Gå till innehåll

Representera PF.nu i Everest Poker Forum Challenge!


EverestPoker

Recommended Posts

Hej Forumiter!

 

Ta chansen att representera Pokerforum.nu i Everest Poker Forum Challenge!

 

Kvala in som en utav de 6 spelare som kommer att delta i Everest Poker Forum Challenge online final den 28 januari kl. 20:00 GMT och spela mot andra forummedlemmar från Donkr, Pokerimestari och 14 andra forum, om titeln som bästa forumspelare och en del av $5000.

 

Så här kvalar du

Ange koderna nedan och delta i de två Summit Points races som vardera kvalar 3 spelare. De tre spelare som angett koden och som spelat in flest Summit Points mellan angivna datum nedan är med i finalen.

 

Race 1 börjar den 12 och pågår t.o.m. den 18 januari. Ange kod FC1 för att anmäla dig. Koden är aktiv redan nu!

• Race 2 börjar den 19 och pågår t.o.m. den 25 januari. Ange kod FC2 för att anmäla dig. Koden börjar att gälle den 16 januari.

 

Det här kan du vinna

Finalen är en frirulle där Everest Poker har lagt till $5000 i potten.

 

Extra forumpris

Det forum som har de bästa spelarna totalt vinner $2500 i kampanjer, utlottningar, tävlingar, private turneringar.

 

Ledarlistor kommer regelbundet att postas här i tråden på forumet!

 

Vi önskar alla lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer ledarlistan för Everest Poker Forum Challange!

Tyvärr är det endast 2 spelare har angett koden så just nu kommer båda spelarna att vara med i finalen och spela för Pokerforum.nu!

 

Tanken är att varje forum ska representeras av 6 spelare var. Det blir tufft för PF.nu med bara 2 representanter.

 

Om du vill vara med och representera Pf.nu så är allt du behöver göra att ange koden FC1 på ditt spelarkonto.

 

  1. Spelarnamn: galvatronic med 1,094.75 Summit Points
  2. Spelarnamn: Flexiform402 med 289 Summit Points

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har man nån nytta av de där summit pointsen? Jag fick visst växla in $50 förra månaden, men det känns lite lite. Hade inte en rakeback varit bättre? Nu är jag tjurig, jag vet:)

 

Hej Jezus,

 

Du kan som du säger växla in dem till kontanter via VIP-klubben. Hur mycket du kan växla in beror på vilken nivå du tillhör.

 

Du kan också använda SP som inköp till turneringar.

 

Vänliga hälsningar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer nya ledarlistan.

 

Nu är det 5 spelare med i racet men två har inte tjänat några Summit Points än den här veckan. :-D

 

Spelarnamn Antal Summit Points

 

galvatronic 1404.15

Mr_Maestro 753.5

Flexiform402 289

RootDown 0

L8nite4tune 0

 

jag som trodde jag var reggad? jag spelade in minst 3 summitpoints igår ju:shock: Husmusen nickar jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Screen name - Summit Points

 

galvatronic 2,708.25

 

martscart 2,575.60

 

Husmusen 1,790.55

 

Mr_Maestro 1,759.55

 

Ace_lover 1,257.15

 

Flexiform402 809.05

 

dizzydarts 646.7

 

wokiee 517.75

 

Fatdaddy 234.85

 

Prizonic 112

 

L8nite4tune 16.21

 

Kassoren 7.9

 

6090 0.8

 

Hettof_ 0

 

RootDown 0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha...jag kan inte ge dig något specifikt datum men jag kan berätta att vi jobbar stenhårt på att lansera vår Summit Points Shop och att vi är i slutskedet nu.

 

Jag tycker du ska vara med i kampanjen iallafall! :)

 

LOL

Kommunalarbetare som sadlat om?

...effektivisering är hett bland bolag men kanske inget för everest?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha...jag kan inte ge dig något specifikt datum men jag kan berätta att vi jobbar stenhårt på att lansera vår Summit Points Shop och att vi är i slutskedet nu.

 

OMG!

Vilken retorik-kurs har du gått?

Säg inte att jag läser rätt!

DET ÄR INGEN SOM TROR DIG LÄNGRE!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjo, är det tre pers för varje period så att det blir tot 6 spelare, lr är det de 6 toppplaceringarna efter nästa period är över?? Isf får man väl lägga i en högre växel :-P

 

Hej!

 

Det är 2 olika race så topp 3 varje vecka vinner. För att vara med i racet som börjar imorgon behöver du ange koden FC2.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...