Gå till innehåll

Frågor ang. chili/propaganda dealen


freshmeat

Recommended Posts

Varför skyltar ni med att propaganda bumpar alla som signar upp genom er till VIP level 6 när ipoker inte tillåter detta längre?

Har för övrigt inte fått min bump än och väntat i snart 4 veckor.

 

Sen funderar jag över bonusen på chili poker.

"150% deposit match of $600Bonus code: STACK100" står det på eran site. Men i cashiern hos chili poker kommer den upp som en 100%-bonus.

 

Det står även "$1 released every 35 fpp" jag tolkar detta som att det trillar in 1 dollar på kontot varje gång man drar in 35 poäng. Inte att den släpps som en klumpsumma då man är klar med alla poäng som alla andra bonusar på chili gör.

 

Hur ska ni ha det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hei,

 

Chilipoker dealen og propagandapoker dealen er to vidt forskjellige deals. Propaganda har VIP level boosten (som de har bedt oss promotere), som går sammen med loyalty programmet. Det har ikke vi på chilipoker.

 

Med chilipoker hadde vi egentlig deposit bonusen + ipod, men dette er ikke lov lengre på ipoker, så per nå er det kun deposit bonusen. Ipoker har maks deposit bonus på $600, så selv om du setter inn $600 med 150% deposit bonus vil du kun få $600 i deposit bonus.

 

Jeg kan være enig i at $1 released every 35 fpp kan være misvisende, så jeg skal få forandret det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...