Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har slaskat ihop en dryga 220$ som jag tänkte börja bygga rulle på och jag tänkte börja skriva en inledning nu innan jag börjar, för att få försöka få ihop tips och dylikt, klienten som liras är Pokerducks.

Kommer bli skoj då jag aldrig försökt bygga bankrulle förr.

Alltid varit personen som "skottar" och ja, de går upp och ner där som det ska.

Har hittat ett hyffsat stabilt lir på MTT men mitt cashgame svackar utav bara h*lvete.

Spelar för många slaskhänder, tänker, "äsch 35cent för 6c9c är billigt utg!

Har alltid velat skärpa till mig och bygga en rulle samt utvecklas.

Om mig:

Är en 20årig Landskronagrabb som är arbetslös.

Tog studenten i sommras efter att ha gått (4år) på Gymnasienivå.

Försökte läsa upp lite betyg på komvux i höstas men det sket sig, 6månader rent åt skogen där.

Men som sagt det hela börja med att jag satte in 50$ på spin32, sen lyckads jag skrapa ihop pengar till cirka 200$ samt att jag kvala mig till en 60$ 20k 2R/1A där jag kom på 11plats å casha in 200$(nästa steg hade gett 300:$)

Fick ut en del skrammel där och har funderat länge på vart jag ska lira.

Valet föll på Pokerducks då noiq blivit kickade från ipoker nätverket.

Och en fråga: Kan man spela MTT:s på sin bankrulle?

Hoppas på mycket tips och tänkande, grindandet sätter igång på Måndag då jag ska på kalas imorgon samt lira Pokerstars Sunday Million ( klonk där och man behöver inte börja på sån här låg nivå;) )

Over and out::

Rasmus "Papco"

Postad
gus hansen...? är det du...?

mmm tror det är Gus men vi kan inte ju inte outa honom. Tror också han gick gul :S Hörde att Banditdos var hemma hos han och tog alla hans pengar.

Du skulle också kunna köra 5$ SNG med din bankrulle (30-40 inköp brukar räcka för SNG om du klarar att gå ner i nivå) och 1-2$ MTT, GL med grindet!