Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 936
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Kallt kallt kallt. När tog man en coin sist tro? lågvattenmärke när hitta fisk som dega mörkt typ på 3/6 an o får in de för halvt inköp AKs vs Q9s. River 9. woho, mindre segt för reg 3/6, mer segt för SlimSussie. 8-) Men typ noll i alla fall så får väl va glädja mig åt att när vi coinar åt mitt håll så ska degen rulla in. :oops:

Postad

Vad händer boys.. Inte bara på kontoret det är kallt, även guldhyllan är motrigg plus. La ner när jag jobbade in 2 par på turn för tredje gången denna session, och drog dött mot set samtliga gånger. DetGarKalltNu.

Postad
Vad händer boys.. Inte bara på kontoret det är kallt, även guldhyllan är motrigg plus. La ner när jag jobbade in 2 par på turn för tredje gången denna session, och drog dött mot set samtliga gånger. DetGarKalltNu.

Lider med dig kompis..

Postad

Halv kall pokerdag.. satt och slö grinda nu på slutet men spela riktigt jävla kass. så jag la ner men plocka lite på backet sen tidigare idag...

har jobbat klart på vår LoL hemsida..

http://www.teamted.se

Nu vakna ayhan.. så sjukt.. själv så ska man väl försöka sova en stund. kanske vända på dygnet?

Postad
Evil bestämmer sig för att syna ner oavsett o fisken gör de billigt för honom

https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=P4%2d85736348%2d979

Svårt pott, men vi kom fram till syn!

GO EVIL!!!! (L)

Ayhan checkar ut för idag med ett rätt bra resultat, kommer nog skicka ner litegrann till familjen i Irak. resultatet :50ksekback på fittsvenskaspel 7k$upp på ongame ÄLSKA JERRY ! och 11k€upp på prima...

Nu ber jag till gudarna att Evil får ta Pinkys sista dollar (L)....

Postad

Ayhan checkar ut för idag med ett rätt bra resultat, kommer nog skicka ner litegrann till familjen i Irak. resultatet :50ksekback på fittsvenskaspel 7k$upp på ongame ÄLSKA JERRY ! och 11k€upp på prima...

GG som fan... vaddå checkar du ut redan? vafan gör man en fredag kväll om man inte lirar?

Idag hände inte mkt på cribbet. Jag höll på att dö av hjärtklappning då jag var cp cp trött på eftermiddagen. Det var relativt lungt framtills lunch men kände verkligen av att jag inte sovit på sjukt länge när maten fick lägga sig.

Kommer ner till kontoret för att fixa lite prylar och möts av en sjuk odör i ingången. GG översvämning i köket... vi får dit hyresvärden och han nämner något om kulvert och mackadam (stavning?)...

Det enda vi får gjort idag är att kopiera upp varsin uppsättning nycklar.. Medans vi väntar går vi och kör solarie. Ayhan och Zmona tar ett dubbel rum och pumpar sina maskiner till 24 min!!!?... jag körde iof 22 min men fimpa vid 20 kände att de vafan rätt starkt. Körde även bara ansiktskanonerna i 7-8 min.

Zmona körde fullt ös i 24 min lol.... hoppas de lagt sig.. :h:

Postad

5010038745 ADAPTER DVI ANALOG - VGA ANALOG, HO - HA 1 0 120,00 120,00

5010134022 SAMSUNG SYNCMASTER 2493HM 24# WIDE TFT SVART 1 0 3 690,00 3 690,00

5010093212 LOGITECH ULTRA-FLAT KEYBOARD USB/PS2 1 0 189,00 189,00

Ship it!

Edit: Beställde fel adapter, fan va tilt... precis sekunden efter jag klickar bekräfta inser jag de.. sån fisk man är

Postad

Hade precis en sittning mot en av Ongames sämsta spelare, även en av de mest tiltbenägna. Allas vår "_PKR_FACE_". Orka att han får mej på TILT!!!!!!:twisted:

Händelse förlopp:

_PKR_FACE_: kocksuck fish

_PKR_FACE_: hurry up kocksucker

_PKR_FACE_: I will remeber THAT ONE

_PKR_FACE_: good job

_PKR_FACE_: dumbass

_PKR_FACE_: gonna be pleasure taking your money

https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=P4-85781854-408

_PKR_FACE_: lol

_PKR_FACE_: fking donkey

_PKR_FACE_: thanx bro

_PKR_FACE_: u da man