asfalten Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Den hade ju faktiskt varit rätt bra, men är på lite korståg för att försvara heteronormativt tänkande och patriarketet för tillfället, så kom inte med. Hur mycket förlorade du? Va? Jag utgick att du menade att en man som adopterat barnen gjorde barnen till sina, men att det bara gick en generation uppåt. Vilket iofs låter rätt korkat, nu när jag skriver ut det. Annars fattar jag inte alls vad du menar. För homosexualitet har ju knappast någon bäring på om en mans barns farföräldrar är hans föräldrar. jo, serru. Mina barns farföräldrar behöver inte vara mina föräldrar om barnen har två pappor. Citera
Hjort Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 jo, serru. Mina barns farföräldrar behöver inte vara mina föräldrar om barnen har två pappor.Nu tror jag att inte ens du själv förstår vad du skriver. Citera
MikeTime Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 jo, serru. Mina barns farföräldrar behöver inte vara mina föräldrar om barnen har två pappor. Jo, fast nu har de helt plötsligt fyra farföräldrar istället för två. Citera
asfalten Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Jo, fast nu har de helt plötsligt fyra farföräldrar istället för två. precis. Citera
HataB2B Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Den hade ju faktiskt varit rätt bra, men är på lite korståg för att försvara heteronormativt tänkande och patriarketet för tillfället, så kom inte med. Hur mycket förlorade du? Det ryktas om att jag inte får ha sex med mig själv på en vecka Citera
Dead-Inside Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 precis. Men då hade du ju ingen poäng? Citera
asfalten Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Men då hade du ju ingen poäng? det hade jag väl? Är det nåt jag inte begriper, förklara det gärna för mig. Ja, och annars är de aldrig det. Hur konsturerar man ett fall där de oftast är det??? om du är en homosexuell man så är dina barns farföräldrar inte alltid dina föräldrar. Någon särskild anledning att du inte tog en hetero adoptivpappa, som torde vara 100 ggr vanligare, som exempel? oftast, inte alltid som i hjorts exempel. Citera
honest99 Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Om du talar om dina barns far-föräldrar talar du oftast om dina föräldrar, men ibland om din homosexuella partners föräldrar. ok! Citera
MikeTime Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Om du talar om dina barns far-föräldrar talar du oftast om dina föräldrar, men ibland om din homosexuella partners föräldrar. ok! Märk dock att uttrycket farföräldrar innefattar samtliga fyra individer i det här fallet... Citera
honest99 Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Märk dock att uttrycket farföräldrar innefattar samtliga fyra individer i det här fallet... Vilket gör att det egentligen blir fel där också... Citera
Dead-Inside Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 jo, serru. Mina barns farföräldrar behöver inte vara mina föräldrar om barnen har två pappor. Jo, fast nu har de helt plötsligt fyra farföräldrar istället för två. precis. ??? Han säger emot dig och du säger "Precis!". Citera
asfalten Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 ??? Han säger emot dig och du säger "Precis!". jag tror han håller med mig. Barnens farföräldrar BEHÖVER inte vara mina föräldrar. de är mina föräldrar ibland iochmed att det är ytterligare två som också är barnens farföräldrar som INTE är mina föräldrar. nedrans levlare på detta forum. Citera
Recommended Posts