Fudge Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Hade precis en sittning mot en av Ongames sämsta spelare, även en av de mest tiltbenägna. Allas vår "_PKR_FACE_". Orka att han får mej på TILT!!!!!! Händelse förlopp: _PKR_FACE_: kocksuck fish _PKR_FACE_: hurry up kocksucker _PKR_FACE_: I will remeber THAT ONE _PKR_FACE_: good job _PKR_FACE_: dumbass _PKR_FACE_: gonna be pleasure taking your money https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=P4-85781854-408 _PKR_FACE_: lol _PKR_FACE_: fking donkey _PKR_FACE_: thanx bro _PKR_FACE_: u da man Pkr Face är ju kung! Regular på 2/4 numera. Han sprang som en gud igår så han har nog endel att donera närmsta dagarna.. Citera
SlimSussie Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Varberg? 6 mil fel gissa! Citera
DjLuppy Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 6 mil fel gissa! Finns det städer 6 km utanför Varberg? EDIT: Lundby? Citera
SlimSussie Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Yo yo yo! Slim har inte grindat alls idag. Skulle å käka med Evil vid 3 tiden men som ni kanske såg ovan var han fast med fisk så blev inte innan 6-7 tiden.. Sen drog vi vidare o grinda lite TP med homies. Balla ur rätt friskt när Lag Evil svarade Ryssland på en fråga och fick fel för det när svaret var Sovjetunionen.(Med motiveringen att det inte är samma land, på samma sätt som Finland en gång var en del av Sverige, om man svarade Sverige på en fråga där svaret var Finland skulle man då kunna hävda att det är samma sak osv. Småtunt kanske ) Efter balla de som sagt ur rätt friskt o när frågan var vem det var som hade ett diskussionsprogram på TV3 under 90 talet och lag SlimSussie svarade Aschberg, vilket kan tänkas rätt, men när det är jury Evil som läser frågan så får man fel och att rätta svaret är Robert Arschberg o att Sussie kunde menat vilken Arschberg som helst. Lugnt nu iaf o kolla Dexter o kanske hoppas att han röjer undan de lagbrytande avskum som förstörde TP kvällen (L) // Slim Citera
SlimSussie Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Finns det städer 6 km utanför Varberg? EDIT: Lundby? hahaha. Va ligger Göteborg då? Eller räknas inte det heller? Citera
allinjompa Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 nån som har adressen till onegame. ayian dka du me bomba anyday Franz, fan du får komma hit å köra PES snart så du får jobba igen inköpen... Citera
-Gilbuert- Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Ja ni tjattrar på mer än kärringar på en syjunta ni semisilltrypare, känner mig som norrlänning i det närmaste dövstum i jämförelse Citera
spinky Postad 10 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2009 Finns det städer 6 km utanför Varberg? EDIT: Lundby? Stad?? lol Citera
spinky Postad 10 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2009 Ja ni tjattrar på mer än kärringar på en syjunta ni semisilltrypare, känner mig som norrlänning i det närmaste dövstum i jämförelse Sjukt kul skrivet Citera
SlimSussie Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Ja ni tjattrar på mer än kärringar på en syjunta ni semisilltrypare, känner mig som norrlänning i det närmaste dövstum i jämförelse Gött med? Eller vad säger du ayan? Citera
allinjompa Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 ayhan ångar på 4k$upp på ongame efter att itrytoread eller va han nickar skämde ut sig i vanlig ordning Även 1.5keuros upp på prima, nu blir de LOLvetter ciaoo hoppas innerligt att Evil sover gott nu (L) Citera
spinky Postad 10 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2009 Ahh fan inte många knop idag... Nu blir de dra in till stan och förfesta med lite rockband och fifa.. sen ska jag lira plattor hela natten.. gott.. gl hf i kväll Citera
allinjompa Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Hej the crib, ayan är fortsatt het, gick in på svenskaspel, var 100 200 bord igång med mkt härliga spelare,slog mig ner å hittade 112ksek plusset, nu blir de hem å sova å sen imorgon bär de av till Åre, Citera
spinky Postad 10 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2009 GG ayhan! festa lite åt mig i åre också de är ju så dött här hemma! Trodde faktiskt rockband skulle vara roligare.. men de är nog mest för jag suger. nu nöter vi FIFA och är ner 1 inköp. vinnarn står kvar.. känner mig riktigt fiskig. Tror jag har mera edge på Fight night Edit: 2 ner wtf hur ska inte ManU slå Liverpool... Rooney ftw Citera
CoffeK Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Trevlig resa araben.. Själv undrar ja fan de för fel på onegames kort generator.. fan de sjukaste Bongo sett sen Adolf var vid makten.. Sån jävla livstilt! hur kan man loosa 6st KK VS AA HU på samma sesiion.. skäämes tamejfan Citera
CoffeK Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 RIGG KUK FITT KUK RIGG HELVETE Ja säger snart upp mig ur team tead inte värd att bära piken snart.. tror på allvar att ja ska bli Pes9 proffs... Ayian är ju stekhet så han borde kunna donera ett par månadslönder nu Citera
spinky Postad 12 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2009 Tydligen har internet landat.. Vi får se om vi får ut de.. ayhan som beställde de drog till Åre vore sjuk tilt om vi inte får de. Då öppnar inte kontoret förrens om en vecka..... Själv har jag inte spelat ett skit i helgen vilket är kallt som fan. Citera
spinky Postad 12 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2009 Om nån ska ner ta med gaffa tejp eller buntband... ta även med 2-3 meter elkabel så ska jag sätta upp sista lampan.. internet är nere kollade telejacket och de ska vara första jacket.. tror inte telia släppt på nätet på jacket än bara. Edit: de e något galet med mitt 3g modem .. kommer inte ut på msn?! Citera
allinjompa Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 ayhan back 10k sek efter att givit en gul Drickamick ett vad på att äta upp en hel nachostallrik(stoor tallrik) med massa med flötig sås, I vadet ingick oxå att han skulle slicka rent tallricken fullständigt så den såg helt ren ut,vilket visade sig vara de klart jobbigaste då de var hårda domare......Han lyckades,så han överlever nog veckan ut här nu iallafall får vi hoppas....... Blir nog väldigt lite lir här i Åre känns de som,,,, Hoppas The crib kommer igång därhemma och får ordning på internet osv.... Stor eloge till sammy för bra jobb (Y) ha d gött Citera
duberg Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 ayhan back 10k sek efter att givit en gul Drickamick ett vad på att äta upp en hel nachostallrik(stoor tallrik) med massa med flötig sås, I vadet ingick oxå att han skulle slicka rent tallricken fullständigt så den såg helt ren ut,vilket visade sig vara de klart jobbigaste då de var hårda domare......Han lyckades,så han överlever nog veckan ut här nu iallafall får vi hoppas....... Blir nog väldigt lite lir här i Åre känns de som,,,, Hoppas The crib kommer igång därhemma och får ordning på internet osv.... Stor eloge till sammy för bra jobb (Y) ha d gött Ska väll erkännas att det var en halv mellan-tallrik, fortfarande tungt dock. Kändes ändå skönt att sitta där och slicka rent tallriken i 15min, värdigt och bra. Backar man som en röv får man ta igen det på vadslagning. 15k sek upp under resan, efter en dag! Vägen tillbaka går genom nachos och flygvärdinne-kram/pussar. Citera
CoffeK Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Araben du är en levande bank! Citera
SlimSussie Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Ayan ser ju ut att donera på mer än PES i alla fall.. Ska ligga i hårdträning på PES och käka kebab tills Ayan kommer hem så kommer jag aldrig bli gul. Dock synd att Bingo lär förbli en evig EV- på PES. Citera
SlimSussie Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Om nån ska ner ta med gaffa tejp eller buntband... ta även med 2-3 meter elkabel så ska jag sätta upp sista lampan.. internet är nere kollade telejacket och de ska vara första jacket.. tror inte telia släppt på nätet på jacket än bara. Edit: de e något galet med mitt 3g modem .. kommer inte ut på msn?! Funkar de inte i morgon så låter vi vår arga Irakier ta hand om ärendet. Citera
spinky Postad 13 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2009 Ok givande dag.. låna ut all min studio utrustning till en polare och sedan drog vi och käka lunch.... Slim kom lite senare och vi tilta tillsammans på att vi inte fick igång internet efter att hämtat ut de. Jag drog hem en kortis och hämta lite verktyg. Var chef några timmar nere i hyddan och fixa sånna där tråkiga men sköna saker att vara klar med... Lira en session nu.. ska försöka få in en till innan man kojsar... Kollat klart gossip girl nu season 1 *me feels sad* .. måste fixa 2:a pronto... så onötigt av mig att inte fixa nya avsnitt innan jag sett klart allt.. fisk ship it! Citera
Fudge Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Skönt bord med Kokranis på Sussie. Satt en stund och gick riktigt vilt till! Har värdet försvunnit på 2/4? Ser fler och fler grinders därifrån på 1/2.. Citera
Recommended Posts