00 USD] ** Dealing Flop ** [ Tc, Td, Th ] Relient checks FHult checks ** Dealing Turn ** [ 5h ] Relient bets [$40.00 USD] FHult calls [$40.00 USD] ** Dealing River ** [ Qs ] Relient bets [$100.00 USD] FHult raises [$295.00 USD] Relient calls [$195.00 USD] FHult shows [Js, Ts ] FHult wins $700.00 USD from main pot Varför checkar du flop? Ni är 100bb djupa...Fi lär spela många händer som du slår...och din range lär vara betydligt mkt vidare än höga pps vid en preflopraise right? Det finns 1 hand som slår dig på rivern...förstår inte hur ni INTE hamnar all in...består FIs range endast av T på rivern när han höjer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Checkar flopp för att jag vill att fi ska bluffa/skjuta med sämre. FI spelar väldigt konstigt och tror inte han synar med tex två överkort eller liknande. Han synar troligen med alla par. Han har inte höjt en enda hand innan och tror inte han bluffhöjer river. Mot standard FI pushar jag alltid river där. Han kändes så superstark bara iom hur han spelat tidigare. Syn>syn>syn med typ allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Checkar flopp för att jag vill att fi ska bluffa/skjuta med sämre. FI spelar väldigt konstigt och tror inte han synar med tex två överkort eller liknande. Han synar troligen med alla par. Han har inte höjt en enda hand innan och tror inte han bluffhöjer river. Mot standard FI pushar jag alltid river där. Han kändes så superstark bara iom hur han spelat tidigare. Syn>syn>syn med typ allt. Tycker din post är motsägelsefull......du säger att FI synar allt och aldrig höjer ("Syn>syn>syn med typ allt")...varför vill du då inte beta flop om han är en riktig callstation? För om så är fallet(passiv callstation) så kommer han ju aldrig skjuta flop men väldigt ofta syna ner dig med förhoppningen att träffa. Jaja bara min tankegång... Lycka till vid borden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Menade att han alltid synar med sina made hands. Tycker det är jättebra att få input på handen och det var därför jag posta den. Tack och lycka till du också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Spelet ett tag nu på eftermiddagen. Gick rätt snabbt upp till 2,5k plus men sen var jag superkall och slutar på 1300 upp. Ingen direkt rolig hand att lägga upp heller. Spelar nog mer ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Fan va sjukt kallt det har varit idag. Fått in pengarna så sjukt många gånger där det är så standard men ändå varit efter eller blivit utdragen... Dom sju största förlustpotterna gick inte att göra nått åt. Bara att ta tag i grinden igen efter lite mat och tv nu Var nere på -3k men vänt tillbaka lite så ligger på -1,8k nu. Hinner nog med 3-4timmar ikväll men måste i säng tidigt. Ska köra mamma o co till arlanda kl 6 imorgon, TILT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VaNiaL Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Du kmr igen ! Vet du hur man byter till Mini View på SvS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VaNiaL Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Edit Lol hitta det:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Idag var en sån dag som kommer ibland, en dag då man känner att allt kommer gå åt helvete. Spela ingen roll vad jag floppa så satt det nån 50/5 tomte och syna hela vägen till river och sätter färg eller whatever som slår mig. Blev en 1500 händer sen gav jag upp, backa dock bara 1,7k idag vilket får ses som bra när ingen hand stod (ok, nån stod). Misär och elände, satsar på söndagsgrinden imorgon stället och hoppas på finbesök Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 8 Februari , 2009 Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Idag var en sån dag som kommer ibland, en dag då man känner att allt kommer gå åt helvete. Spela ingen roll vad jag floppa så satt det nån 50/5 tomte och syna hela vägen till river och sätter färg eller whatever som slår mig. Blev en 1500 händer sen gav jag upp, backa dock bara 1,7k idag vilket får ses som bra när ingen hand stod (ok, nån stod). Misär och elände, satsar på söndagsgrinden imorgon stället och hoppas på finbesök Va? Är det inte så alla dagar för alla som spelar? Spelade 4000 händer igår och var back fram till de sista 10 min då 4 händer förändrade bilden...+3111kr. Btw vann du "fake"-SM mtp dina fina stjärnor på SvS-avataren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Va? Är det inte så alla dagar för alla som spelar? Spelade 4000 händer igår och var back fram till de sista 10 min då 4 händer förändrade bilden...+3111kr. Btw vann du "fake"-SM mtp dina fina stjärnor på SvS-avataren? Jo känns som det är standard att droppa 2-3 BI sen får man kämpa som ett as att ta igen det. Tror jag ska börja köra 12/10 första 300 händerna fr o m nu Skönt att du lyckades vända tillbaka och hitta plusset Nej vann månadsfinalen av sverige rankigen nu i januari. Man har dom till nästa final om jag förstått det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 8 Februari , 2009 Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Jo känns som det är standard att droppa 2-3 BI sen får man kämpa som ett as att ta igen det. Tror jag ska börja köra 12/10 första 300 händerna fr o m nu Skönt att du lyckades vända tillbaka och hitta plusset Nej vann månadsfinalen av sverige rankigen nu i januari. Man har dom till nästa final om jag förstått det rätt. WP! 27k är inte fel...en bra månadsgrind på 2.5... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 WP! 27k är inte fel...en bra månadsgrind på 2.5... Ty! Kändes sjukt skönt att få en flygande start på månaden Kör lite turre söndag idag. Typ ute ur allt Bust nyss i sverige rankingen där jag 4betpushar AK och från syn av AJ som träffar J för mer än dubbla avg och top 4. Poker är kul Precis efter "bustar" jag daily double A med överpar mot färgdrag ai på floppen. Har en bb kvar. GOGOGO Busta 27,5k garantin med AKs mot AA ai pre, inte så mkt att gnälla om utom att det är en jävla setup Kvar i 500an på svs där jag har avg efter första pausen. Ligger bra i 13,5k knockout där jag har nästan dubbla avg. Jobba nån klonk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 9 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 KLONK! Vann 500kr texas för 22k. Ledde ganska stort när vi blev HU och fick in det första handen med AQ mot JJ och träffa Q på floppen och döda handen totalt (nästan) på turn där jag träffar A Kom itm i 13,5k KO också på FTP för typ 50$ och kanske 30$ i bounty GG WP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeberdeee Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 KLONK! Vann 500kr texas för 22k. Ledde ganska stort när vi blev HU och fick in det första handen med AQ mot JJ och träffa Q på floppen och döda handen totalt (nästan) på turn där jag träffar A Kom itm i 13,5k KO också på FTP för typ 50$ och kanske 30$ i bounty GG WP! Congrats för klonken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
green__ Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 Sicksicksick! Riktigt bra jobbat, stjärnorna som gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 sjukt rungood du är i turrarna! GG WP!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 GRATTIS IGEN! Nu har mobilen inget batteri men jag hoppas att jag har ett bragsms i inkorgen som är skickat innan 1:40! Msn vägrar fungera just nu så om du har skrivit något där har jag inte fått det. GG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 Wp, önskar jag kunda slippa bli så sönderriggad i alla ft's Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 9 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 Congrats för klonken Ty Sicksicksick! Riktigt bra jobbat, stjärnorna som gör det? Måste vara det sjukt rungood du är i turrarna! GG WP!.. Jo springer bra där nu Ty GRATTIS IGEN! Nu har mobilen inget batteri men jag hoppas att jag har ett bragsms i inkorgen som är skickat innan 1:40! Msn vägrar fungera just nu så om du har skrivit något där har jag inte fått det. GG! Märkte att du försvann/sluta svara på msn. Tack också Wp, önskar jag kunda slippa bli så sönderriggad i alla ft's Ty, jävla cooler du åkte på. Inte mkt att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts