gEeWhiZm8 Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Jag ska med tjejen nu utomlands i slutet av februari och jag skulle gärna ha tips på bra resemål. Vi var i Phuket i Thailand förra året och det var jävligt nice där, så vi kanske ska dit igen men vi funderar även över andra ställen. Det vi är ute efter är värme, bad och kanske lite shopping. =) Citera
Fudge Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 http://pokerforum.nu/forum/off-topic/52802-tips-pa-resemal.html Inte så stor tråd men börjat komma in några svar iallafall! Citera
gEeWhiZm8 Postad 12 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2009 http://pokerforum.nu/forum/off-topic/52802-tips-pa-resemal.html Inte så stor tråd men börjat komma in några svar iallafall! Okej tack. Smidig jag är som öppnar en till rese tråd. Dock verkar den dära vara jävligt oseriös och var annan snubbe tipsar om israel Citera
Fudge Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Okej tack. Smidig jag är som öppnar en till rese tråd. Dock verkar den dära vara jävligt oseriös och var annan snubbe tipsar om israel Du borde väl lärt dig att efter fem poster så blir 90% av alla nya trådar oseriösa? Brazil? Ngt ställe i Thai med lite mindre turism kanske? Citera
Haslo Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Playa del carmen i Mexiko. Var där i december förra året och det va lite som paradiset. Finns det massor av utflykter man kan göra förrutom att bara njuta av den underbara stranden. Man kan snorkla i ett av världens vackraste korallrev eller åka och titta på Chichén Itzá, Uxmal eller Tulum. Nåra av världens bäst bevarade ruinstäder från mayafolket. Eller varför inte åka ut på djuphavsfiske? Hur som helst så kommer ni få det underbart. Edit: shoppa går utmärkyt oxå. Massor av guld och diamantbutiker osv. Citera
eurythmech Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Varmare än Kalix? Jag har hört att Rovaniemi är billigt så här års. Citera
Supertequila Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Rio är underbar, men inte med tjejen, och shoppingen var inget vidare. Citera
swedaniek Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Ska också iväg med tjejen i slutet av februari, vi funderar på Indien eller Dominikanska. Nån som har varit på något av ställena och kan rekomendera det? Citera
oleby Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Samoa Grymt ställe och då föredrar jag independent Samoa, inte American Samoa. Lite bökigt att ta sig dit men värt det. Citera
gEeWhiZm8 Postad 12 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2009 Playa del carmen i Mexiko. Var där i december förra året och det va lite som paradiset. Finns det massor av utflykter man kan göra förrutom att bara njuta av den underbara stranden. Man kan snorkla i ett av världens vackraste korallrev eller åka och titta på Chichén Itzá, Uxmal eller Tulum. Nåra av världens bäst bevarade ruinstäder från mayafolket. Eller varför inte åka ut på djuphavsfiske? Hur som helst så kommer ni få det underbart. Edit: shoppa går utmärkyt oxå. Massor av guld och diamantbutiker osv. Okej jag ska kolla in det. haha, om man hade råd med sånt Citera
Hintze Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Pherentian Islands, Malaysia Otroliga stränder, grymt väder och bra mat billigt. Jäkligt avslappnad atmosfär, men noll shopping så med det kanske det faller.... Honolulu, Hawaii har allt du kräver, men det blir ganska så saftigt prismässigt.... Citera
CalleAA Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Om ni ska till phuket i thailand och vara där ett tag borde ni kolla in Hong Kong på vägen hem. Tar ca 3 timmar med flyg från Phuket. Riktigt bra shopping och så kan du ju ta en tur till Macau:-D Annars kanske någonstans i västindien hade varit bra. Citera
Recommended Posts