Jennez Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Vad har ni emot utlandssemester? Ni bor ju redan i en upphottad sommarstuga liksom. Att gå från ensligt till ännu ensligare känns skumt på ngt sätt. Vad har ni gömt i källaren egentligen? Och also, in before kommentarer om att Skåne är utlandet. Citera
Staahla Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Fiskesnacket får mig väldigt fiskesugen. För gärna stugdagbok i sommar så får man åtminstone läsa lite om fiske. Här i Gbg är det riktigt dåligt, annat var det då jag bodde i en håla i Småland då det räckte att ta spöet i vänstern, sexpacket i högern och traska till närmsta sjö. Citera
Liza Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Sjysst! Jag tar med mig familjen och kommer ner en vecka! För att du inte ska känna att vi snyltar alltför mycket kan jag ta med en halv säck grillkol, ett par tändstickor och ett paket frusen Dennis varmkorv LOL irl Citera
MikeTime Postad 5 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2010 Ser jäkligt trevligt ut. Var i Skåneland ligger den? I närheten av Örkelljunga. (Inte långt över till billigt öl alltså! ) Ha! Inte ens nio mil. Grillkväll fakking bokad Ja, förra året trodde ju våra hyresvärdar att era ungar skulle sabba den vita skinnsoffan så i år får det fan bli av! Vad går kalaset på? 7K inkl AC i sovrummet, ved till braskaminen, cyklar, båt & lite annat smått och gott. Sutare! Riktigt kul fiske! Ja, förr i tiden specimenmetade jag braxen och mer avkopplande fiske är svårt att hitta. Får väl googla fram en riktigt bra mäskblandning för sutare (om du inte har nån superblandning att delge förstås!). Vad har ni emot utlandssemester? Ni bor ju redan i en upphottad sommarstuga liksom. Att gå från ensligt till ännu ensligare känns skumt på ngt sätt. Vad har ni gömt i källaren egentligen? Och also, in before kommentarer om att Skåne är utlandet. Utlandet besöker man när snittemperaturen i Sverige störtdyker. Alltså under höst eller vinter. Förra året var vi ju på samma ställe som ni nyss kom hem ifrån bl.a. Det vi saknar vid vårat ordinarie boende är ju en sjö! Fiskesnacket får mig väldigt fiskesugen. För gärna stugdagbok i sommar så får man åtminstone läsa lite om fiske. Här i Gbg är det riktigt dåligt, annat var det då jag bodde i en håla i Småland då det räckte att ta spöet i vänstern, sexpacket i högern och traska till närmsta sjö. Jo, vi får väl hoppas jag kan dokumentera lite roligare (och framförallt fler) fångster i år än förra året! Citera
TotalFarsa Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Ja, förra året trodde ju våra hyresvärdar att era ungar skulle sabba den vita skinnsoffan så i år får det fan bli av!Mina kids är tammetusan A-exemplar, här förstörs inga soffor (förutom vår egna ) Närå, men en kväll ska vi allt lyckas snöra ihop! Citera
MikeTime Postad 6 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2010 Nu förstår jag varför Gretko gillade sutarfisket... Efter intensivt googlande står det klart att den mest lockande ingrediensen i sutarmäsk är... hampa! Lol´d irl! Tydligen funkar hönsmat (pellets), kattmat (pellets), krossade hampfrön, majs med vaniljsocker samt räkskal också utmärkt. Blir till att blanda ihop en supermäsk och sen ta kort på resultatet och lägga ut det i Chokladens db! För er som undrar hur en sutare ser ut: Citera
MikeTime Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2010 Månadens första livelir avklarat. Bustade som sexa på ft, obv utanför pengarna men plussade lite på det efterföljande cg´t. Blev ett miniback på -220:- för kvällen. Live mars: -220:- Live 2010: +1230:- Nätlir mars: +668:- Nätlir 2010: -538:- Citera
MikeTime Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 Ojoj, vart är världen på väg...? Chokladen bannad, matlådan består av hemlagad fisksoppa och jag har plussat på nätpoker två dagar i rad! Live mars: -220:- Live 2010: +1230:- Nätlir mars: +938:- Nätlir 2010: -268:- Citera
Slasktratt Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Ojoj, vart är världen på väg...? Chokladen bannad, matlådan består av hemlagad fisksoppa och jag har plussat på nätpoker två dagar i rad! Hehe. Säg vad du vill säga: Life's good! Citera
GG Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Ströbröd vaniljsocker majs och hampa ftw Citera
MikeTime Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 Hehe. Säg vad du vill säga: Life's good! Jo. Fast lite synd att chokolat är bannad. Han är underhållande! Ströbröd vaniljsocker majs och hampa ftw Använder du majs som bete isf? Låter du majsen dra i vanilinsocker? Citera
Crappy Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Ojoj, vart är världen på väg...? Chokladen bannad, matlådan består av hemlagad fisksoppa och jag har plussat på nätpoker två dagar i rad! Isi= Miketime? Citera
MikeTime Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 Nätlir mars: +9.380.000:- Isi= Miketime? Avslöjad. Citera
GG Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Majs är bra, dock kan man tilta sönder på mört och annat som kommer ivägen. Majs+maggot eller majs+mask-kombo sållar ju bort lite iaf sas. Sutare är ju inte direkt kräsna så bara prova sig fram. Om du har problem med mörtar och annat kan du köra halv oskalad räka också, är mkt hett i vissa vatten. Citera
SasaOmerbasic Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Här i Gbg är det riktigt dåligt, annat var det då jag bodde i en håla i Småland då det räckte att ta spöet i vänstern, sexpacket i högern och traska till närmsta sjö. Nu vet jag inte om du är i småland någe längre, men har du vägarna förbi Jönköping och skulle ha tråkigt så skeppa iväg ett PM och jag tar med dig på lite trolling på Vättern. Står för båt, utrustning samt sexpack [X] not hidden gay-add. Citera
MikeTime Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 samt sexpack [X] not hidden gay-add. Har du ett välutvecklat sexpack? Citera
SasaOmerbasic Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Har du ett välutvecklat sexpack? nä fan, skinn o ben typ, och litet lager fett som hängt sig kvar sen julen. Styr fettet as we spreak, dock. Nutriletttt! Citera
MikeTime Postad 14 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2010 Jaha, månadens andra livelir avklarat. Vi var ett minigäng som träffades igår kväll för en djupstackad freezeout med tillhörande öl och whisky. Herr S lyckades hälla i sig en halv flaska Caol Ila på en halvtimme och avslutade kvällen tidigt i soffan medans vi andra spelade vidare. Själv åkte man ut som sjua efter att KK blev utdragen av ATo och AKo inte lyckades träffa brädan vs. JJ. Otroligt nog lyckades jag gå exakt +-0 efter tre vunna hu-sngs mot Torax här på forumet... Nyss inmundigat ett rejält lass stekt fläsk med löksås och nu vankas en kaffe och sen bär det av mot föräldrahemmet för det sedvanliga sociala varannanveckasbesöket... Imorrn blir det en sväng till grannklubben för den shortstackade måndagsfreezeouten. Heja mig. ...och heya Lisa som sitter på ft i Costa Rica och spelar om ca $180K... Vi vet som står för notan den 27:e om du klonkar! Citera
MikeTime Postad 22 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 22 Mars , 2010 Lyckades microplussa lite på klubbens månadsturre i lördags så nu ser det ut enligt följande: Live mars: +100:- Live 2010: +1550:- Nätlir mars: +938:- Nätlir 2010: -268:- Ikväll blir det faktiskt måndagsturren på grannklubben. Snälla mr A kommer och löser av mig vid 19-snåret på jobbet så jag hinner dit. Lovade han 10% så vi får väl hoppas på storklonken... Citera
MikeTime Postad 23 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2010 Sådärja, lyckades klonka in lite på cashgamet på grannklubben igår. Totalt sett med turreinköp och cginköp avdragna blev det ett bra plus på 780:-. Dessutom visade det sig att det var Chrille i klubben som klonkade Krukans 5K-event i lördags! Wp! Live mars: +880:- Live 2010: +2330:- Nätlir mars: +938:- Nätlir 2010: -268:- Citera
MikeTime Postad 2 April , 2010 Författare Rapport Postad 2 April , 2010 Jaha, hela årets liveplus blev ett minus genom en fyllekväll på Gamblerz och en alldeles för dyr rebuyturre i måndags... Å andra sidan har jag sprungit hyfsat på nätet som omväxling! Live mars: -1820:- Live 2010: -370:- Nätlir mars: +1778:- Nätlir 2010: +572:- Citera
MikeTime Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2010 Hej alla. Har nu tagit beslutet att lägga ner dagboken samt mer eller mindre avsluta mitt "förhållande" med pf. Anledningarna är flera men den primära är väl att jag nästan inte lirar någon nätpoker alls längre (förutom nån enstaka mtt eller sng när lusten faller på) och att jag är tokgul på nätet. Kommer fortfarande lira en del live där det går hyfsat och kommer även att anordna lite turrar och annonsera om dom här på pf. Ev öppnar jag dagboken igen när det är dags för semesterresan och bloggar lite därifrån, vi får se om lusten finns då. Sköt om er och som Westis skulle sagt: "lycka till med pokern"... Citera
Recommended Posts