Henkiee5 Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Tjena, ja tänkte börja grinda lite grann nu i veckan på Svs. Har lirat en del förut och har varit vinnande på de lägre nivåerna hittils iallafall. Nu tänkte ja börja lira på Svs men kan inte bestämma mig för att lira fullring eller shorthanded. Jag tänkte börja med 2000 spänn på 0.5/1 kr. Vilken av dem tror ni är lättast och snabbast att slå på Svs? Jag hoppas kunna klättra i stakes. Citera
cluelessrookie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Är du hyfsat kompetent så "slår" du både FR och SH på 0.5/1. Valet ligger mera på tycke och smak men det kan dock finnas en finess att satsa på SH om man planerar att gå upp i nivå då det finns flera bord på höga nivåer på SH jämfört med FR. /Clueless Citera
AdslVerbe Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Om du är rätt mycket nybörjare så tror jag det är lite lättare att börja bygga rulle på FR. Mindre swings och ännu mer basic ABC-poker. Citera
Recommended Posts