pjharvey Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Paf-Gia Officiell Sajtrepresentant Reg.datum: okt 2008 Inlägg: 12 -------------------------------------------------------------------------------- Citat: Ursprungligen postat av jonash72 När är nästa?! För den helgen går inte dessvärre, mina barns far-föräldrar kommer på besök, dvs mina föräldrar.... Tyvärr har man inte alltid timing när det gäller roliga tillställningar, men vi planerar att nästa kryssning ska gå i februari 2009. Datum är ännu inte bestämt, det återkommer vi om. Gia Carneström - Paf STÄMMER DETTA?? Citera
niceguyhank Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Det stämmer. Dina barns far-föräldrar är oftast dina egna föräldrar. Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Det stämmer. Dina barns far-föräldrar är oftast dina egna föräldrar. Man skulle kunna hävda att 50% inte är "ofta". Citera
moneysaver Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 "mina barns far-föräldrar kommer på besök, dvs mina föräldrar".... ROFL------> Citera
jkkman Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Man skulle kunna hävda att 50% inte är "ofta". Dryga 50% kan ses som ofta. Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Dryga 50% kan ses som ofta. Mmmm, men inte 50%. Särskilt inte där det finns två möjliga utfall. Citera
jkkman Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Mmmm, men inte 50%. Särskilt inte där det finns två möjliga utfall. inavel. Citera
schoolbook Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Givet att det är en pokerforumskribent som gör uttalandet lär sannolikheten vara långt större än 50%. Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Givet att det är en pokerforumskribent som gör uttalandet lär sannolikheten vara långt större än 50%. ja, men så tänkte inte nhhank Citera
Othello Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 "mina barns far-föräldrar kommer på besök, dvs mina föräldrar".... ROFL------> Jag skämtar inte, jag går runt och kallar min mamma för farmor numer. Man blir hjärntvättad. Citera
honest99 Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Det stämmer. Dina barns far-föräldrar är oftast dina egna föräldrar. Mina barns far-föräldrar är alltid mina egna föräldrar! Citera
Jennez Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Mina barns far-föräldrar är alltid mina egna föräldrar! Ja, om du är kille. Citera
honest99 Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Ja, om du är kille. Ja, och annars är de aldrig det. Hur konsturerar man ett fall där de oftast är det??? Citera
Jennez Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Ja, och annars är de aldrig det. Hur konsturerar man ett fall där de oftast är det??? Om man byter kön? Citera
Andrew_W Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Eller har en något dynamisk könsidentitet. Citera
devalanteriel Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Ja, och annars är de aldrig det. Hur konsturerar man ett fall där de oftast är det??? Det kallas sannolikhetslära. Citera
Hjort Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Mmmm, men inte 50%. Särskilt inte där det finns två möjliga utfall.Du är på ett pokerforum. I 98% av fallen är läsarens barns farföräldrar läsarens föräldrar. Citera
Dead-Inside Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Det kallas sannolikhetslära. Fast du har ju far-föräldrar och mor-föräldrar (så som det sagts i tråden)? Citera
asfalten Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Ja, och annars är de aldrig det. Hur konsturerar man ett fall där de oftast är det??? om du är en homosexuell man så är dina barns farföräldrar inte alltid dina föräldrar. Citera
Hjort Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Någon särskild anledning att du inte tog en hetero adoptivpappa, som torde vara 100 ggr vanligare, som exempel? Tänk också på fallet när mamman socialt konstruerat om sitt kön till man och pappan socialt konstruerat om sig till en tvåkönad enhörning. Då blir det inte lätt att klura ut familjerelationerna! Citera
HataB2B Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Någon särskild anledning att du inte tog en hetero adoptivpappa, som torde vara 100 ggr vanligare, som exempel? Tänk också på fallet när mamman socialt konstruerat om sitt kön till man och pappan socialt konstruerat om sig till en tvåkönad enhörning. Då blir det inte lätt att klura ut familjerelationerna! Fan i helvete; när jag såg att du hade postat i tråden så jag slog vad med mig själv att du skulle dra upp hur många % av alla barn som är ett resultat av en våldtäkt eller hur många som är ett resultat av en otrohetsaffär. Needless to say så förlorade jag... Citera
asfalten Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Någon särskild anledning att du inte tog en hetero adoptivpappa, som torde vara 100 ggr vanligare, som exempel? Tänk också på fallet när mamman socialt konstruerat om sitt kön till man och pappan socialt konstruerat om sig till en tvåkönad enhörning. Då blir det inte lätt att klura ut familjerelationerna! ja, för det känns inte särskilt logiskt att man har kontakt med barna, om ens ungar blivit adopterade av en man i en annan relation. I vart fall inte så stor att de håller på och träffar både dina föräldrar och hans. Det skulle kanske vara om du och denne är syskon. Vilket knappast är vanligare än homopar med barn. Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Du är på ett pokerforum. I 98% av fallen är läsarens barns farföräldrar läsarens föräldrar. Jag uppfattade det inte som att personen i fråga uttalade sig specifikt för den här miljön. Citera
Hjort Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Fan i helvete; när jag såg att du hade postat i tråden så jag slog vad med mig själv att du skulle dra upp hur många % av alla barn som är ett resultat av en våldtäkt eller hur många som är ett resultat av en otrohetsaffär. Needless to say så förlorade jag...Den hade ju faktiskt varit rätt bra, men är på lite korståg för att försvara heteronormativt tänkande och patriarketet för tillfället, så kom inte med. Hur mycket förlorade du? ja, för det känns inte särskilt logiskt att man har kontakt med barna, om ens ungar blivit adopterade av en man i en annan relation.Va? Jag utgick att du menade att en man som adopterat barnen gjorde barnen till sina, men att det bara gick en generation uppåt. Vilket iofs låter rätt korkat, nu när jag skriver ut det. Annars fattar jag inte alls vad du menar. För homosexualitet har ju knappast någon bäring på om en mans barns farföräldrar är hans föräldrar. Citera
Recommended Posts