JagGårGul Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Hej hej........ Har precis börjat använda PH vilket jag tycker funkar kanon! Undrar bara hur man skiljer på CG / Turneringar. Eftersom PH räknar timförtjänst på CG så måste man väl skilja på turneringarna eftersom inköp på 20$ till en turre som man lirar i typ 3-4 timmar o inte kommer itm gör ju att till förtjänsten skevar lite. Eller räknar man spelade timmar på både CG samt turrar o därefter timlönen ?!? Tack.... Citera
simpkiller Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Tjenare. Transaktionerna och turneringarna är skilda åt. Timmpengen på transaktionerna räknas bara på pokertransaktionerna och bygger på tiden emellan start och stop tiden. Sen finns det separat timmpeng och annan statistik bara för turneringarna. Det är jag som bygger sidan, så om ni har förslag på nya funktioner eller saker som kan förbättras, posta gärna dom här. Hade fint Citera
JagGårGul Postad 12 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2009 ok, men om jag köper in i en turre för 20$ så minskar ju min månProfit = sämretimpeng ? Efter en session skriver man ju in sin nuvarande BR så att säga ! Eller missar jag nåt ? Citera
JagGårGul Postad 13 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2009 Det är klart timpenningen ska räknas från varje start till stopp, annars får du ju en väldigt skev bild av din timpenning. sant.......Blir alltså väldigt dålig timpenning i turrar man inte når till pengarna ! Citera
overmuch Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Tjenare. Transaktionerna och turneringarna är skilda åt. Timmpengen på transaktionerna räknas bara på pokertransaktionerna och bygger på tiden emellan start och stop tiden. Sen finns det separat timmpeng och annan statistik bara för turneringarna. Det är jag som bygger sidan, så om ni har förslag på nya funktioner eller saker som kan förbättras, posta gärna dom här. Hade fint Skulle det gå att få flera "tags" ?... det skulle vara kanon ! Citera
JGrande Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Skulle det gå att få flera "tags" ?... det skulle vara kanon ! Tror att det går att lägga till egna Citera
simpkiller Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Skulle det gå att få flera "tags" ?... det skulle vara kanon ! Kolla uppe i den svarta menyn: * Overview * Inbox * Settings * Comments * Tags Och klicka på "Tags", så ska du kunna lägga till och ändra med tagsen som du vill. Man kan även använda "tagsen" för att spela flera personer på samma site. Så taggar man bara transaktionen på respektive person(tag). Ganska nice om man är några kompisar som spelar ihop, så slipper man ha egen rulle på alla siter. Citera
hAgLuNd666 Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 hur går det med pokerhome ??? det verkar vara dåligt med uppdateringar samt att HH till plo har utlovats ett bra tag nu. Citera
JGrande Postad 5 Februari , 2013 Rapport Postad 5 Februari , 2013 Sidan har varit nere i 2 dagar nu, nån som vet ifall den kommer att komma upp igen? Citera
widde_f Postad 5 Februari , 2013 Rapport Postad 5 Februari , 2013 Jag vill ha tillbaka sidan. Känner mig inte hel utan den =) Citera
JGrande Postad 24 Juni , 2013 Rapport Postad 24 Juni , 2013 Varit nere ett par dagar nu igen Nån chans att den kommer upp? Citera
Recommended Posts