Gå till innehåll

Mike lägger ner.


MikeTime

Recommended Posts

Godmorgon. Igår gick det inget vidare med pokern. Anledningen var att jag, mot bättre vetande, testade lite 1/2 cg på SvS. Backade ungefär ett inköp samtidigt som jag lyckades slaska ur mig ur samtliga turrar. Tappade suget och gav fan i att lira 500:an på SvS som jag tänkt.

Enda trevliga cashen var en 2:aplats i en 220 SH SnG. Backade runt 1K igår men å andra sidan var det första backdagen den här månaden så man ska väl vara nöjd ändå.

 

Ska lira Ottan på SvS. Blir nog enda turren jag kör idag eftersom jag jobbar eftermiddag.

Bjuder på en liten trevlig visa för att kickstarta dagen:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur går ottan ?

 

Lycka till m8t

 

Gick inget vidare. 1.5 upp till 3K, upp till 6K, ner till 3K, ner till 0K. :-(

 

Backet de sista två dagarna var visst inte riktigt lika stort som jag trodde. -606:- blev det. Kunde ju ha varit värre.

 

Imorgon är det återigen dags för en turre i vår klubb. Blir nog hyffsad uppslutning - runt 22-25 man skulle jag tro. Vi var tvungna att flytta till annan lokal men det har nu löst sig.

Game on.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det fixar du nog, Så fruktansvärt kall jag varit live senaste 7 månaderna, börjar tvivla på mig själv faktiskt...

 

Har också varit sjukt runbad livemässigt. Hoppas det släppte nu iom klonken i måndags. Kolla in mina liveresultat på första sidan. Katastrof imo.

Nåja, vi satsar väl på topp 3 ikväll. Gl i Ottan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite mer kort från våra pokerkvällar.

 

Så här ska livepoker vara - öl, mysbelysning och en massa skitsnack!

15.jpg

 

Kombinerad pokerkväll och grillfest.

14.jpg

 

Redo för pokerfinnkampen?

13.jpg

 

Pokerklubbsderby. Givetvis vann vår klubb en utklassningsseger!

12.jpg

 

Troligtvis en bad beat....

pokerjanuari.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ser ut som att killen i Winnerbäcktröjan har en mycket stor, groteskt tvådelad hand.

 

Ja, han har lite problem när han ska vara dealer. :-D

 

Konstigt att inte fler gissat vem jag är på korten...? Kan ju vara kul och se vilken uppfattning folk har om en själv enbart baserat på diverse poster på ett forum...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är du som e killen närmast uterummet med den mesgröna tröjan....

 

Fel. Han är också nära 50 bast...:-(

 

Killen längst till vänster påminner på håll om en före detta granne till mig som nyligen gjorde genpoolen en tjänst och tog en överdos - jag tror på trummisen i rött!

 

Trummisen? Han med det långa hårdrockshåret? Isf - fel. Bättre åldersmässig gissning dock.

 

 

Igår var det som sagt livepoker på programmet. Vår lilla klubb, som numera inte är så liten längre, träffades för en drabbning. 23 spelare hittade till den lånade lokalen.

Undertecknad åkte som typ 15:e man eller nåt och blev även denna gång utan rankingpoäng. Börjar fundera på vad fan det är som händer...? Har ju gått jäkligt bra i den klubben de sista två åren men i år verkar det som allt går emot mig.

Igår var det visserligen en ren, klassisk utdragning som gjorde att jag åkte. På BB (300) hittar jag 53s. Knappen gayhöjer till 600 och jag synar. Floppen kommer 953 rainbow. Efter lite betande fram och tillbaka åker degen in och killen kastar upp K9o... WTF?! Äntligen skulle man få dubbla upp och vara med i matchen igen (hade lite under medelstack). Turn 7. Ser ju bra ut det här....river....7. SATAN!!

I second chance åkte jag som fyra. Inga pengar eller poäng där heller med andra ord. Ställer med AKo. Hittar inget men en annan hittar nötstegen.

 

Jaja, en trevlig och lång kväll med mycket öl, sprit och tjafs i goda vänners lag. Idag blir det 40-årsfest och sen tidigt i säng. Sambon och jag tar en tur till Åland imorgon för att slappa lite, äta gott och dricka lite utspädda båtdrinkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...