baller Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 http://www.va.se/tv/2009/01/har-ar-svenska-spels-nye-v/ Citera
gdaily Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Över/under på antalet timmar innan det uppenbara skämtet kring namnet kommer? Citera
Benny_81 Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Jag är inte nöjd förrens jag plockar ut mer än henne per månad från SvS Citera
baller Postad 10 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2009 metagame? http://www.va.se/nyheter/2009/01/09/hon-tar-over-svenska-spel/ Citera
okocha Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 I stället för bilförmån har hon valt en städförmån värd 8 000 kronor per månad. Jag vill också va vd på svs Citera
Matfrid Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 den sociala balansen? Vad är det? Citera
Hjort Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 den sociala balansen? Vad är det?Det gäller att få rätt proportion mellan VD:ar och uteliggare. Citera
pezdawg Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 den sociala balansen? Vad är det? att bemöta alla lika oavsett personlig social range... Citera
Asarya Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 I stället för bilförmån har hon valt en städförmån värd 8 000 kronor per månad. Hur skall man tolka detta? Extremt skitigt hemma? Citera
Klyka Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Hur skall man tolka detta?Extremt skitigt hemma? Det finns ingen ork! Grinden tar för mkt tid och energi! Citera
Torsus Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Just detta tycker jag är intressant...: Kravprofilen för den nya vd:n var att han eller hon skulle ha vd-erfarenhet, ha lett företag i komplexa situationer i med- och motgång och vara flexibel Att ha erfarenhet av spelmarknaden och kunna skilja på en trippel och en nätrullare var förstås mindre viktigt.... Citera
hefo Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Hur skall man tolka detta?Extremt skitigt hemma? Lat men miljömedveten? Citera
Matfrid Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Just detta tycker jag är intressant...: Att ha erfarenhet av spelmarknaden och kunna skilja på en trippel och en nätrullare var förstås mindre viktigt.... Hon är ju kvinna! Citera
Klyka Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Att ha erfarenhet av spelmarknaden och kunna skilja på en trippel och en nätrullare var förstås mindre viktigt.... Det är ju självfallet tämligen ointressant om VD:n för svenska spel har skrapat en trisslott eller ej. Måste VD:n för Volvo kunna byta en växellåda? Ska läkemedels-VD:ar ha legat på sjukhus? Bör en leksakstillverkar-VD tycka om nallebjörnar? Citera
baller Postad 12 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2009 Produkt- och marknadskännedom har inte något med huruvida man kan byta en växellåda, legat på sjukhus eller tycker om nallebjörnar. Ryck upp dig. Citera
Klyka Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Produkt- och marknadskännedom har inte något med huruvida man kan byta en växellåda, legat på sjukhus eller tycker om nallebjörnar. Ryck upp dig. VD-rekrytering sker på helt andra grunder än att man verkat i den givna branchen tidigare. Det är andra kvaliteter som efterfrågas från en VD. Produkt- och marknadskännedom efterfrågas från andra medarbetare, medan VD:n sysslar med frågor på en annan nivå. Skärp dig. Citera
Recommended Posts