Gekko Postad 1 Maj , 2012 Rapport Share Postad 1 Maj , 2012 Någon som spelar på Goalwin och har problem att logga-in? Får "Unable to login" och när jag besöker sajten så säger Crome att något certifikat har gått ut och att sajten inte är säker. Är därför inte skit sugen på att testa att logga in på hemsidan. Någon med samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XXLaphroaig1 Postad 1 Maj , 2012 Rapport Share Postad 1 Maj , 2012 Någon som spelar på Goalwin och har problem att logga-in? Får "Unable to login" och när jag besöker sajten så säger Crome att något certifikat har gått ut och att sajten inte är säker. Är därför inte skit sugen på att testa att logga in på hemsidan. Någon med samma problem? Bet24 och Betsafe går bra att logga in på. Inte svar på din fråga,men det visar i alla fall att problemet inte ligger hos Ongame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gekko Postad 1 Maj , 2012 Rapport Share Postad 1 Maj , 2012 Det löste sig. Hittade något spanskt forum där det stod att man var tvungen att ladda ner klienten igen och installera upp på den gamla. Hade att göra med någon uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XXLaphroaig1 Postad 22 December , 2013 Rapport Share Postad 22 December , 2013 Har inte fått mina cashback-poäng uppdaterade de senaste 2-3 dygnen. Jag håller till på Bestpoker. Vill veta om problemet ligger hos Ongame eller Best. Någon annan som har samma problem på något annat skin ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts