MikeTime Postad 19 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Godmorgon. Igår gick det inget vidare med pokern. Anledningen var att jag, mot bättre vetande, testade lite 1/2 cg på SvS. Backade ungefär ett inköp samtidigt som jag lyckades slaska ur mig ur samtliga turrar. Tappade suget och gav fan i att lira 500:an på SvS som jag tänkt. Enda trevliga cashen var en 2:aplats i en 220 SH SnG. Backade runt 1K igår men å andra sidan var det första backdagen den här månaden så man ska väl vara nöjd ändå. Ska lira Ottan på SvS. Blir nog enda turren jag kör idag eftersom jag jobbar eftermiddag. Bjuder på en liten trevlig visa för att kickstarta dagen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Hur går ottan ? Lycka till m8t Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Hur går ottan ? Lycka till m8t Gick inget vidare. 1.5 upp till 3K, upp till 6K, ner till 3K, ner till 0K. Backet de sista två dagarna var visst inte riktigt lika stort som jag trodde. -606:- blev det. Kunde ju ha varit värre. Imorgon är det återigen dags för en turre i vår klubb. Blir nog hyffsad uppslutning - runt 22-25 man skulle jag tro. Vi var tvungna att flytta till annan lokal men det har nu löst sig. Game on. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Nästan helt säker på att det är en FIAT av 50-talsmodell. Ska rota lite i gömmorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Mmmm. En FIAT topolino. Tidigt 50-tal. 4-sätesvarianten. 2-sätes hade ingen sidoruta bak. Googla på Fiat topolino så ser du att jag förmodligen har rätt. Hittade ingen bra bild att jämföra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 20 Mars , 2009 Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 Ottan idag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 Ottan idag ? Sitter på jobbet. Var ju tvungen att byta tur för att kunna vara med och lira av dig pengar ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 20 Mars , 2009 Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 Ja det fixar du nog, Så fruktansvärt kall jag varit live senaste 7 månaderna, börjar tvivla på mig själv faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 Ja det fixar du nog, Så fruktansvärt kall jag varit live senaste 7 månaderna, börjar tvivla på mig själv faktiskt... Har också varit sjukt runbad livemässigt. Hoppas det släppte nu iom klonken i måndags. Kolla in mina liveresultat på första sidan. Katastrof imo. Nåja, vi satsar väl på topp 3 ikväll. Gl i Ottan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 20 Mars , 2009 Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 Leder Ottan efter en hand.. AQ och 1750 i stacken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 Lite mer kort från våra pokerkvällar. Så här ska livepoker vara - öl, mysbelysning och en massa skitsnack! Kombinerad pokerkväll och grillfest. Redo för pokerfinnkampen? Pokerklubbsderby. Givetvis vann vår klubb en utklassningsseger! Troligtvis en bad beat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 20 Mars , 2009 Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 Lite mer kort från våra pokerkvällar. Så här ska livepoker vara - öl, mysbelysning och en massa skitsnack! Er går ju inte att komma och hälsa på. Halvblind som man är så skulle man ju inte se korten i den belysningen . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 Er går ju inte att komma och hälsa på. Halvblind som man är så skulle man ju inte se korten i den belysningen . Jag kan lotta platsen till vänster om dig och tolka dina kort åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Mars , 2009 Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 Det ser ut som att killen i Winnerbäcktröjan har en mycket stor, groteskt tvådelad hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 Det ser ut som att killen i Winnerbäcktröjan har en mycket stor, groteskt tvådelad hand. Ja, han har lite problem när han ska vara dealer. Konstigt att inte fler gissat vem jag är på korten...? Kan ju vara kul och se vilken uppfattning folk har om en själv enbart baserat på diverse poster på ett forum...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 20 Mars , 2009 Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 Konstigt att inte fler gissat vem jag är på korten...? Kan ju vara kul och se vilken uppfattning folk har om en själv enbart baserat på diverse poster på ett forum...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 20 Mars , 2009 Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 hade gissat på winnerbäck, men nu tror jag på sverigekillen . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 FFS, han har ju fyllt 50. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 20 Mars , 2009 Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 Det är du som e killen närmast uterummet med den mesgröna tröjan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Mars , 2009 Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 Killen längst till vänster påminner på håll om en före detta granne till mig som nyligen gjorde genpoolen en tjänst och tog en överdos - jag tror på trummisen i rött! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 Det är du som e killen närmast uterummet med den mesgröna tröjan.... Fel. Han är också nära 50 bast... Killen längst till vänster påminner på håll om en före detta granne till mig som nyligen gjorde genpoolen en tjänst och tog en överdos - jag tror på trummisen i rött! Trummisen? Han med det långa hårdrockshåret? Isf - fel. Bättre åldersmässig gissning dock. Igår var det som sagt livepoker på programmet. Vår lilla klubb, som numera inte är så liten längre, träffades för en drabbning. 23 spelare hittade till den lånade lokalen. Undertecknad åkte som typ 15:e man eller nåt och blev även denna gång utan rankingpoäng. Börjar fundera på vad fan det är som händer...? Har ju gått jäkligt bra i den klubben de sista två åren men i år verkar det som allt går emot mig. Igår var det visserligen en ren, klassisk utdragning som gjorde att jag åkte. På BB (300) hittar jag 53s. Knappen gayhöjer till 600 och jag synar. Floppen kommer 953 rainbow. Efter lite betande fram och tillbaka åker degen in och killen kastar upp K9o... WTF?! Äntligen skulle man få dubbla upp och vara med i matchen igen (hade lite under medelstack). Turn 7. Ser ju bra ut det här....river....7. SATAN!! I second chance åkte jag som fyra. Inga pengar eller poäng där heller med andra ord. Ställer med AKo. Hittar inget men en annan hittar nötstegen. Jaja, en trevlig och lång kväll med mycket öl, sprit och tjafs i goda vänners lag. Idag blir det 40-årsfest och sen tidigt i säng. Sambon och jag tar en tur till Åland imorgon för att slappa lite, äta gott och dricka lite utspädda båtdrinkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 21 Mars , 2009 Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 haha mike försöker vara ung Mike du är 65+ tro inte att du är som oss ungtuppar 20 bast det har du gått förbi föööööör länge sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 21 Mars , 2009 Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 haha mike försöker vara ung Mike du är 65+ tro inte att du är som oss ungtuppar 20 bast det har du gått förbi föööööör länge sen +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 21 Mars , 2009 Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 Ingen cred fick man, fastän jag löste bilproblemet... Känns förjävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 21 Mars , 2009 Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 grön piké Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts