Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Hade precis en sittning mot en av Ongames sämsta spelare, även en av de mest tiltbenägna. Allas vår "_PKR_FACE_". Orka att han får mej på TILT!!!!!!:twisted:

Händelse förlopp:

_PKR_FACE_: kocksuck fish

_PKR_FACE_: hurry up kocksucker

_PKR_FACE_: I will remeber THAT ONE

_PKR_FACE_: good job

_PKR_FACE_: dumbass

_PKR_FACE_: gonna be pleasure taking your money

https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=P4-85781854-408

_PKR_FACE_: lol

_PKR_FACE_: fking donkey

_PKR_FACE_: thanx bro

_PKR_FACE_: u da man

Pkr Face är ju kung! Regular på 2/4 numera. Han sprang som en gud igår så han har nog endel att donera närmsta dagarna..

• Svars 936
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Yo yo yo!

Slim har inte grindat alls idag. Skulle å käka med Evil vid 3 tiden men som ni kanske såg ovan var han fast med fisk så blev inte innan 6-7 tiden..

Sen drog vi vidare o grinda lite TP med homies. Balla ur rätt friskt när Lag Evil svarade Ryssland på en fråga och fick fel för det när svaret var Sovjetunionen.(Med motiveringen att det inte är samma land, på samma sätt som Finland en gång var en del av Sverige, om man svarade Sverige på en fråga där svaret var Finland skulle man då kunna hävda att det är samma sak osv. Småtunt kanske 8-) )

Efter balla de som sagt ur rätt friskt o när frågan var vem det var som hade ett diskussionsprogram på TV3 under 90 talet och lag SlimSussie svarade Aschberg, vilket kan tänkas rätt, men när det är jury Evil som läser frågan så får man fel och att rätta svaret är Robert Arschberg o att Sussie kunde menat vilken Arschberg som helst. Lugnt nu iaf o kolla Dexter o kanske hoppas att han röjer undan de lagbrytande avskum som förstörde TP kvällen (L)

// Slim

Postad

GG ayhan! festa lite åt mig i åre också de är ju så dött här hemma!

Trodde faktiskt rockband skulle vara roligare.. men de är nog mest för jag suger. nu nöter vi FIFA och är ner 1 inköp. vinnarn står kvar.. känner mig riktigt fiskig. Tror jag har mera edge på Fight night

Edit: 2 ner wtf hur ska inte ManU slå Liverpool... Rooney ftw

Postad

Trevlig resa araben.. Själv undrar ja fan de för fel på onegames kort generator.. fan de sjukaste Bongo sett sen Adolf var vid makten.. Sån jävla livstilt! hur kan man loosa 6st KK VS AA HU på samma sesiion.. skäämes tamejfan

Postad

RIGG KUK FITT KUK RIGG HELVETE Ja säger snart upp mig ur team tead inte värd att bära piken snart.. tror på allvar att ja ska bli Pes9 proffs... Ayian är ju stekhet så han borde kunna donera ett par månadslönder nu

Postad

Tydligen har internet landat.. Vi får se om vi får ut de.. ayhan som beställde de drog till Åre vore sjuk tilt om vi inte får de. Då öppnar inte kontoret förrens om en vecka.....

Själv har jag inte spelat ett skit i helgen vilket är kallt som fan.

Postad

Om nån ska ner ta med gaffa tejp eller buntband... ta även med 2-3 meter elkabel så ska jag sätta upp sista lampan..

internet är nere kollade telejacket och de ska vara första jacket.. tror inte telia släppt på nätet på jacket än bara.

Edit: de e något galet med mitt 3g modem .. kommer inte ut på msn?!

Postad

ayhan back 10k sek efter att givit en gul Drickamick ett vad på att äta upp en hel nachostallrik(stoor tallrik) med massa med flötig sås, I vadet ingick oxå att han skulle slicka rent tallricken fullständigt så den såg helt ren ut,vilket visade sig vara de klart jobbigaste då de var hårda domare......Han lyckades,så han överlever nog veckan ut här nu iallafall får vi hoppas.......

Blir nog väldigt lite lir här i Åre känns de som,,,,

Hoppas The crib kommer igång därhemma och får ordning på internet osv....

Stor eloge till sammy för bra jobb (Y)

ha d gött

Postad
ayhan back 10k sek efter att givit en gul Drickamick ett vad på att äta upp en hel nachostallrik(stoor tallrik) med massa med flötig sås, I vadet ingick oxå att han skulle slicka rent tallricken fullständigt så den såg helt ren ut,vilket visade sig vara de klart jobbigaste då de var hårda domare......Han lyckades,så han överlever nog veckan ut här nu iallafall får vi hoppas.......

Blir nog väldigt lite lir här i Åre känns de som,,,,

Hoppas The crib kommer igång därhemma och får ordning på internet osv....

Stor eloge till sammy för bra jobb (Y)

ha d gött

Ska väll erkännas att det var en halv mellan-tallrik, fortfarande tungt dock. Kändes ändå skönt att sitta där och slicka rent tallriken i 15min, värdigt och bra.

Backar man som en röv får man ta igen det på vadslagning. 15k sek upp under resan, efter en dag! Vägen tillbaka går genom nachos och flygvärdinne-kram/pussar.

Postad
Om nån ska ner ta med gaffa tejp eller buntband... ta även med 2-3 meter elkabel så ska jag sätta upp sista lampan..

internet är nere kollade telejacket och de ska vara första jacket.. tror inte telia släppt på nätet på jacket än bara.

Edit: de e något galet med mitt 3g modem .. kommer inte ut på msn?!

Funkar de inte i morgon så låter vi vår arga Irakier ta hand om ärendet. :roll:

Postad

Ok givande dag.. låna ut all min studio utrustning till en polare och sedan drog vi och käka lunch.... Slim kom lite senare och vi tilta tillsammans på att vi inte fick igång internet efter att hämtat ut de.

Jag drog hem en kortis och hämta lite verktyg. Var chef några timmar nere i hyddan och fixa sånna där tråkiga men sköna saker att vara klar med...

Lira en session nu.. ska försöka få in en till innan man kojsar...

Kollat klart gossip girl nu season 1 *me feels sad* .. måste fixa 2:a pronto... så onötigt av mig att inte fixa nya avsnitt innan jag sett klart allt.. fisk

ship it!